Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich

    Dotrzymujemy obietnicy doskonałego smaku i czynimy życie przyjemniejszym.

    O nas

    Jesteśmy liderem na polskim rynku piwa. W naszym portfolio znajdują się najchętniej wybierane przez Polaków marki: Lech, Tyskie i Żubr, piwne specjalności marki Książęce, a także bogaty wybór piw smakowych i bezalkoholowych.

    Od 2017 r. jesteśmy częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.

    Nasz cel nadrzędny

    Nasz cel wyraża, po co robimy to, co robimy, poza zyskownym wzrostem i stanowi podstawę naszej strategii i działalności.

    Chcemy przyczyniać się do tworzenia więzi międzyludzkich, które mają znaczenie, ponieważ w jedności tkwi siła. Sprawiamy, że nasze drogi się krzyżują, dzięki czemu możemy się spotykać, zgadzać, nie zgadzać i pokazywać, że nam zależy. Razem możemy zobaczyć więcej, poczuć więcej i zmienić więcej dla dobra naszej planety, ludzi i społeczności. Wierzymy, że każdy moment spędzony razem jest ważny, a każda rozmowa i znacząca więź może dać początek nowemu dziedzictwu. W dzisiejszych czasach poczucie wspólnoty, przynależności i bliskości z naturą nabiera szczególnego znaczenia.

    Nasza misja i wizja

    Naszą misją jest dotrzymywanie obietnicy doskonałego smaku i czynienie życia przyjemniejszym.

    Naszą wizją jest być twórcą wartości na poziomie globalnym i lokalnym, opierającym swój rozwój na markach o wysokiej wartości dodanej.

    Piwo z naturalnych składników i browary z wielowiekową historią

    Naturalne składniki, doświadczenie i zawodowa pasja naszych piwowarów, innowacyjność i oferta odpowiadająca oczekiwaniom konsumentów sprawiają, że nasze piwa są lubiane w Polsce i za granicą. Warzymy je w trzech browarach mających wielowiekową historię i tradycje browarnicze, są to: Browar Dojlidy w Białymstoku (1768 r.), LECH Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895 r.) i Tyskie Browary Książęce w Tychach (1629 r.). Browar w Tychach, który należy do Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego i Europejskiego Szlaku Dziedzictwa Przemysłowego, jest otwarty dla zwiedzających: browarytyskie.pl

    O nas O nas O nas

    Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie i środowiskowo

    Należymy do grona krajowych liderów zrównoważonego rozwoju. Od 2021 r. 100 proc. energii elektrycznej wykorzystywanej do produkcji naszych piw pochodzi z energetyki wiatrowej. Oszczędne zużycie wody do warzenia piwa plasuje nas w światowej czołówce – w 2022 r. do uwarzenia 1 l piwa zużyliśmy zaledwie 2,72 l wody. Wszystkie opakowania wprowadzane przez nas na rynek nadają się do recyklingu, a 43 proc. to opakowania zwrotne.

    Wartości Kompanii Piwowarskiej

    • Koncentrujemy się na klientach i konsumentach
    • Ludzie są naszą najtrwalszą przewagą
    • Odpowiedzialność jest jasna i osobista
    • Pracujemy i wygrywamy w zespołach w całej firmie
    • Reputację mamy tylko jedną
    • Dbamy o społeczności lokalne
    Wartości Kompanii Piwowarskiej
    • Nasza misja

      Warzymy piwo, dostarczając wielu pozytywnych doznań określanych w Japonii jednym słowem – KANDO.

    Nagrody i Wyróżnienia

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska jednym z Liderów Odpowiedzialnego Biznesu 2024

    Kompania Piwowarska została wyróżniona w 18. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”, zdobywając najwyższą liczbę punktów w obszarze ładu korporacyjnego (G) oraz zajmując trzecie miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”. Ranking, publikowany od 2007 roku, ocenia największe spółki pod kątem odpowiedzialnego zarządzania zgodnie z wytycznymi ESG.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska zdobywa Zielony Listek ESG

    Kompania Piwowarska po raz pierwszy zdobyła Zielony Listek ESG przyznawany przez tygodnik POLITYKA podczas gali 11 czerwca w Warszawie. To prestiżowe wyróżnienie trafia do firm działających zgodnie z unijnymi programami Green Deal i Fit for 55, w obszarach ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego. Wcześniej Kompania wielokrotnie zdobywała Listki CSR, w tym sześć srebrnych, pięć złotych i jeden super złoty.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska zdobywa tytuł Ambasadora Śląska

    Kompania Piwowarska zdobyła nagrodę „Hermesa Biznesu” i tytuł Ambasadora Śląska podczas Gali Tyskiego Lidera Przedsiębiorczości 2024. Wydarzenie jest organizowane corocznie przez Okręgową Izbę Przemysłowo-Handlową w Tychach i ma na celu gospodarcze podsumowanie roku oraz wyróżnienie firm, produktów i usług z województwa śląskiego, które mają znaczący wpływ na rozwój regionu.

    Kompania Piwowarska

    "Będę TATĄ! - nie piję razem z nią" nagrodzona w konkursie ECU Sustainability Awards

    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią Poland & CEE Retail Summit 2024.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska wyróżniona tytułem eksportera roku 2023

    Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że nasze piwa z sukcesem konkurują z markami z krajów o długiej tradycji warzenia, takich jak Niemcy, Czechy czy Belgia.

    Na ten sukces składa się kilka czynników: jakość i walory smakowe Tyskiego – jest to najbardziej utytułowane polskie piwo na najważniejszych konkursach piwnych świata.

    Po drugie Tyskie Browary Książęce, w których piwo warzy się nieprzerwanie od prawie 400 lat. Dziękuję więc za nagrodę, która jest potwierdzeniem sukcesu piw Kompanii Piwowarskiej na świecie, sukcesu, za którym stoją setki lat tradycji i pracy naszych piwowarów dzisiaj. - Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych.

    Kompania Piwowarska

    Topowy pracodawca według rankingu Randstad

    Kompania Piwowarska regularnie doceniana jest jako jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Potwierdził to najnowszy ranking Randstad, który umieścił nas na pierwszym miejscu wśród pracodawców w branży spożywczej i na drugim w branży FMCG.

    Kompania Piwowarska

    Wybór konsumentów 2023 Blix Awards

    Podczas gali Blix Awards Piotr Tomalak odebrał statuetkę z rąk organizatorów. O tym do kogo trafią nagrody decydowały wyniki badań zrealizowane na podstawie aż 620 tysięcy opinii dotyczących produktów należących do 88 kategorii. Statuetki trafiły do 25 marek spośród przeszło tysiąca badanych.

    Kompania Piwowarska

    Kolejny Listek CSR dla Kompanii Piwowarskiej

    Kompania Piwowarska po raz kolejny została wyróżniona w przeglądzie dobrych praktyk tygodnika POLITYKA, otrzymując Srebrny Listek CSR w 12. edycji zestawienia. Oceny zostały przyznane na podstawie analizy wypełnionej przez firmy ankiety, opracowanej według wytycznych normy ISO 26000 oraz w odniesieniu do Europejskich Standardów Raportowania Zrównoważonego Rozwoju i najnowszych trendów ESG.

    Kompania Piwowarska

    Centrum Wycieczkowe Tyskich Browarów Książęcych z tytułem Turystycznej Usługi Roku 2023

    Centrum Wycieczkowe Tyskich Browarów Książęcych, należące do Kompanii Piwowarskiej, otrzymało Godło Turystycznej Usługi Roku 2023. Wyróżnienie, przyznawane przez kapitułę programu Forum Biznesu, ma na celu nagradzanie usług i produktów turystycznych, które oferują najwyższe standardy i jakość dla klientów.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska laureatem konkursu Pracodawca Godny Zaufania

    Kompania Piwowarska została wyróżniona po raz pierwszy tytułem „Pracodawca Godny Zaufania” w kategorii „Zdrowie” w XIII edycji konkursu Pracodawca Godny Zaufania. Kapituła konkursu doceniła realizację programów pracowniczych ukierunkowanych na zdrowie i profilaktykę.

    Kompania Piwowarska

    Cztery praktyki Kompanii Piwowarskiej w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

    Kompania Piwowarska została wyróżniona w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki” za działania związane z wykorzystaniem folii z recyklatu, instalację pompy ciepła w browarze oraz dwa edukacyjne programy społeczne. W raporcie doceniono kampanie promujące odpowiedzialną konsumpcję alkoholu: FASOFF „Będę Tatą. Nie piję razem z Nią”, zwiększającą świadomość na temat alkoholowego zespołu płodowego (FAS), oraz „Pij z Umiarem - To się rymuje”.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska oraz jej dwie marki docenione w konkursie KTR

    Podczas gali KTR i Innovation 2021 kampanie dwóch marek Kompanii Piwowarskiej: Tyskie i Żubr otrzymały łącznie 11 nagród. Lider polskiego rynku piwa otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska wyróżniona w Rankingu Inwestycji Dekarbonizacyjnych

    Kompania Piwowarska została wyróżniona w drugiej edycji Rankingu Inwestycji Dekarbonizacyjnych. Uroczyste wręczenie certyfikatów odbyło się 25 kwietnia br. podczas drugiego dnia Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

    Kompania Piwowarska

    Dwie nowości z portfolio Kompanii Piwowarskiej z nagrodą specjalną w konkursie Złoty Paragon 2022

    W jednym z najważniejszych konkursów branży FMCG – „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” po raz jedenasty doceniono piwa Kompanii Piwowarskiej. Książęce Pszeniczne 0,0% i IPA 0,0% otrzymały nagrodę specjalną kolegium redakcyjnego.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z Listkiem CSR POLITYKI

    Kompania Piwowarska otrzymała Srebrny Listek CSR w 11. edycji zestawienia dobrych praktyk tygodnika POLITYKA. Lidera rynku piwa doceniono za wprowadzone rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz za prowadzenie transparentnej polityki informacyjnej tych działań. Listki CSR POLITYKI wręczono podczas uroczystej gali 31 maja br.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2022

    W XVI edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm Kompania Piwowarska zajęła trzecie miejsce w kategorii Dobra Konsumpcyjne. W klasyfikacji ogólnej zestawienia lider krajowego rynku piwowarskiego znalazł się na szóstym miejscu tj. dwa miejsca wyżej niż rok temu uzyskując 88 punktów na 100 możliwych.

    Kompania Piwowarska

    Żubr i Fundusz Żubra nagrodzeni srebrną nagrodą Effie Poland w kategorii Long-term

    Podziękowania dla jury i wszystkich zaangażowanych: PZL, Zenith, Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz stowarzyszeń, fundacji ekologicznych i jednostek naukowych tj. IBS PAN, Fundacja Dziedzictwo Przyrodnicze, Stowarzyszenie Salamandra.

     

    Kompania Piwowarska

    Dziesięć dobrych praktyk Kompanii Piwowarskiej w 21. Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

    W przeglądzie praktyk ESG, CSR i zrównoważonego rozwoju „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” doceniono dziesięć działań Kompanii Piwowarskiej. Wyróżniono m.in. jej inicjatywy edukacyjne, ochronę środowiska, pomoc Ukrainie oraz zaangażowanie społeczne i inicjatywy dla pracowników. Otrzymaliśmy także wyróżnienie partnera strategicznego za 15-letnią współpracę z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w promowaniu idei CSR w Polsce.

    Kompania Piwowarska została po raz drugi wyróżniona tytułem „Super Etyczna Firma” w konkursie organizowanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Doceniono ją za całokształt działań zgodnych z zasadami etycznego biznesu i najlepszych rynkowych praktyk. Jako jedyna firma z branży spożywczej została uhonorowana tym tytułem też w 2020 r. Takie wyróżnienie trafia do przedsiębiorstw, które trzykrotnie z rzędu otrzymały tytuł „Etycznej Firmy”.

    Kompania Piwowarska

    Wyróżnienie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska za kampanię "Przejdźmy na TY"

    Działania prowadzone w ramach sportowej kampanii marketingowej "Przejdźmy na TY" marki Tyskie zostały wyróżnione przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.  

    Kompania Piwowarska

    Złoty medal dla piwa Tyskie 0,0% w konkursie Good Beer 2021

    Tyskie 0,0% otrzymało złoty medal w kategorii piw bezalkoholowych w profesjonalnym konkursie piwnym Good Beer 2021. W dziewięciu edycjach konkursu piwa Kompanii Piwowarskiej zostały docenione 22 razy.

    Kompania Piwowarska

    Najlepiej ocenionym pracodawcą w branży FMCG w Polsce

    Kompania Piwowarska zdobyła dwa wyróżnienia w badaniu Randstad Employer Brand Research. W branży FMCG lider rynku piwnego w Polsce zajął po raz czwarty z rzędu miejsce pierwsze. Natomiast w zestawieniu ogólnym najlepszych pracodawców w kraju miejsce czwarte.

    Kompania Piwowarska

    Z tytułem Branżowego Lidera Odpowiedzianego Biznesu

    W tegorocznej, XV edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm Kompania Piwowarska otrzymała tytuł Branżowego Lidera Odpowiedzialnego Biznesu zajmując 2 miejsce w kategorii Dobra Konsumpcyjne. W klasyfikacji generalnej lider rynku piwowarskiego w Polsce uplasował się na miejscu ósmym, a w piętnastoletnim podsumowaniu wyników Rankingu zajął 3 miejsce.

    Kompania Piwowarska

    Dwie marki Kompanii Piwowarskiej z tytułem Hit Handlu 2021

    Marka Lech Free 0.0% oraz Żubr zostały docenione przez detalistów i czytelników miesięcznika „Handel” w konkursie Hit Handlu 2021. Plebiscyt realizowany nieprzerwanie od 20 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel” jest ważnym głosem detalistów, który pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG.

    Kompania Piwowarska

    Wyróżniona za dobre praktyki Listkiem CSR POLITYKI

    Srebrny Listek CSR w 10. edycji zestawienia dobrych praktyk przyznał Kompanii Piwowarskiej Tygodnik POLITYKA we współpracy z partnerami merytorycznymi: firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Doceniono zaangażowanie społeczne firmy, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wysokie standardy etyczne w relacjach z interesariuszami.

    Kompania Piwowarska

    Pracownicy Kompanii Piwowarskiej wyróżnieni w Polish National Sales Awards!

    W XII edycji konkursu Polish National Sales Awards doceniono trzech pracowników Kompanii Piwowarskiej. Niekwestionowaną liderką została Aneta Patyk z Zespołu Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży, która zdobyła pierwsze miejsce w swojej kategorii i tytuł Super Sprzedawcy. W tym prestiżowym konkursie sił sprzedaży i obsługi klienta w Polsce można było zmierzyć się aż w 27 kategoriach.

    Kompania Piwowarska

    Srebrny Spinacz dla projekt FASOFF!

    Kampania FASOFF została doceniona przez kapitułę XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”. Spośród 79 docenionych projektów FASOFF otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Sustainability i CSR Communications. Adresatami kampanii FASOFF byli przyszli rodzice oraz ich otoczenie, a celem edukacja nt. nieodwracalnych skutków spożycia nawet symbolicznej „kropli” alkoholu przez kobiety w ciąży. Kampanii towarzyszył przekaz – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF.

    Kompania Piwowarska

    Najlepiej ocenianą firmą z branży FMCG w Polsce w badaniu Randstad

    Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rodzaj zadań i odpowiedzialności to czynniki najwyżej oceniane przez uczestników rankingu Randstad Employer Brand. Zapewniły one Kompanii Piwowarskiej, pierwsze miejsce w tym zestawieniu najlepszych pracodawców. To drugie takie z rzędu wyróżnienie dla lidera rynku piwnego w Polsce.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z wyróżnieniem w Golden Arrow 2020 za projekt FASOFF!

    Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz ich otoczenia nt. nieodwracalnych skutków wynikających ze spożycia nawet „symbolicznej kropli” przez kobietę w trakcie ciąży, która ma wpływ na przyszłe zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska wyróżniona po raz kolejny Srebrnym Listkiem CSR za zaangażowanie społeczne i wspieranie zrównoważonego rozwoju

    Kompania Piwowarska została uhonorowana Srebrnym Listkiem CSR – to już dziewiąte wyróżnienie z rzędu dla lidera rynku piwnego w Polsce za działania wspierające zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. W tym roku dostrzeżono m.in. intensywne działania Kompanii Piwowarskiej wspierające 13. cel agendy zrównoważonego rozwoju ONZ – wykorzystanie w browarach energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska ponownie w największym w Polsce przeglądzie działań CSR, czyli w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki"

    Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu to coroczne podsumowanie najlepszych praktyk firm. W jego 18. edycji za rok 2019 przedstawiono ok. 1700 praktyk z 214 firm. W tegorocznej publikacji wyróżniono 13 dobrych praktyk Kompanii Piwowarskiej w obszarach: praca, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie i zaangażowanie społeczne.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kompania Piwowarska S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 11. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu ustosunkowania się i udzielenia odpowiedzi na Pana/Pani korespondencję, jak również w celu archiwizacji korespondencji. Podanie danych jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych; do treści swoich danych, ich poprawiania oraz prawo usunięcia danych w każdym czasie. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące ochrony danych osobowych, prosimy o kontakt na rodo@asahibeer.pl

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska nagrodzona tytułem Super Etyczna Firma!

    Kompania Piwowarska jako jedyna firma z branży spożywczej została uhonorowana tytułem „Super Etyczna Firma 2019” przyznanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Tytułem tym wyróżniane są przedsiębiorstwa, które trzykrotnie z rzędu otrzymały tytuł Etycznej Firmy.

    Kompania Piwowarska

    Nagroda Złotego Motyla od Hospicjum Palium dla Kompanii Piwowarskiej

    Jak co roku, podczas uroczystego koncertu 25 stycznia w Poznaniu, wręczone zostały Złote i Srebrne Motyle dla instytucji i osób, które w wyjątkowy sposób obdarzyły Hospicjum Palium swoją dobrocią i ofiarnością. Kompania Piwowarska została uhonorowana najważniejszym z odznaczeń - Złotym Motylem, za wieloletnie wspieranie wspomnianej instytucji. Nagrodę odebrał Bernard Leszczyński, szef produkcji w Lech Browary Wielkopolski.
     

    Kompania Piwowarska

    Piwna Akademia Książęcego i Akademia Czeskiego Servingu – mistrzowie kultury piwnej wyłonieni!

    9 i 10 grudnia br. w Warszawie odbyły się finały Piwnej Akademii Książęcego i Akademii Czeskiego Servingu programów szkoleniowych Kompanii Piwowarskiej dla lokali gastronomicznych. Tytuł mistrza czeskich sposobów serwowania trafił do restauracji Ceška z Wrocławia, zaś największą znajomością Książęcego wykazały się Zakąski i Napitki z Buska-Zdroju.

    Kompania Piwowarska

    3. miejsce w zestawieniu branżowym XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm

    Wyniki XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm okazały się dla Kompanii Piwowarskiej bardzo pomyślne. Producent piwa, uwzględniany w zestawieniu od początku jego istnienia, w tegorocznej edycji zajął 3. miejsce w zestawieniu branżowym i 4. w klasyfikacji generalnej.

    czytaj więcej

    Kompania Piwowarska

    Lech Free 0,0% ze Złotym Paragonem! Tyskie Gronie z wyróżnieniem

    Już po raz dziewiąty wręczono nagrody w ramach konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Pierwsze miejsce w kategorii piw bezalkoholowych zajął Lech Free 0,0%, z kolei Tyskie Gronie zostało wyróżnione w kategorii piw jasnych. Ten prestiżowy konkurs jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG.

    czytaj więcej

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z kolejnym Srebrnym Listkiem CSR

    Nie trzeci, nie piąty, ale już ósmy raz z rzędu Kompania Piwowarska znalazła się wśród firm odpowiedzialnych społecznie, którym tygodnik POLITYKA przyznał swoje wyróżnienia. W tej edycji KP została uhonorowana Srebrnym Listkiem CSR.

    Kompania Piwowarska

    Orły Rozrywki dla Muzeum Tyskich Browarów Książęcych

    Kompania Piwowarska dostarcza nie tylko znakomite piwo, ale także… rozrywkę. Muzeum Tyskich Browarów Książęcych, należące do KP, zostało laureatem tytułu Orły Rozrywki – wyróżnienia w konkursie, w którym kapitułę tworzą użytkownicy usług w całej Polsce.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z nagrodą Sustainability Leader w konkursie European Leadership Awards 2019

    Kompania Piwowarska została zwycięzcą kategorii Sustainability Leader w czwartej edycji konkursu European Leadership Awards. Firmę uhonorowano za troskę o zrównoważony rozwój i całokształt działań realizowanych na tym polu.

    Kompania Piwowarska

    Złoto dla złota, brąz dla brązu – Lech Pils i Książęce Porter z medalami The International Brewing & Cider Awards 2019

    Aż dwa piwa Kompanii Piwowarskiej zostały uhonorowane w najstarszym i najbardziej prestiżowym konkursie piwnym na świecie – The International Brewing & Cider Awards. Pierwszą nagrodę w kategorii lagery o zawartości alkoholu 5,5-6,9% zdobył Lech Pils, zaś Książęce Porter wyróżniono Brązowym Medalem w kategorii mocne ciemne piwa. To jedyne piwa z Polski w gronie laureatów.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska wśród laureatów konkursu Etyczna Firma 2018

    Kompanię Piwowarską ponownie wyróżniono tytułem Etyczna Firma w konkursie organizowanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Producent piwa powtórzył swój sukces z ubiegłego roku, kiedy to został uhonorowany jako jedyne przedsiębiorstwo z branży spożywczej.

    Kompania Piwowarska

    Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

    Mobilna strefa „Sprawdź Promile” to program, który od czterech lat edukuje uczestników najpopularniejszych polskich festiwali i imprez masowych na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

    Kompania Piwowarska

    Ekoodpowiedzialni w biznesie

    Prowadzenie działalności w sposób zrównoważony, z troską o środowisko naturalne i jego zasoby, przyniosło Kompanii Piwowarskiej wyróżnienie w tegorocznej, ósmej już edycji konkursu „Ekoodpowiedzialni w biznesie”.

    Kompania Piwowarska

    Chmielaki Krasnostawskie 2018

    Jury 48. edycji Chmielaków doceniło Piwne Specjalności marki Książęce. Trzecią już nagrodę w historii imprezy otrzymało piwo Książęce Ciemne Łagodne, które w tym roku zdobyło brązowy medal w kategorii „Piwa ciemne o ekstrakcie do 18° Plato”.

    Drugim nagrodzonym piwem jest Książęce IPA, które jest pierwszym piwem w tym stylu uwarzonym przez browarników z Tyskich Browarów Książęcych. Książęce IPA zostało wyróżnione srebrnym medalem w kategorii „Piwa w stylu American Pale Ale, American India Pale Ale”. Jurorzy wysoko ocenili zbalansowane połączenie sześciu odmian amerykańskich chmieli i dwóch gatunków słodu, które zaowocowało wzorcowym piwem w stylu IPA.

    Kompania Piwowarska

    Hit Handlu 2018 w kategorii marka piwna

    Detaliści i czytelnicy miesięcznika „Handel” uznali piwo Żubr Kompanii Piwowarskiej za Hit Handlu 2018 w kategorii marka piwna. Żubr został doceniony jako piwo najchętniej wybierane przez konsumentów w 2018 roku.

    Kompania Piwowarska

    Raporty Społeczne

    Najnowszy raport CSR Kompanii Piwowarskiej zdobył główną nagrodę jury dziennikarskiego w 12. edycji prestiżowego konkursu „Raporty Społeczne” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Dziennikarze nagrodzili Kompanię Piwowarską za konsekwentne i kompleksowe podejście do raportowania postępów firmy w zakresie realizowania strategii zrównoważonego rozwoju, uwzględniające wpływ jej działalności na polską gospodarkę.

    Kompania Piwowarska

    Good Beer 2018

    Z trzema medalami wróciły piwa Kompanii Piwowarskiej z konkursu piwa Good Beer. Książęce Ciemne Łagodne otrzymało srebrny medal w kategorii ciemny lager. Brązowym medalem zostało natomiast uhonorowane Książęce IPA (American pale ale) oraz Lech Pils (jasny lager).

    Kompania Piwowarska

    Bezpieczna Flota 2018

    Kompania Piwowarska została uhonorowana prestiżowym tytułem Firmy Najbardziej Zaangażowanej w Edukację Kierowców przyznawanym przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów oraz przedstawicieli branży flotowej. Jury tegorocznej XI Gali Nagród PZWLP doceniło podejście Kompanii Piwowarskiej do kwestii dbania o bezpieczeństwo na drodze oraz konsekwencję, z jaką firma edukuje w tym obszarze swoich pracowników w ramach prowadzonego od 2013 r. programu „Świadomy Kierowca KP”.

    Kompania Piwowarska

    Orły Wprost 2018

    Kompania Piwowarska została nagrodzona tytułem Orła w trzeciej edycji konkursu tygodnika „Wprost” jako czołowy przedstawiciel swojej branży w województwie wielkopolskim. W konkursie wyróżniane są firmy, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat, a także największy średni procentowy wzrost zysku netto.

    Zespół zarządzający

    • Igor Tikhonov | Prezes Zarządu

      Prezes Kompanii Piwowarskiej od października 2018 r. Całe zawodowe życie związany z sektorem FMCG. Karierę w branży piwowarskiej rozpoczął w 2001 r. w firmie SABMiller, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora ds. rozwoju strategicznego w Rosji. W 2008 r. został mianowany dyrektorem generalnym spółki zależnej na Ukrainie, a cztery lata później objął stanowisko dyrektora generalnego na Słowacji. W 2014 r. stanął na czele rumuńskiej spółki Ursus Breweries, która pod jego kierownictwem osiągnęła pozycję lidera rynku piwa w Rumunii. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał również za rozwój firmy na rynku węgierskim, gdzie dał się poznać jako doświadczony strateg. Pod jego przewodnictwem firma powróciła na ścieżkę wzrostu i zaczęła osiągać rekordowe przychody.

    • James Smith | Wiceprezes ds. Finansów

      James dołączył do Kompanii Piwowarskiej w kwietniu 2024 roku, ale z brytyjską częścią Asahi związany jest od 2010 roku. Przez te wszystkie lata pełnił wiele ról, w tym m. im. partnerstwo biznesowe dla sprzedaży oraz łańcucha dostaw, planowanie i analizy finansowe oraz kontrola finansowa. Następnie pełnił funkcję zarówno dyrektora finansowego, jak i dyrektora generalnego w Meantime, a potem dyrektora finansowego Asahi Holdings UK. W latach 2021 - 2024 James pracował jako Dyrektor Działu Planowania i Analiz Finansowych w Asahi Europe & International w Pradze.

    • Wojciech Bogusz | Wiceprezes ds. Marketingu

      Wojciech jest doświadczonym liderem w branży FMCG, z bogatą praktyką z różnych rynków i kategorii, a także w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami. Z sukcesami tworzył strategie dla portfolio marek globalnych i lokalnych, jak również wprowadzał innowacje, które ustanawiały nowe trendy konsumenckie. Swoją karierę w marketingu rozpoczął w 2005 roku w firmie Reckitt, kontynuując ją w Danone, gdzie był odpowiedzialny za marki takie jak Activia czy Fantasia. Od 2012 roku związany był z Grupą Żywiec, odpowiadając za markę Żywiec, a następnie za marki globalne. Kolejnym etapem jego kariery w strukturze firmy Heinken było przejęcie obowiązków Menedżera ds. rozwoju marki Heineken w Europie, a następnie objęcie w 2019 roku roli Dyrektora marketingu w Irlandii. Wojciech jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

    • Krzysztof Bieliński | Wiceprezes ds. sprzedaży

      Na stanowisku Wiceprezes ds. sprzedaży od stycznia 2023 r. Pracę w Kompanii Piwowarskiej rozpoczął w 2004 r. jako kontroler finansowy i zdobywał doświadczenie w obszarach planowania strategii, insightów i badań rynkowych oraz zarządzania przychodami i strategiami cenowymi. Ma również doświadczenie z pracy na poziomie europejskim, kiedy kierował procesem tworzenia rozwiązań globalnych w zakresie SAP w obszarze sprzedaży. W kolejnych etapach kariery kierował działem rozwoju sprzedaży, następnie sprzedaży regionalnej, po objęcie stanowiska dyrektora ds. kluczowych klientów w największych kanałach sprzedaży Kompanii Piwowarskiej.

    • Wojciech Moliński | Wiceprezes ds. personalnych

      W Kompanii Piwowarskiej od 2008 r. Wcześniej był m.in. członkiem zarządu ds. personalnych w Volkswagen Poznań, był też związany z Philips Lighting Poland oraz Wavin Metalplast-Buk.

      Z wykształcenia jest psychologiem, absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

    • Guy Van Geel | Wiceprezes ds. technicznych

      Wiceprezes ds. Technicznych Kompanii Piwowarskiej od września 2021 r. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w branży napojów oraz bogatą wiedzę w zakresie produkcji, technologii, łańcucha dostaw i rozwoju produktów. Pracował m.in. dla firmy Khmer Beverages w Kambodży, gdzie pełnił funkcję dyrektora technicznego oraz na podobnym stanowisku dla firmy Heineken. Współpracę z Asahi Europe rozpoczął w lutym 2019 r., gdy objął stanowisko dyrektora technicznego dla Rumunii i Węgier. Odegrał kluczową rolę w rewitalizacji systemu World Class Manufacturing w procesie warzenia piwa w tych krajach. Uruchomił również szereg projektów w zakresie: zwiększania możliwości produkcyjnych w browarze Ursus, osiągnięcia zera wypadków, zera reklamacji klientów oraz zerowej emisji CO₂.

    • Dorota Peter | Dyrektorka ds. łańcucha dostaw

      Do Kompanii Piwowarskiej dołączyła w październiku 2021 r. i objęła stanowisko Dyrektorki ds. łańcucha dostaw. Ma na swoim koncie ponad 26 lat doświadczenia zawodowego na różnych stanowiskach w obszarze łańcucha dostaw, w tym planowania popytu i łańcucha dostaw, logistyki klienckiej, logistyki i usług komercyjnych w Polsce oraz krajach bałtyckich. Pracę w obszarze łańcucha dostaw rozpoczęła w 1995 r. w firmie Procter & Gamble, w której pracowała 12 lat. Następnie zdobywała wiedzę i doświadczenie w firmach Thomson Technicolors i PKN Orlen. Przed dołączeniem do Kompanii Piwowarskiej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola HBC Polska, zajmując stanowisko dyrektora łańcucha dostaw dla Polski i krajów bałtyckich i zarządzając międzynarodowym zespołem w kilku lokalizacjach.

    • Iwona Jacaszek-Pruś | Dyrektorka ds. korporacyjnych

      Działem Corporate Affairs w Kompanii Piwowarskiej kieruje od stycznia 2017 r. Wcześniej przez 14 lat była związana z Coca-Cola HBC Polska, gdzie pełniła funkcję szefa działu komunikacji i public affairs oraz była członkinią Senior Management Team. Od ponad 20 lat zajmuje się public relations, komunikacją i zarządzaniem reputacją, m.in. w branżach uważanych za trudne lub wrażliwe – najpierw w agencji Burson-Marsteller Poland, następnie w British American Tobacco Poland. W latach 2005-2016 była członkinią Rady Nadzorczej Organizacji Odzysku REKOPOL SA, gdzie od 2008 r. pełniła rolę przewodniczącej. W latach 2004-2016 była członkinią zarządu Polskiej Federacji Producentów Żywności, a w 2008 r. objęła stanowisko wiceprezeski.

      Ukończyła handel zagraniczny na Uniwersytecie Gdańskim.