Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich

    Kompania Piwowarska

    Łączymy pasję i doświadczenie z nowoczesnymi technologiami.
    Wszystko po to, by móc warzyć tylko najlepsze piwo.
    Doceniają je miłośnicy złotego trunku w Polsce i za granicą.

    Poznaj naszą historię

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd’sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą.

    Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując naszą strategię zrównoważonego rozwoju promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn. Od lat znajdujemy się na liście najlepszych Pracodawców w Polsce.

    Ponad 10 lat temu umożliwiliśmy zwiedzanie naszych browarów, by odwiedzający na własne oczy mogli zobaczyć, jak warzymy piwo. Wizyty w browarze można rezerwować na: www.browarytyskie.pl (Tychy).

    Nasza misja

    Dotrzymujemy obietnicy doskonałego smaku i czynimy życie przyjemniejszym.

    Nasza historia

    Kompania Piwowarska powstała 4 maja 1999 roku z połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. Narodziła się wtedy jedna
    z największych i najnowocześniejszych spółek piwowarskich w Polsce.

    Cztery lata później, 4 lutego 2003 roku, Kompania Piwowarska SA, której akcjonariuszami byli Euro Agro Centrum SA i South African Brewieries Ltd., nabyła większościowy pakiet udziałów Browaru Dojlidy Sp. z o.o. Finalnie, 30 kwietnia Browar Dojlidy dołącza do grona browarów KP.

    Rok później, 22 listopada 2004 roku, kolejny browar Kompanii Piwowarskiej otworzył swoje drzwi dla odwiedzających. Powstało wtedy Tyskie Browarium, wówczas jeszcze pod nazwą Tyskie Muzeum Piwowarstwa. Dziś można je odwiedzić umawiając wizytę na stronie www.browarytyskie.pl.

    Sześć lat później, 14 maja 2009 roku, SABMiller został właścicielem 100% akcji Kompanii Piwowarskiej.

    W 2017 roku Kompania Piwowarska zmieniła właściciela. Od teraz jest częścią japońskiej grupy Asahi.

    Wartości Kompanii Piwowarskiej

    • Koncentrujemy się na klientach i konsumentach
    • Ludzie są naszą najtrwalszą przewagą
    • Odpowiedzialność jest jasna i osobista
    • Pracujemy i wygrywamy w zespołach w całej firmie
    • Reputację mamy tylko jedną
    • Dbamy o społeczności lokalne
    Wartości Kompanii Piwowarskiej
    • Nasza misja

      Warzymy piwo, dostarczając wielu pozytywnych doznań określanych w Japonii jednym słowem – KANDO.

    Nagrody i Wyróżnienia Kompanii

    Kompania Piwowarska

    Złoty medal dla piwa Tyskie 0,0% w konkursie Good Beer 2021

    Tyskie 0,0% otrzymało złoty medal w kategorii piw bezalkoholowych w profesjonalnym konkursie piwnym Good Beer 2021. W dziewięciu edycjach konkursu piwa Kompanii Piwowarskiej zostały docenione 22 razy.

    Kompania Piwowarska

    Najlepiej ocenionym pracodawcą w branży FMCG w Polsce

    Kompania Piwowarska zdobyła dwa wyróżnienia w badaniu Randstad Employer Brand Research. W branży FMCG lider rynku piwnego w Polsce zajął po raz czwarty z rzędu miejsce pierwsze. Natomiast w zestawieniu ogólnym najlepszych pracodawców w kraju miejsce czwarte.

    Kompania Piwowarska

    Z tytułem Branżowego Lidera Odpowiedzianego Biznesu

    W tegorocznej, XV edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm Kompania Piwowarska otrzymała tytuł Branżowego Lidera Odpowiedzialnego Biznesu zajmując 2 miejsce w kategorii Dobra Konsumpcyjne. W klasyfikacji generalnej lider rynku piwowarskiego w Polsce uplasował się na miejscu ósmym, a w piętnastoletnim podsumowaniu wyników Rankingu zajął 3 miejsce.

    Kompania Piwowarska

    Dwie marki Kompanii Piwowarskiej z tytułem Hit Handlu 2021

    Marka Lech Free 0.0% oraz Żubr zostały docenione przez detalistów i czytelników miesięcznika „Handel” w konkursie Hit Handlu 2021. Plebiscyt realizowany nieprzerwanie od 20 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel” jest ważnym głosem detalistów, który pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG.

    Kompania Piwowarska

    Wyróżniona za dobre praktyki Listkiem CSR POLITYKI

    Srebrny Listek CSR w 10. edycji zestawienia dobrych praktyk przyznał Kompanii Piwowarskiej Tygodnik POLITYKA we współpracy z partnerami merytorycznymi: firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Doceniono zaangażowanie społeczne firmy, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wysokie standardy etyczne w relacjach z interesariuszami.

    Kompania Piwowarska

    Pracownicy Kompanii Piwowarskiej wyróżnieni w Polish National Sales Awards!

    W XII edycji konkursu Polish National Sales Awards doceniono trzech pracowników Kompanii Piwowarskiej. Niekwestionowaną liderką została Aneta Patyk z Zespołu Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży, która zdobyła pierwsze miejsce w swojej kategorii i tytuł Super Sprzedawcy. W tym prestiżowym konkursie sił sprzedaży i obsługi klienta w Polsce można było zmierzyć się aż w 27 kategoriach.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska’s employees recognized at Polish National Sales Awards!

    In the 12th edition of the Polish National Sales Awards competition, three employees of Kompania Piwowarska were awarded. The unquestionable leader was Aneta Patyk from the Sales Support and Development Team, who took first place in her category and earned the Super Salesperson title. This prestigious competition for sales forces and customers service in Poland accepted submissions in as many as 27 categories.

    Kompania Piwowarska

    Srebrny Spinacz dla projekt FASOFF!

    Kampania FASOFF została doceniona przez kapitułę XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”. Spośród 79 docenionych projektów FASOFF otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Sustainability i CSR Communications. Adresatami kampanii FASOFF byli przyszli rodzice oraz ich otoczenie, a celem edukacja nt. nieodwracalnych skutków spożycia nawet symbolicznej „kropli” alkoholu przez kobiety w ciąży. Kampanii towarzyszył przekaz – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF.

    Kompania Piwowarska

    Najlepiej ocenianą firmą z branży FMCG w Polsce w badaniu Randstad

    Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rodzaj zadań i odpowiedzialności to czynniki najwyżej oceniane przez uczestników rankingu Randstad Employer Brand. Zapewniły one Kompanii Piwowarskiej, pierwsze miejsce w tym zestawieniu najlepszych pracodawców. To drugie takie z rzędu wyróżnienie dla lidera rynku piwnego w Polsce.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z wyróżnieniem w Golden Arrow 2020 za projekt FASOFF!

    Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz ich otoczenia nt. nieodwracalnych skutków wynikających ze spożycia nawet „symbolicznej kropli” przez kobietę w trakcie ciąży, która ma wpływ na przyszłe zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska wyróżniona po raz kolejny Srebrnym Listkiem CSR za zaangażowanie społeczne i wspieranie zrównoważonego rozwoju

    Kompania Piwowarska została uhonorowana Srebrnym Listkiem CSR – to już dziewiąte wyróżnienie z rzędu dla lidera rynku piwnego w Polsce za działania wspierające zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. W tym roku dostrzeżono m.in. intensywne działania Kompanii Piwowarskiej wspierające 13. cel agendy zrównoważonego rozwoju ONZ – wykorzystanie w browarach energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska ponownie w największym w Polsce przeglądzie działań CSR, czyli w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki"

    Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu to coroczne podsumowanie najlepszych praktyk firm. W jego 18. edycji za rok 2019 przedstawiono ok. 1700 praktyk z 214 firm. W tegorocznej publikacji wyróżniono 13 dobrych praktyk Kompanii Piwowarskiej w obszarach: praca, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie i zaangażowanie społeczne.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kompania Piwowarska S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 11. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu ustosunkowania się i udzielenia odpowiedzi na Pana/Pani korespondencję, jak również w celu archiwizacji korespondencji. Podanie danych jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych; do treści swoich danych, ich poprawiania oraz prawo usunięcia danych w każdym czasie. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące ochrony danych osobowych, prosimy o kontakt na rodo@asahibeer.pl

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska nagrodzona tytułem Super Etyczna Firma!

    Kompania Piwowarska jako jedyna firma z branży spożywczej została uhonorowana tytułem „Super Etyczna Firma 2019” przyznanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Tytułem tym wyróżniane są przedsiębiorstwa, które trzykrotnie z rzędu otrzymały tytuł Etycznej Firmy.

    Kompania Piwowarska

    Nagroda Złotego Motyla od Hospicjum Palium dla Kompanii Piwowarskiej

    Jak co roku, podczas uroczystego koncertu 25 stycznia w Poznaniu, wręczone zostały Złote i Srebrne Motyle dla instytucji i osób, które w wyjątkowy sposób obdarzyły Hospicjum Palium swoją dobrocią i ofiarnością. Kompania Piwowarska została uhonorowana najważniejszym z odznaczeń - Złotym Motylem, za wieloletnie wspieranie wspomnianej instytucji. Nagrodę odebrał Bernard Leszczyński, szef produkcji w Lech Browary Wielkopolski.
     

    Kompania Piwowarska

    Piwna Akademia Książęcego i Akademia Czeskiego Servingu – mistrzowie kultury piwnej wyłonieni!

    9 i 10 grudnia br. w Warszawie odbyły się finały Piwnej Akademii Książęcego i Akademii Czeskiego Servingu programów szkoleniowych Kompanii Piwowarskiej dla lokali gastronomicznych. Tytuł mistrza czeskich sposobów serwowania trafił do restauracji Ceška z Wrocławia, zaś największą znajomością Książęcego wykazały się Zakąski i Napitki z Buska-Zdroju.

    Kompania Piwowarska

    3. miejsce w zestawieniu branżowym XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm

    Wyniki XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm okazały się dla Kompanii Piwowarskiej bardzo pomyślne. Producent piwa, uwzględniany w zestawieniu od początku jego istnienia, w tegorocznej edycji zajął 3. miejsce w zestawieniu branżowym i 4. w klasyfikacji generalnej.

    czytaj więcej

    Kompania Piwowarska

    Lech Free 0,0% ze Złotym Paragonem! Tyskie Gronie z wyróżnieniem

    Już po raz dziewiąty wręczono nagrody w ramach konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Pierwsze miejsce w kategorii piw bezalkoholowych zajął Lech Free 0,0%, z kolei Tyskie Gronie zostało wyróżnione w kategorii piw jasnych. Ten prestiżowy konkurs jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG.

    czytaj więcej

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z kolejnym Srebrnym Listkiem CSR

    Nie trzeci, nie piąty, ale już ósmy raz z rzędu Kompania Piwowarska znalazła się wśród firm odpowiedzialnych społecznie, którym tygodnik POLITYKA przyznał swoje wyróżnienia. W tej edycji KP została uhonorowana Srebrnym Listkiem CSR.

    Kompania Piwowarska

    Orły Rozrywki dla Muzeum Tyskich Browarów Książęcych

    Kompania Piwowarska dostarcza nie tylko znakomite piwo, ale także… rozrywkę. Muzeum Tyskich Browarów Książęcych, należące do KP, zostało laureatem tytułu Orły Rozrywki – wyróżnienia w konkursie, w którym kapitułę tworzą użytkownicy usług w całej Polsce.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska z nagrodą Sustainability Leader w konkursie European Leadership Awards 2019

    Kompania Piwowarska została zwycięzcą kategorii Sustainability Leader w czwartej edycji konkursu European Leadership Awards. Firmę uhonorowano za troskę o zrównoważony rozwój i całokształt działań realizowanych na tym polu.

    Kompania Piwowarska

    Złoto dla złota, brąz dla brązu – Lech Pils i Książęce Porter z medalami The International Brewing & Cider Awards 2019

    Aż dwa piwa Kompanii Piwowarskiej zostały uhonorowane w najstarszym i najbardziej prestiżowym konkursie piwnym na świecie – The International Brewing & Cider Awards. Pierwszą nagrodę w kategorii lagery o zawartości alkoholu 5,5-6,9% zdobył Lech Pils, zaś Książęce Porter wyróżniono Brązowym Medalem w kategorii mocne ciemne piwa. To jedyne piwa z Polski w gronie laureatów.

    Kompania Piwowarska

    Kompania Piwowarska wśród laureatów konkursu Etyczna Firma 2018

    Kompanię Piwowarską ponownie wyróżniono tytułem Etyczna Firma w konkursie organizowanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Producent piwa powtórzył swój sukces z ubiegłego roku, kiedy to został uhonorowany jako jedyne przedsiębiorstwo z branży spożywczej.

    Kompania Piwowarska

    Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

    Mobilna strefa „Sprawdź Promile” to program, który od czterech lat edukuje uczestników najpopularniejszych polskich festiwali i imprez masowych na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

    Kompania Piwowarska

    Ekoodpowiedzialni w biznesie

    Prowadzenie działalności w sposób zrównoważony, z troską o środowisko naturalne i jego zasoby, przyniosło Kompanii Piwowarskiej wyróżnienie w tegorocznej, ósmej już edycji konkursu „Ekoodpowiedzialni w biznesie”.

    Kompania Piwowarska

    Chmielaki Krasnostawskie 2018

    Jury 48. edycji Chmielaków doceniło Piwne Specjalności marki Książęce. Trzecią już nagrodę w historii imprezy otrzymało piwo Książęce Ciemne Łagodne, które w tym roku zdobyło brązowy medal w kategorii „Piwa ciemne o ekstrakcie do 18° Plato”.

    Drugim nagrodzonym piwem jest Książęce IPA, które jest pierwszym piwem w tym stylu uwarzonym przez browarników z Tyskich Browarów Książęcych. Książęce IPA zostało wyróżnione srebrnym medalem w kategorii „Piwa w stylu American Pale Ale, American India Pale Ale”. Jurorzy wysoko ocenili zbalansowane połączenie sześciu odmian amerykańskich chmieli i dwóch gatunków słodu, które zaowocowało wzorcowym piwem w stylu IPA.

    Kompania Piwowarska

    Hit Handlu 2018 w kategorii marka piwna

    Detaliści i czytelnicy miesięcznika „Handel” uznali piwo Żubr Kompanii Piwowarskiej za Hit Handlu 2018 w kategorii marka piwna. Żubr został doceniony jako piwo najchętniej wybierane przez konsumentów w 2018 roku.

    Kompania Piwowarska

    Raporty Społeczne

    Najnowszy raport CSR Kompanii Piwowarskiej zdobył główną nagrodę jury dziennikarskiego w 12. edycji prestiżowego konkursu „Raporty Społeczne” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Dziennikarze nagrodzili Kompanię Piwowarską za konsekwentne i kompleksowe podejście do raportowania postępów firmy w zakresie realizowania strategii zrównoważonego rozwoju, uwzględniające wpływ jej działalności na polską gospodarkę.

    Kompania Piwowarska

    Good Beer 2018

    Z trzema medalami wróciły piwa Kompanii Piwowarskiej z konkursu piwa Good Beer. Książęce Ciemne Łagodne otrzymało srebrny medal w kategorii ciemny lager. Brązowym medalem zostało natomiast uhonorowane Książęce IPA (American pale ale) oraz Lech Pils (jasny lager).

    Kompania Piwowarska

    Bezpieczna Flota 2018

    Kompania Piwowarska została uhonorowana prestiżowym tytułem Firmy Najbardziej Zaangażowanej w Edukację Kierowców przyznawanym przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów oraz przedstawicieli branży flotowej. Jury tegorocznej XI Gali Nagród PZWLP doceniło podejście Kompanii Piwowarskiej do kwestii dbania o bezpieczeństwo na drodze oraz konsekwencję, z jaką firma edukuje w tym obszarze swoich pracowników w ramach prowadzonego od 2013 r. programu „Świadomy Kierowca KP”.

    Kompania Piwowarska

    Orły Wprost 2018

    Kompania Piwowarska została nagrodzona tytułem Orła w trzeciej edycji konkursu tygodnika „Wprost” jako czołowy przedstawiciel swojej branży w województwie wielkopolskim. W konkursie wyróżniane są firmy, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat, a także największy średni procentowy wzrost zysku netto.

    Kompania Piwowarska

    Etyczna Firma 2017

    Kompania Piwowarska jako jedyny reprezentant branży spożywczej została uhonorowana tytułem Etyczna Firma 2017 w czwartej edycji konkursu organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Kompania Piwowarska zadebiutowała w zestawieniu, uzyskując tytuł Etyczna Firma w kategorii dużych przedsiębiorstw.

    Książęce Jasne Ryżowe, Lech Lite

    Chmielaki Krasnostawskie 2017

    Książęce Jasne Ryżowe zdobyło złoty medal w kategorii „piwa jasne w stylu Mild Lager o ekstrakcie do 11° Plato”. Lech Lite jako jedyny został wyróżniony w kategorii „piwa jasne w stylu Light Lager o zawartości alkoholu do 3,9% obj.”.

    Good Beer Poland 2017

    Kozel Černý

    Złoty medal w kategorii „ciemny lager” przyznano Kompanii Piwowarskiej za piwo Kozel Černý.

    Kompania Piwowarska

    Raporty Społeczne 2016

    Tegoroczny raport CSR Kompanii Piwowarskiej zdobył wyróżnienie w jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu „Raporty Społeczne”. To już szósta publikacja KP, która została uhonorowana w tym prestiżowym konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte.

    Kompania Piwowarska

    International Beer Challenge 2016

    Do konkursu International Beer Challenge 2016, czyli jednego z najważniejszych konkursów w branży piwowarskiej, zostało zgłoszonych kilkaset piw z całego świata. Podobnie jak w roku ubiegłym, kolekcja piw Książęce została nagrodzona. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager i Golden Ale – zostały wyróżnione srebrnym medalem za projekt opakowania (Design & Packaging), a dodatkowo tegoroczny wariant sezonowy, czyli Książęce Golden Ale, otrzymało brązowy medal w kategorii smak (Tasting).

    Kompania Piwowarska

    Ranking Odpowiedzialnych Firm 2016

    Kompania Piwowarska została firmą wszech czasów w 10. Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Najwyższa suma punktów uzyskana podczas 10 edycji plebiscytu podsumowuje osiągnięcia w dbaniu o pracowników, środowisko i rozwój społeczności lokalnych. To dzięki zaangażowaniu ludzi na każdym szczeblu i konsekwentnie realizowanej strategii zrównoważonego rozwoju osiągnięto tak świetny wynik. Kompania Piwowarska przez lata była w czołówce tego rankingu i tym razem uzyskała wysokie drugie miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”.

    Kompania Piwowarska

    Chmielaki Krasnostawskie 2016

    Książęce Ciemne Łagodne zdobyło I miejsce w kategorii „Piwa ciemne o ekstrakcie do 18° Plato”. Na podium stanęły również Tyskie Gronie i Lech Ice Mojito.

    Kompania Piwowarska

    Odpowiadam Polsce – Ranking Firm Odpowiedzialnych Społecznie

    Projekt CSR pt. „Postaw na rower 2015” został uznany w rankingu „Odpowiadam Polsce – Ranking Firm Odpowiedzialnych Społecznie” Gazety Bankowej i portalu wGospodarce.pl za jeden z najciekawszych w kategorii EKOLOGII i znalazł się w elitarnym gronie finalistów.

    Żubr

    Dźwięk/Sound Design w konkursie Klubu Twórców Reklamy

    Spot reklamowy Żubra pod tytułem "Tory" zajął I miejsce w kategorii Dźwięk/Sound Design w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR).

    Kompania Piwowarska

    Super Złoty Listek CSR POLITYKI

    W 2016 roku Kompania Piwowarska podwójnie triumfowała w przeglądzie Listki CSR, organizowanym przez tygodnik „Polityka”. Udział w jubileuszowej, piątej edycji plebiscytu przyniósł KP nie tylko tradycyjny Złoty Listek CSR, ale też wyróżnienie specjalne – Super Złoty Listek CSR POLITYKI. Tym samym docenione zostały kompleksowe działania firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowane pod hasłem „Postaw na piwo”.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Odpowiedzialnych Firm 2016

    Kompania Piwowarska została uznana firmą wszech czasów w 10. Rankingu Odpowiedzialnych Firm oraz uzyskała drugie miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”.

    Książęce Ciemne Łagodne, Tyskie Gronie, Lech Ice Mojito

    Chmielaki Krasnostawskie 2016

    Książęce Ciemne Łagodne zdobyło I miejsce w kategorii „Piwa ciemne o ekstrakcie do 18° Plato”, Tyskie Gronie zdobyło III miejsce w kategorii „Piwa jasne w stylu European Mild Lager o ekstrakcie 11,1-12,9° Plato” i Lech Ice Mojito zdobył III miejsce w kategorii „Napoje na bazie piwa typu Radler/Shandy”.

    Książęce Złote Pszeniczne, Książęce Ciemne Łagodne, Książęce Czerwony Lager i Książęce Golden Ale

    International Beer Challenge 2016

    Do konkursu International Beer Challenge 2016, czyli jednego z najważniejszych konkursów w branży piwowarskiej, zostało zgłoszonych kilkaset piw z całego świata. Podobnie jak w roku ubiegłym, kolekcja piw Książęce została nagrodzona. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager i Golden Ale – zostały wyróżnione srebrnym medalem za projekt opakowania (Design & Packaging), a dodatkowo tegoroczny wariant sezonowy, czyli Książęce Golden Ale, otrzymało brązowy medal w kategorii smak (Tasting).

    Kompania Piwowarska

    Raporty Społeczne 2016

    Raport CSR Kompanii Piwowarskiej zdobył wyróżnienie w dziesiątej edycji konkursu „Raporty Społeczne” organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmę Deloitte.

    Kompania Piwowarska

    Potęgi Biznesu 2015

    Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych firm przemysłu spożywczego w Polsce nadane przez Instytut Europejskiego Biznesu.

    Żubr

    Hit Handlu 2016

    Właściciele niezależnych sklepów oraz czytelnicy miesięcznika „Handel” wskazali najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 80 kategoriach. Tegoroczne Hity, przyznano kierując się innowacyjnością i trendami na rynku FMCG. Żubr został liderem w kategorii: marka piwna.

    Książęce Ciemne Łagodne, Książęce Pierwsze Zbiory, Książęce Golden Ale

    Good Beer Poland 2016

    Kolekcja Piwnych Specjalności Książęce została ponownie doceniona przez jurorów prestiżowego konkursu Good Beer Poland, którzy w tym roku przyznali naszym piwom 3 medale. W tym roku w kategorii „Ciemny lager” wyróżnione zostało Książęce Ciemne Łagodne, które zdobyło brązowy medal, podobnie jak Książęce Golden Ale, które brąz zdobyło w kategorii „Jasne ale”. Wartym zaznaczenia sukcesem jest także srebrny medal dla naszego wariantu sezonowego – „Książęce Pierwsze Zbiory”, które w kategorii „Jasny lager” uplasowało się na drugim stopniu podium.

    Tyskie i Redd's

    Effie 2016

    Marka Tyskie i Redd's otrzymały brązowe Effie 2016, nagrodę przyznawaną za najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

    Żubr

    Kreatura 2016

    Marka Żubr otrzymała nagrodę Kreatura 2016 przyznawaną przez redakcję "Media & Marketing Polska" za długofalowe osiągi kreatywne.

    Kompania Piwowarska

    Partner dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

    Kompania Piwowarska za swoje działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce otrzymała tytuł Firmy Roku 2016.

    Kompania Piwowarska

    Eko Flota

    Nagroda przyznawana przez przedstawicieli branży flotowej jest uhonorowaniem programu „Świadomy Kierowca” prowadzonego przez Kompanię Piwowarską od 2013 roku.

    Kompania Piwowarska

    Golden Beer Poland 2015

    Książęce Czerwony Lager zdobył złoty medal w kategorii Ciemny Lager Lekki podczas trzeciej edycji jednego z najważniejszych konkursów branży piwowarskiej – Golden Beer Poland.

    Kompania Piwowarska

    International Beer Challenge

    W sierpniu 2015 r. wszystkie warianty piwa Książęce zgłoszone do prestiżowego International Beer Challenge, zyskały uznanie komisji oceniającej. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager oraz sezonowy wariant Książęce Chlebowo-Miodowe, otrzymały brązowe medale w kategorii degustacji lagerów.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Odpowiedzialnych Firm 2015

    Nagroda: Podczas VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, Kompanię Piwowarską uznano za jedno z trzech najbardziej odpowiedzialnych przedsiębiorstw w kategorii „Dobra konsumpcyjne”, obok Coca-Cola HBC Sp. z o.o. i Danone Sp. z o.o. KP zajęła w 2015 roku również dziewiąte miejsce w zestawieniu ogólnym.

    Kompania Piwowarska

    Biały certyfikat dla browaru w Poznaniu

    Nagroda: Kolejny browar Kompanii Piwowarskiej - Lech Browary Wielkopolski może poszczycić się posiadaniem aż czterech białych certyfikatów, czyli świadectw efektywności energetycznej, przyznanych za redukcję zużycia energii.

    Kompania Piwowarska

    Randstad Award 2015

    Kompania Piwowarska – jako jedyny przedstawiciel branży spożywczej – znalazła się wśród 20 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.

    Kompania Piwowarska

    Złoty Listek CSR Polityki

    Nagroda za kompleksową strategię zrównoważonego rozwoju.

    Kompania Piwowarska

    Raport FOB-u „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2014. Dobre Praktyki"

    Doceniono 7 projektów realizowanych przez Kompanię Piwowarską: inicjatywy zmierzające do zwiększenia efektywności energetycznej i wodnej oraz redukcji dwutlenku węgla; dwa projekty związane z kształtowaniem odpowiedzialnych postaw u miłośników piwa. Wśród wyróżnionych przez FOB praktyk znalazły się również te dotyczące pracowników firmy - program „Świadomy Kierowca KP” i akcję „Postaw na rower” oraz system raportowania wyników zrównoważonego rozwoju jako praktykę długoletnią.

    Tyskie, Żubr

    Wyróżnienie Mistrz Mowy Polskiej

    Po raz pierwszy w historii (15 lat istnienia konkursu) marka zdobywa wyróżnienie w konkursie „Mistrz Mowy Polskiej". Kompania Piwowarska otrzymała ją za kampanie reklamowe marki Żubr i Tyskie.

    Książęce

    International Beer Challenge

    W sierpniu 2015 r. wszystkie warianty piwa Książęce zgłoszone do prestiżowego International Beer Challenge, zyskały uznanie komisji oceniającej. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager oraz sezonowy wariant Książęce Chlebowo-Miodowe otrzymały brązowe medale w kategorii degustacji lagerów.

    Książęce

    Golden Beer Poland

    Książęce Czerwony Lager zdobył złoty medal w kategorii Ciemny Lager Lekki podczas trzeciej edycji jednego z najważniejszych konkursów branży piwowarskiej – Golden Beer Poland.

    Żubr

    EFFIE 2015

    ŻUBR zdobył srebrne EFFIE 2015, nagrodę przyznawaną za najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

    Kompania Piwowarska

    Golden Beer Poland 2014

    4 medale dla Książęcego na Golden Beer Poland 2014. W tym złoto dla nowego wariantu Książęce Chlebowo Miodowe dostępnego w sprzedaży od 20. października.

    Kompania Piwowarska

    Biały certyfikat dla Browaru w Tychach

    Browar w Tychach zainwestował w energooszczędne sprężarki powietrza, dzięki czemu Kompania Piwowarska znalazła się w elitarnym gronie 102 polskich firm, które jako pierwsze w kraju otrzymały świadectwa efektywności energetycznej.

    Kompania Piwowarska

    Liderzy Zrównoważonego Rozwoju 2013

    KP zdobyła tytuł Lidera Zrównoważonego Rozwoju po raz drugi z rzędu w prestiżowym konkursie organizowanym przez miesięcznik „Forbes” oraz firmę doradczą PwC. W tym roku Kompania Piwowarska zdobyła nagrodę w obszarze „produkcja/logistyka” za projekty dotyczące optymalizacji zużycia energii i rozwiązania logistyczne, które prowadzą do zmniejszenia zużycia paliwa, zmniejszenia emisji i optymalizacji floty. W zeszłym roku firma została nagrodzona za działania nakierowane na optymalizację zużycia wody w browarach.

    Książęce

    Golden Beer Poland 2014

    4 medale dla Książęcego na Golden Beer Poland 2014

    Kompania Piwowarska

    European Business Awards 2014/2015 - National Champion

    Kompania Piwowarska – jako jedyna firma z branży spożywczej w Polsce – znalazła się w gronie finalistów prestiżowego konkursu European Business Awards, uzyskując tym samym tytuł National Champion. Organizatorzy docenili politykę KP w obszarze odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu. Wspomniane wyróżnienie oznacza dla firmy szansę na kolejne trofeum – Ruban d’Honneur w kategorii Environmental & Corporate Sustainability.

    Żubr i Tyskie

    Nagrody KTR (Klub Twórców Reklamy)

    Nagroda dla reklam Żubra: „Wyważony z natury” oraz „Żubr za żubrem” w kategorii „Warsztat film/radio”. Brąz dla „Tyskie Przeprowadzka” w kategorii „Warsztat Film/Radio”.

    Kompania Piwowarska

    Randstad Award 2014

    Kompania Piwowarska – jako jedyny przedstawiciel branży spożywczej – znalazła się wśród 20 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.

    Żubr i Tyskie

    Nagrody KTR (Klub Twórców Reklamy)

    Nagroda dla reklamy Żubra „Kawka" w kategorii „Warsztat film/radio”. Brąz dla Tyskie „5 Stadion” w kategorii „Active advertising. Kampanie Zintegrowane”.

    Tyskie Klasyczne i Lech Shandy

    Perły Rynku FMCG 2013

    Konkurs organizowany przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Nagrody dla marek Tyskie Klasyczne i Lech Shandy.

    Żubr i Lech Shandy

    Złoty Paragon 2013

    Konkurs organizowany przez miesięcznik „Hurt & Detal”. Złote Paragony dla marek Żubr i Lech Shandy.

    Kompania Piwowarska

    As Odpowiedzialnego Biznesu

    KP została uhonorowana za inicjatywę „Kompania Wolontariuszy i Platforma Wolontariatu” w plebiscycie organizowanym dla przedsiębiorców z województwa wielkopolskiego.

    Kompania Piwowarska

    Biały certyfikat dla Browaru w Tychach

    Browar w Tychach zainwestował w energooszczędne sprężarki powietrza, dzięki czemu Kompania Piwowarska znalazła się w elitarnym gronie 102 polskich firm, które jako pierwsze w kraju otrzymały świadectwa efektywności energetycznej.

    Kompania Piwowarska

    Raporty Społeczne 2013

    Raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej otrzymał wyróżnienie za kompleksowe zaraportowanie łańcucha wartości w oparciu o najnowszy standard GRI G4.

    Książęce Ciemne Łagodne

    Bractwo Piwne - Piwo Roku 2013

    PIWO ROKU to tytuł przyznawany przez Towarzystwo Promocji Kultury Piwa Bractwo Piwne. Członkowie Bractwa Piwnego nie wybierają PIWA ROKU. Tytuł ten jest wynikiem sumy ocen, jakie dane piwo uzyskuje podczas konkursów piwnych - amatorskich i profesjonalnych - odbywających się na terenie Polski w ciągu danego roku kalendarzowego.

    Kompania Piwowarska

    Impactory 2012 dla Tyskiego

    Impactory 2012 Tyskie - Dwie statuetki dla kampanii piwa Tyskie „5 Stadion” – w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku oraz Projekt PR Roku.

    Kompania Piwowarska

    Pracodawca - Organizator Pracy Bezpiecznej 2013

    Pracodawca - Organizator pracy Bezpiecznej 2013 - Browar Białystok otrzymał wyróżnienie w konkursie na poziomie ogólnopolskim i pierwsze miejsce na PODLASIU.

    Kompania Piwowarska

    Chmielaki 2013

    Książęce Ciemne Łagodne - Złoto dla Książęcego Ciemnego Łagodnego w kategorii „Piwo ciemne o zawartości ekstraktu 11,1–12,0º”. Srebro dla Redd’sa Apple w kategorii „Piwo smakowe”. Brąz dla Książęcego Jasnego Ryżowego w kategorii „Piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu 10,1–11,0º”.

    Kampanie reklamowe: „Tyskie 5 Stadion” oraz „Lech Shandy – piwo orzeźwione lemoniadą”

    Effie 2013

    Grand Prix oraz Złote Effie za najbardziej efektywną komunikację marketingową otrzymała kampania „5 Stadion” marki Tyskie. Kampania „Lech Shandy – piwo orzeźwione lemoniadą” zdobyła Srebrne Effie w kategorii Napoje.

    Książęce

    Golden Beer Poland 2013

    Złoto w kategorii „Standardowy jasny lager” otrzymało Tyskie Gronie. W kategorii „Ciemny lager” zwyciężyło Książęce Burgundowe Trzy Słody. W tej kategorii Książęce zdobyło również drugie i trzecie miejsce. Srebro trafiło do Ciemnego Łagodnego, a brąz do Czerwonego Lagera.

    Książęce

    International Beer Challenge 2013

    Kategoria „Smak”: Srebro – Książęce Jasne Ryżowe, Brąz – Książęce Ciemne Łagodne, Brąz – Książęce Złote Pszeniczne. Kategoria „Wzornictwo i opakowanie”: Srebro – Książęce Ciemne Łagodne, Brąz – Książęce Czerwony Lager, Brąz – Książęce Złote Pszeniczne.

    Browar Białystok

    Pracodawca - Organizator pracy Bezpiecznej 2013

    Browar Białystok otrzymał wyróżnienie w konkursie na poziomie ogólnopolskim i pierwsze miejsce na PODLASIU.

    Książęce Ciemne Łagodne, Książęce Ryżowe, Redd’s Apple

    Chmielaki 2013

    Złoto dla Książęcego Ciemnego Łagodnego w kategorii piwo ciemne o zawartości ekstraktu 11,1–12,0º, Srebro dla Redd'sa Apple w kategorii piwo smakowe, Brąz dla Książęcego Jasnego Ryżowego w kategorii piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu 10,1–11,0º.

    Kompania Piwowarska

    Złoty Listek Polityki

    Nagroda za angażowanie się w kwestie społecznej odpowiedzialności biznesu.

    Kompania Piwowarska

    VII edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm

    2. pozycja w klasyfikacji generalnej i 1. miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”.

    Kompania Piwowarska

    Raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2012. Dobre Praktyki"

    W raporcie wymieniono 6 praktyk realizowanych przez KP. W kategorii „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej” do publikacji zakwalifikowała się Platforma Wolontariatu. W kategorii „Środowisko” doceniono aż dwa działania KP. Pierwsze z nich to akcja „Ekologia się opłaca”, za pomocą której firma chciała przypomnieć konsumentom i detalistom zalety opakowań zwrotnych. Z uznaniem spotkało się także wyprodukowanie ekotoreb z nieużywanych już bannerów reklamowych piw z portfolio KP. Natomiast trzy kolejne inicjatywy KP zostały wymienione w publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu w specjalnej części „Praktyki długoletnie”. Są to: „Raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej”, panele interesariuszy, program „Zgrani z naturą”. Przynano także statuetkę dla uczczenia 5-lecia współpracy z FOB.

    Kompania Piwowarska

    Lista 500 Tygodnika Polityka

    47. miejsce w rankingu.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Forbes „100 największych firm w Polsce"

    3. największa firma w sektorze spożywczym.

    Kompania Piwowarska

    Lista 500 Największych Firm w Polsce Rzeczpospolitej

    106. miejsce w rankingu.

    Kompania Piwowarska

    RANDSTAD AWARD 2013

    15. miejsce w rankingu.

    Lech

    Impactory 2012

    Nagroda w kategorii Projekt Roku - Marketing Bezpośredni 2012 dla marki Lech Premium.

    Lech, Tyskie 5 Stadion, Tyskie Klasyczne

    Konkurs „Media Trendy”

    Wyróżnienie dla kampanii Lech Tribute w kategorii „kampania zintegrowana” oraz wyróżnienie w kategorii „wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych". Wyróznienie dla akcji Tyskiego Klasycznego – polub w realu oraz dla kampanii „5 Stadion” w kategorii „Wykorzystanie kanałów komunikacji”.

    Tyskie

    Impactory 2012

    Dwie statuetki dla kampanii piwa Tyskie „5 Stadion” – w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku oraz Projekt PR Roku.

    Tyskie Gronie

    International Brewing Awards

    Brązowy Medal dla Tyskie Gronie w kategorii lagery o zawartości alkoholu większej niż 5,5%.

    Żubr, Tyskie 5 Stadion

    Nagrody KTR (Klub Twórców Reklamy)

    Nagroda dla reklamy Żubra „Kawka" w kategorii „Warsztat Film/Radio”. Brąz dla Tyskie 5 Stadion w kategorii „Active advertising. Kampanie Zintegrowane”.

    Świat Piwa

    Szpalty Roku 2013

    Srebrne Szpalty dla miesięcznika Świat Piwa za wyznaczanie standardu edytorskiego i wysoką jakość contentu. Druga nagroda to Srebrne Szpalty za raport CSR - jego oryginalną szatę graficzną, podkreślającą wartość marki.

    Kompania Piwowarska

    Rankingi najcenniejszych Polskich Marek 2012 według Rzeczpospolitej

    Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 według Rzeczpospolitej - Najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce - Tyskie (13. miejsce na liście najwartościowszych polskich marek); 2. miejsce wśród alkoholi (20. w generalnej klasyfikacji) - Żubr; 5. pozycja (37. w generalnej klasyfikacji) – Lech.

    Kompania Piwowarska

    Raporty Społeczne 2012 - organizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz Grupę SGS

    Nagroda główna za kompleksowość raportu, dobre informowanie o strategii, konkretność i wiarygodność danych oraz przyjazną formę publikacji.

    Kompania Piwowarska

    Ranking 500 – tzn. największych firm spożywczych w Polsce przygotowany przez redakcję Rynku Spożywczego i serwisu portalspozywczy.pl

    1. miejsce w rankingu.

    Kompania Piwowarska

    Plebiscyt na Mecenasa Polskiego Sportu zorganizowany przez Krajową Izbę Sportu oraz Canal+

    Zaszczytny tytuł „Mecenasa Polskiego Sportu” otrzymany wraz z dziewięcioma innymi organizacjami.

    Kompania Piwowarska

    Konkurs Superbrands

    Uzyskanie tytułu Business Superbrand 2013 w kategorii „Marki korporacyjne". W grupie Superbrands znalazły się również trzy marki piwa warzonego przez Kompanię: Lech, Tyskie oraz Żubr.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Antal International Najbardziej Pożądanych Pracodawców 2012 w opinii specjalistów i menedżerów

    5. miejsce w kategorii FMCG, HoReCa, wyprzedzając innych przedstawicieli branży piwowarskiej w Polsce.

    Kompania Piwowarska

    Konkurs Biuletynów Firmowych, organizowany przez agencję Agape

    2. miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii „Biuletyn elektroniczny”; Wyróżnienie dla layoutu PSI; Wyróżnienie za infografikę ilustrującą tekst „Prosto z tanka. Jak to działa?”, który ukazał się w majowym numerze wewnętrznego miesięcznika „Świat Piwa”.

    Tyskie; Żubr; Lech

    Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 według Rzeczpospolitej

    Najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce - Tyskie (13. miejsce na liście najwartościowszych polskich marek); 2. miejsce wśród alkoholi (20. w generalnej klasyfikacji) - Żubr; 5. pozycja (37. w generalnej klasyfikacji) - Lech.

    Tyskie Klasyczne; Lech Shandy

    Plebiscyt na Najlepszy Produkt 2012 organizowany przez Wiadomości Handlowe

    Złoto w kategorii „Piwo" - Tyskie Klasyczne; Srebro - Lech Shandy.

    Kompania Piwowarska

    Lista 2000 Rzeczpospolitej

    64. miejsce KP w rankingu dużych i średnich firm w Polsce, oparte na przychodach ze sprzedaży za rok 2011.

    5 Stadion - kampania marki Tyskie

    Projekt Komunikacji Roku 2012 Briefu

    Wyrożnienie za najbardziej rozpoznawalną kampanię marketingową 2012 roku.

    Lech Pils; Lech Premium

    Chmielaki Krasnostawskie 2012

    Lech Pils - Zwycięzca w Kategorii Piwo Jasne Pełne o Zawartości Ekstraktu w Brzeczce 11,1 - 12°; Lech Premium - 3. miejsce w tej samej kategorii.

    Żubr

    Hit Handlu 2012

    „Hit Handlu 2012“ przyznany marce Żubr przez polskich detalistów.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Universum Top 100

    25. miejsce w opinii studentów kierunków biznesowych oraz 20. według studentów nauk ścisłych.

    Żubr Ciemnozłoty

    PLEBISCYT PERŁA RYNKU FMCG 2012

    Wyróżnienie przyznane przez właścicieli i pracowników sklepów detalicznych dla limitowanej edycji Żubra Ciemnozłotego w plebiscycie organizowanym przez magazyn „Wiadomości Handlowe".

    Żubr

    Złote Paragony 2012

    „Złoty Paragon 2012" dla marki Żubr przyznawany przez detalistów dla najlepszych produktów i usług na rynku FMCG.

    Kompania Piwowarska

    Konkurs Forbes i PWC - Lider Zrównoważonego Rozwoju 2012

    Nagroda w obszarze „produkcja/działalność operacyjna” za działania nakierowane na optymalizację zużycia wody w browarach.

    Tyskie

    Superior Taste Aword

    Najwyższe, trzygwiazdkowe wyróżnienie, a smak określony jako „znakomity" przez International Taste & Quality Institute.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Odpowiedzialnych Firm

    3. miejsce w rankingu i uzyskanie 545 punktów na 600 możliwych do zdobycia.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Branżowy Lider Odpowiedzialnego Biznesu

    2. miejsce w kategorii „Dobra Konsumpcyjne", potwierdzające zaangażowanie firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności.

    Kompania Piwowarska

    Złoty Listek Polityki

    Nagroda za angażowanie się w kwestie społecznej odpowiedzialności biznesu.

    Kompania Piwowarska - Panel interesariuszy Kompanii Piwowarskiej, Raport zrównoważonego Rozwoju Kompanii Piwowarskiej 2011, Ekoevent „Zielona szafa”

    10. edycja Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki”.

    Umieszczenie trzech praktyk Kompanii Piwowarskiej w 10. edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki" publikujące podsumowanie zaangażowania firm w działania CSR w danym roku.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Randstad Award 2012

    11. miejsce w rankingu Randstad Award w top 20 najbardziej atrakcyjnych pracodawców.

    Kompania Piwowarska

    Nagroda Super Marki CSR

    Wyróżnienie i tytuł: „Firma Dobrze Widziana".

    Tyskie

    Konkurs Towar Roku dwutygodnika „Detal Dzisiaj"

    1. miejsce w kategorii „Piwo" - jako najbardziej dochodowy produkt roku.

    Lech - spot reklamowy „Kula" Złoty Orzeł za oryginalność i kreatywność spotu oraz niekonwencjonalność komunikacji 2012

    Nagroda Złotego Orła podczas Festiwalu Reklamy

    Nagroda za oryginalność i kreatywność spotu oraz niekonwencjonalność komunikacji.

    Tyskie

    Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011 Rzeczpospolitej

    1. miejsce wśród napojów alkoholowych.

    Kompania Piwowarska – programy odpowiedzialności społecznej

    Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce

    Tytuł „Dobroczyńca Roku 2010” w kategorii: „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”.

    Tyskie Gronie

    The Brewing Industry International Awards 2011

    Srebrny medal w kategorii „Small pack Lager" w The National Brewery Centre w angielskim mieście Burton upon Trent.

    Kompania Piwowarska

    Ranking Idealnych Pracodawców 2010 (Rzeczpospolita)

    8. miejsce w kategorii Biznes w Rankingu Idealnych Pracodawców 2010 przeprowadzonego przez Universum Polska.

    Tyskie

    Międzynarodowy Instytut Jakości – Monde Selection

    Złoty medal w konkursie za najwyższą jakość.

    Tyskie

    Tytuł Hit Handlu 2011 magazynu „Handel"

    Tytuł najlepiej sprzedającego się produktu w branży spożywczej.

    Tyskie

    International Beer Competition w Japonii

    Brązowy medal w kategorii „Small Pack Lager” na międzynarodowym piwnym konkursie.

    Tyskie

    Badanie Produkt Roku 2011 Reader's Digest

    Najchętniej i najczęściej kupowany produkt w kategorii „Piwo".

    Żubr

    Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich miesięcznika „Hurt & Detal"

    Nagroda Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich w kategorii „Piwa”.

    Tyskie

    Konkurs Towar Roku 2010 dwutygodnika „Detal Dzisiaj"

    1. miejsce w kategorii „Piwo" - jako najbardziej dochodowy produkt roku.

    Kompania Piwowarska

    Konkurs Magellan Awards

    Platynowy Magellan dla kampanii „Pozory mylą, dowód nie” w kategorii „Relacje Społeczne”.

    Kompania Piwowarska

    Konkurs Magellan Awards

    Magellan dla kampanii „Pozory mylą, dowód nie” za największą efektywność kampanii spośród wszystkich zgłoszonych projektów.

    LECH - kampania „Lech Ice Team"

    Festiwal reklamowy Złote Orły

    Nominacja przyznana firmom Kompania Piwowarska/Artegence za kampanię „Lech Ice Team" w kategorii Reklama w branży „Napoje".

    Żubr

    Ranking Top 10 - Towar Roku 2010 (DETAL DZISIAJ)

    1. miejsce dla marki Żubr w kategorii Piwo na najbardziej dochodowy towar roku 2010.

    Żubr - „Żubr budzi Podlasie"

    Złote Spinacze 2010

    Nominacja dla marki Żubr w kategorii CSR za program „Żubr budzi Podlasie".

    Kompania Piwowarska – „Małe Piwo"

    European Excellence Awards 2010 w Pradze

    EEA dla portalu „Małe Piwo" w kategorii Intranety.

    Kompania Piwowarska – „Małe Piwo"

    INTERNALE 2010

    Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej - Kompania Piwowarska za projekt portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej „Małe Piwo".

    Kompania Piwowarska – „Archeo"

    INTERNALE 2010

    Największa Innowacja w Intranetach - Kompania Piwowarska za projekt Archeo - projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations.

    Kompania Piwowarska

    Polskie Przedsiębiorstwa „Lista 2000"

    3. miejsce w rankingu Rzeczpospolitej - Polskie Przedsiębiorstwa „Lista 2000" w kategorii: największe firmy branży alkoholowej w Polsce 2010, klasyfikującego największe firmy w Polsce według przychodów ze sprzedaży w 2009 roku.

    Kompania Piwowarska - najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce

    Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers – Ranking Odpowiedzialnych Firm 2010

    2. miejsce dla Kompanii Piwowarskiej - najbardziej odpowiedzialnej społecznie firmy w Polsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2010.

    Kompania Piwowarska - Piwowarski Serwis Informacyjny

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    1. miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii: najlepszy biuletyn elektroniczny w Polsce.

    Kompania Piwowarska - Piwowarski Serwis Informacyjny

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    Wyróżnienie dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii: layout roku.

    Kompania Piwowarska - „Sprawdź promile"

    Golden Arrow 2010

    Wyróżnienie dla odpowiedzialnościowego programu Kompanii Piwowarskiej „Sprawdź promile" w kategorii marketing mobilny.

    Tyskie

    Ranking Top 10 - Towar Roku 2009 (DETAL DZISIAJ)

    1. miejsce dla marki Tyskie w kategorii Piwo na najbardziej dochodowy towar roku 2009.

    Kompania Piwowarska - Piwowarski Serwis Informacyjny

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    2. miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii: najlepszy biuletyn elektroniczny w Polsce.

    Kompania Piwowarska – Świat Piwa

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    1. miejsce dla magazynu „Świat Piwa” w kategorii: najlepszy biuletyn wewnętrzny w Polsce.

    Kompania Piwowarska – Świat Piwa

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    Wyróżnienie dla magazynu „Świat Piwa" w kategorii: okładka roku – nagroda publiczności.

    Tyskie

    Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2009

    1. miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

    Kompania Piwowarska - Najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce

    Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers

    Zwycięstwo w Rankingu Odpowiedzialnych Firm, opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers.

    „Sprawdź Promile" i „Zgrani z naturą"

    Forum Odpowiedzialnego Biznesu

    Wyróżnienie w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki".

    Tyskie

    Superbrand

    Wyróżnione tytułem Superbrand po raz trzeci.

    Żubr

    Superbrand

    Wyróżnione tytułem Superbrand po raz pierwszy.

    Pilsner Urquell

    Superbrand

    Wyróżnione tytułem Superbrand po raz pierwszy.

    LECH

    Superbrand

    Wyróżnione tytułem Superbrand po raz drugi.

    Żubr

    SABMiller plc

    Wyróżniony Europejską Nagrodą Mercatus.

    Kompania Piwowarska

    Manager Magazine

    Drugie Miejsce w Good Company Ranking 2008.

    Żubr

    HIT HANDLU

    Pierwsze miejsce w kategorii piwo – Żubr w nowej szacie graficznej.

    Tyskie

    Rynek Spożywczy i portalu internetowego portalspozywczy.pl

    Produkt Rynku Spożywczego.

    Tyskie

    Rzeczpospolita - Ranking Najcenniejszych Polskich Marek

    Pierwsza dziesiątka najbardziej wartościowych marek polskich.

    Kompania Piwowarska

    Forum Odpowiedzialnego Biznesu

    Pierwsza nagroda za najlepszy raport społeczny wg internautów.

    Piwowarski Serwis Informacyjny Kompanii Piwowarskiej

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    Najlepszy biuletyn elektroniczny w Polsce.

    Magazyn wewnętrzny - „Świat Piwa"

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    Najlepszym biuletynem wewnętrzny w kraju.

    Magazyn wewnętrzny - „Świat Piwa"

    Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

    Najlepszy layout roku.

    Kompania Piwowarska

    Liderzy Filantropii 2007

    Nagroda za ósme miejsce dla jedynej firmy z branży FMCG (w pierwszej dziesiątce).

    Peroni

    Złote spinacze 2007

    Nagroda w kategorii PR Produktu – Promocja marki Peroni Nastro Azzuro.

    Kompania Piwowarska

    Złote spinacze 2007

    Nagroda w kategorii Corporate Social Responsibility – Warto być za.

    Kompania Piwowarska

    Rynki Zagraniczne

    Pierwsze miejsce w kategorii Wybitny Polski Eksporter.

    Kompania Piwowarska

    Agape

    Nagroda za pierwsze miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego oraz za drugie miejsce dla magazynu wewnętrznego pracowników Kompanii Piwowarskiej Świata Piwa.

    TYSKIE Gronie

    WORLD BEER CHAMPIONSHIPS w Chicago

    Srebrny medal w kategorii PILSNER/LAGER.

    LECH Pils

    XI Ogólnopolski Konkurs Reklamy „Kreatura 2007"

    Nagroda w kategorii Najlepsza kampania reklamowa za kampanię regionalną „Lech PILS. Tylko w Wielkopolsce".

    LECH

    Idea Awards

    Pierwsze miejsce w kategorii „Usługi/Outdoor" za kampanię outdoorową „A miałem tylko...".

    Tyskie Gronie

    Konkurs Media Trendy

    Grand Prix za kampanię „Tyskie flagi".

    Dog In The Fog

    EFFIE

    Srebrne EFFIE w kategorii „Napoje alkoholowe".

    Pilsner Urquell

    Webstarfestival 2006

    Strona www.jazz.pilsner.pl uznana „Stroną roku" w kategorii „Kultura i rozrywka".

    Dębowe Mocne

    Laur Konsumenta

    Złoty Laur w kategorii „Piwa Mocne".

    LECH

    Laur Konsumenta

    Srebrny Laur w kategorii „Piwo".

    Żubr

    SABMiller Mercatus Awards

    Nagroda w kategorii „Budowanie Kluczowych Marek".

    Żubr

    EFFIE

    Złote EFFIE w kategorii „Long term".

    Tyskie Gronie

    Laur Konsumenta – badania konsumenckie przeprowadzone wspólnie z Instytutem Gallupa

    Złoty Laur w kategorii „Piwo".

    Tyskie Gronie

    Premium Brand 2006 ranking reputacji marek sporządzony przez MillwardBrown SMG/KRC

    Tyskie – zwycięzca w kategorii „Artykuły spożywcze".

    Tyskie Gronie

    Złota Strzała – konkurs efektywności komunikacji BTL

    Złota Strzałą za lokalną kampanię na Śląsku - „Tyskie Stawia".

    TYSKIE Gronie

    The Brewing Industry International Awards (w Burton-on-Trent)

    Srebrny medal.

    Lech

    Superbrands

    Tytuł Superbrands w kategorii napoje alkoholowe.

    TYSKIE Gronie

    The Brewing Industry International Awards (w Monachium)

    Złoty Medal na targach piwnych świata DrinkTec 2005 oraz Grand Prix!

    Browar Dojlidy

    „Chmielaki" Krasnystaw

    Puchar burmistrza za najatrakcyjniejszą ofertę konsumencką.

    Dębowe Mocne

    Konkurs Reklamowy EFFIE

    Grand Prix.

    TYSKIE Gronie

    The Brewing Industry International Awards (w Burton-on-Trent)

    Złoty medal i Grand Prix.

    LECH Premium

    „Towar Roku" Detal Dzisiaj

    Tytuł „Towar roku 2000".

    LECH Premium

    Australian International Beer Awards

    Złoty medal.

    Dojlidy

    „Najlepsze marki w Polsce"

    Status Założyciela Akademii Marek. Dojlidy znalazły się w pierwszej piątce w kategorii „Piwo".

    Reklama TYSKIE pt. „Praga"

    V Ogólnopolski Konkurs reklamy Kreatura 1999

    Zwyciężyła w kategorii „Napoje".

    Reklama TYSKIE pt. „Praga"

    VI Festiwal Nowej Europy w Portoroż w Słowenii

    Złota Pałeczka.

    Reklama TYSKIE pt. „Praga"

    2 festiwal reklamy „Złote Orły"

    Grand Prix dla najlepszej reklamy firmowej.

    TYSKIE Gronie

    Australian International Beer Awards

    Złoty medal.

    LECH Mocny

    Australian International Beer Awards

    Srebrny medal.

    LECH Premium

    Australian International Beer Awards

    Złoty medal.

    TYSKIE Mocne

    Beverage Testing Institute - instytut badawczy zajmujący się jakością piw

    1 miejsce w kategorii piw mocnych 88/100 punktów „highly recommended".

    TYSKIE Mocne

    Australian International Beer Awards

    Srebrny medal.

    TYSKIE Książęce

    Australian International Beer Awards

    Srebrny medal.

    TYSKIE Gronie

    Australian International Beer Awards

    Srebrny medal.

    LECH Mocny

    Australian International Beer Awards

    Srebrny medal.

    LECH Premium

    Australian International Beer Awards

    Srebrny medal.

    LECH Mocny

    The World Beer Championships w Chicago (USA)

    Srebrny medal.

    LECH Mocny

    „Monde Selection" International Institute for Quality Selection, Bruksela

    Złoty medal.

    LECH Premium

    „Monde Selection" International Institute for Quality Selection, Bruksela

    Złoty medal.

    LECH Premium

    Festiwal Piw w Łodzi

    Srebrny medal.

    LECH Premium Sport

    HEROS '97

    Najlepszy sponsor sportowy roku 1997.

    Gronie

    XI Festiwal Piw Polskich Łódź

    Złoty medal.

    Gronie

    Konkurs Teraz Polska

    Godło Promocyjne „Teraz Polska".

    Książęcy Pils

    X Festiwal Piw Polskich Łódź

    Złoty medal.

    Książęcy Pils

    Ogólnopolski Konkursu Jakości Piwa Piwochmielu podczas Polagra '97

    Złoty medal.

    Kuracyjne

    VI Międzynarodowe Targi Eurobeer i Eurodrink Łódź

    Złoty medal.

    Książęcy Pils

    VI Międzynarodowe Targi Eurobeer i Eurodrink Łódź

    Złoty medal.

    TYSKIE Gronie

    VI Międzynarodowe Targi Eurobeer i Eurodrink Łódź

    Złoty medal.

    Książęcy Pils

    VI Targi Napojów, Win i Alkoholi „Drink '97" Bydgoszcz

    Złoty medal.

    Browary Tyskie

    Konkurs tygodnika „Nowe Echo"

    Firma roku w regionie.

    Puszka

    KREATURA '97

    Najlepsze materiały promocyjne.

    LECH Pils

    Konkurs Jakości piwa, PIWOCHMIEL

    Srebrny medal.

    LECH Mocny

    Konkurs Jakości piwa, PIWOCHMIEL

    Srebrny medal.

    LECH Premium

    Konkurs Jakości piwa, PIWOCHMIEL

    Srebrny medal.

    LECH Pils

    „Chmielaki", Krasnystaw

    I miejsce w konkursie jakości.

    LECH Premium

    „Rynki Alkoholowe" - konkurs czytelników

    Najlepszy produkt roku 1996.

    TYSKIE Gronie

    VI Targi Piwa, Wina i Napojów „Piwo & Wino" Kielce

    Medal

    TYSKIE Gronie

    Polagra '97 konkurs Piwochmiel

    „Król Piwa 1997" statuetka „Król Gambrinus".

    Kuracyjne

    X Festiwal Piw Polskich Łódź

    Złoty medal.

    Zarząd Kompanii

    • Igor Tikhonov, prezes zarządu

      Prezes Kompanii Piwowarskiej od października 2018 r. Całe swoje zawodowe życie związany z sektorem FMCG. Karierę w branży piwowarskiej rozpoczął w 2001 r. w firmie SABMiller, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora ds. rozwoju strategicznego w Rosji. W 2008 r. został mianowany dyrektorem generalnym spółki zależnej na Ukrainie, a cztery lata później objął stanowisko dyrektora generalnego na Słowacji.

      W roku 2014 Igor Tikhonov stanął na czele rumuńskiej spółki Ursus Breweries, która pod jego kierownictwem osiągnęła pozycję lidera rynku piwa w Rumunii. Przez ostatnie dwa lata odpowiadał również za rozwój firmy na rynku węgierskim, gdzie dał się poznać jako doświadczony strateg. Pod jego przewodnictwem firma powróciła na ścieżkę wzrostu i zaczęła osiągać rekordowe przychody.

      Igor Tikhonov ceni sobie pracę z ludźmi. Sukcesy w biznesie porównuje do sportowych zwycięstw – jedne i drugie wymagają wytężonej pracy całego zespołu, a każde osiągnięcie to zastrzyk energii i motywacja do dalszych działań. Chwile spędzone przy piwie mają dla niego szczególną wartość. Uważa, że są najlepszą okazją do przywoływania wspomnień, kultywowania tradycji oraz spędzania czasu w gronie przyjaciół.

    • Michał Mrowiec, wiceprezes ds. sprzedaży

      Od stycznia 2016 r. w Kompanii Piwowarskiej na stanowisku wiceprezesa ds. sprzedaży. Zanim przeszedł do branży browarniczej, pełnił funkcję dyrektora handlowego w Coca-Cola HBC Polska. Wcześniej pracował na wysokich stanowiskach w koncernie Unilever, m.in. był odpowiedzialny za obszar customer development na Polskę i kraje bałtyckie oraz zarządzał relacjami z klientami. Ma na swoim koncie udokumentowaną historię osiągania niezwykle trudnych celów firmowych, budowania strategii route to market, rozwijania strategii i relacji z klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi i coachingu, prowadzenia negocjacji oraz zarządzania zmianą.

      Michał Mrowiec ukończył studia Business Administration & Marketing na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Jego pasją jest bieganie, a w wolnych chwilach chętnie sięga po Pilsner Urquell.

    • Marcin Nikiel, wiceprezes ds. finansów

      Z Kompanią Piwowarską związany od 2010 r. Początkowo jako dyrektor ds. finansów komercyjnych, natomiast od listopada 2016 r. pełni funkcję wiceprezesa do spraw finansowych. Marcin ma bogate doświadczenie w obszarze zarządzania finansami w branży FMCG. Zanim dołączył do KP, przez 13 lat pracował na różnych stanowiskach w strukturze koncernu Procter & Gamble zarówno w Polsce, jak i europejskiej centrali tej firmy.

      Jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Informatyka na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz studiów doktoranckich na warszawskiej SGH (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie). Posiada również tytuł ACMA. Jest zapalonym żeglarzem, a jego ulubionym piwem jest Książęce Czerwony Lager.

    • Jacek Kopiejewski, wiceprezes ds. technicznych

      W Kompanii Piwowarskiej od 1984 roku. Zanim trafił do browaru w Poznaniu, w latach 1981-1984 pracował w Poznańskiej Fabryce Maszyn Żniwnych – najpierw jako konstruktor maszyn rolniczych, a później jako dyrektor pionu kontroli jakości. W poznańskim browarze pełnił różne funkcje, począwszy od zastępcy szefa techniki, przez menedżera projektów i dyrektora inwestycji. W zarządzie Lecha Browarów Wielkopolski był wiceprezesem odpowiedzialnym za produkcję i rozwój techniczny. Od 1999 roku te same obowiązki wypełnia jako wiceprezes Kompanii Piwowarskiej.

    • Wojciech Moliński, wiceprezes ds. personalnych

      W Kompanii Piwowarskiej od 2008 roku. Jako wiceprezes ds. personalnych zajmuje się sprawami pracowników Kompanii Piwowarskiej, dzięki niemu KP staje się coraz lepszym i bardziej przyjaznym miejscem pracy. Przed rozpoczęciem pracy w Kompanii Piwowarskiej był m.in. członkiem zarządu ds. personalnych w Volkswagen Poznań, był też związany z Philips Lighting Poland oraz Wavin Metalplast-Buk.

      Z wykształcenia jest psychologiem, absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Jeśli natomiast mowa o piwie, to najbardziej smakuje mu zawsze Książęce Ciemne Łagodne.