Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.

Kompania Piwowarska

Łączymy pasję i doświadczenie z nowoczesnymi technologiami.
Wszystko po to, by móc warzyć tylko najlepsze piwo.
Doceniają je miłośnicy złotego trunku w Polsce i za granicą.

Poznaj naszą historię

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd’sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą.

Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię Postaw na piwo promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn. Od lat znajdujemy się na liście najlepszych Pracodawców w Polsce.

Ponad 10 lat temu umożliwiliśmy zwiedzanie naszych browarów, by odwiedzający na własne oczy mogli zobaczyć, jak warzymy piwo. Wizyty w browarze można rezerwować na: www.zwiedzbrowar.pl (Tychy) i www.zwiedzaniebrowaru.pl (Poznań).

Nasza misja

Warzyć piwo, którego konsumpcji towarzyszy mnóstwo doznań, określanych w Japonii jednym słowem - KANDO.

Nasze wartości

  • Koncentrujemy się na klientach i konsumentach
  • Ludzie są naszą najtrwalszą przewagą
  • Odpowiedzialność jest jasna i osobista
  • Pracujemy i wygrywamy w zespołach w całej firmie
  • Reputację mamy tylko jedną
  • Dbamy o społeczności lokalne

Nasza historia

Kompania Piwowarska powstała 4 maja 1999 roku z połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. Narodziła się wtedy jedna
z największych i najnowocześniejszych spółek piwowarskich w Polsce.

Cztery lata później, 4 lutego 2003 roku, Kompania Piwowarska SA, której akcjonariuszami byli Euro Agro Centrum SA i South African Brewieries Ltd., nabyła większościowy pakiet udziałów Browaru Dojlidy Sp. z o.o. Finalnie, 30 kwietnia Browar Dojlidy dołącza do grona browarów KP. W lipcu tego samego roku, zostało otwarte pierwsze w Polsce piwne centrum wycieczkowe Świat Lecha, które funkcjonuje do dziś, choć pod inną nazwą. Wizytę w browarze można umówić na stronie www.zwiedzaniebrowaru.pl.

Rok później, 22 listopada 2004 roku, kolejny browar Kompanii Piwowarskiej otworzył swoje drzwi dla odwiedzających. Powstało wtedy Tyskie Browarium, wówczas jeszcze pod nazwą Tyskie Muzeum Piwowarstwa. Dziś można je odwiedzić umawiając wizytę na stronie www.zwiedzbrowar.pl.

Sześć lat później, 14 maja 2009 roku, SABMiller został właścicielem 100% akcji Kompanii Piwowarskiej.

W 2017 roku Kompania Piwowarska zmieniła właściciela. Od teraz jest częścią japońskiej grupy Asahi.

Wartości Kompanii Piwowarskiej

  • Koncentrujemy się na klientach i konsumentach
  • Ludzie są naszą najtrwalszą przewagą
  • Odpowiedzialność jest jasna i osobista
  • Pracujemy i wygrywamy w zespołach w całej firmie
  • Reputację mamy tylko jedną
  • Dbamy o społeczności lokalne
Wartości Kompanii Piwowarskiej
  • Nasza misja

    Warzyć piwo, którego konsumpcji towarzyszy mnóstwo doznań, określanych w Japonii jednym słowem - KANDO.

Nagrody i Wyróżnienia Kompanii

Kompania Piwowarska

Orły Wprost 2018

Kompania Piwowarska została nagrodzona tytułem Orła w trzeciej edycji konkursu tygodnika „Wprost” jako czołowy przedstawiciel swojej branży w województwie wielkopolskim. W konkursie wyróżniane są firmy, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat, a także największy średni procentowy wzrost zysku netto.

Kompania Piwowarska

Etyczna Firma 2017

Kompania Piwowarska jako jedyny reprezentant branży spożywczej została uhonorowana tytułem Etyczna Firma 2017 w czwartej edycji konkursu organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Kompania Piwowarska zadebiutowała w zestawieniu, uzyskując tytuł Etyczna Firma w kategorii dużych przedsiębiorstw.

Książęce Jasne Ryżowe, Lech Lite

Chmielaki Krasnostawskie 2017

Książęce Jasne Ryżowe zdobyło złoty medal w kategorii „piwa jasne w stylu Mild Lager o ekstrakcie do 11° Plato”. Lech Lite jako jedyny został wyróżniony w kategorii „piwa jasne w stylu Light Lager o zawartości alkoholu do 3,9% obj.”.

Good Beer Poland 2017

Kozel Černý

Złoty medal w kategorii „ciemny lager” przyznano Kompanii Piwowarskiej za piwo Kozel Černý.

Kompania Piwowarska

Raporty Społeczne 2016

Tegoroczny raport CSR Kompanii Piwowarskiej zdobył wyróżnienie w jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu „Raporty Społeczne”. To już szósta publikacja KP, która została uhonorowana w tym prestiżowym konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte.

Kompania Piwowarska

International Beer Challenge 2016

Do konkursu International Beer Challenge 2016, czyli jednego z najważniejszych konkursów w branży piwowarskiej, zostało zgłoszonych kilkaset piw z całego świata. Podobnie jak w roku ubiegłym, kolekcja piw Książęce została nagrodzona. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager i Golden Ale – zostały wyróżnione srebrnym medalem za projekt opakowania (Design & Packaging), a dodatkowo tegoroczny wariant sezonowy, czyli Książęce Golden Ale, otrzymało brązowy medal w kategorii smak (Tasting).

Kompania Piwowarska

Ranking Odpowiedzialnych Firm 2016

Kompania Piwowarska została firmą wszech czasów w 10. Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Najwyższa suma punktów uzyskana podczas 10 edycji plebiscytu podsumowuje osiągnięcia w dbaniu o pracowników, środowisko i rozwój społeczności lokalnych. To dzięki zaangażowaniu ludzi na każdym szczeblu i konsekwentnie realizowanej strategii zrównoważonego rozwoju osiągnięto tak świetny wynik. Kompania Piwowarska przez lata była w czołówce tego rankingu i tym razem uzyskała wysokie drugie miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”.

Kompania Piwowarska

Chmielaki Krasnostawskie 2016

Książęce Ciemne Łagodne zdobyło I miejsce w kategorii „Piwa ciemne o ekstrakcie do 18° Plato”. Na podium stanęły również Tyskie Gronie i Lech Ice Mojito.

Kompania Piwowarska

Odpowiadam Polsce – Ranking Firm Odpowiedzialnych Społecznie

Projekt CSR pt. „Postaw na rower 2015” został uznany w rankingu „Odpowiadam Polsce – Ranking Firm Odpowiedzialnych Społecznie” Gazety Bankowej i portalu wGospodarce.pl za jeden z najciekawszych w kategorii EKOLOGII i znalazł się w elitarnym gronie finalistów.

Żubr

Dźwięk/Sound Design w konkursie Klubu Twórców Reklamy

Spot reklamowy Żubra pod tytułem "Tory" zajął I miejsce w kategorii Dźwięk/Sound Design w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR).

Kompania Piwowarska

Super Złoty Listek CSR POLITYKI

W 2016 roku Kompania Piwowarska podwójnie triumfowała w przeglądzie Listki CSR, organizowanym przez tygodnik „Polityka”. Udział w jubileuszowej, piątej edycji plebiscytu przyniósł KP nie tylko tradycyjny Złoty Listek CSR, ale też wyróżnienie specjalne – Super Złoty Listek CSR POLITYKI. Tym samym docenione zostały kompleksowe działania firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowane pod hasłem „Postaw na piwo”.

Kompania Piwowarska

Ranking Odpowiedzialnych Firm 2016

Kompania Piwowarska została uznana firmą wszech czasów w 10. Rankingu Odpowiedzialnych Firm oraz uzyskała drugie miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”.

Książęce Ciemne Łagodne, Tyskie Gronie, Lech Ice Mojito

Chmielaki Krasnostawskie 2016

Książęce Ciemne Łagodne zdobyło I miejsce w kategorii „Piwa ciemne o ekstrakcie do 18° Plato”, Tyskie Gronie zdobyło III miejsce w kategorii „Piwa jasne w stylu European Mild Lager o ekstrakcie 11,1-12,9° Plato” i Lech Ice Mojito zdobył III miejsce w kategorii „Napoje na bazie piwa typu Radler/Shandy”.

Książęce Złote Pszeniczne, Książęce Ciemne Łagodne, Książęce Czerwony Lager i Książęce Golden Ale

International Beer Challenge 2016

Do konkursu International Beer Challenge 2016, czyli jednego z najważniejszych konkursów w branży piwowarskiej, zostało zgłoszonych kilkaset piw z całego świata. Podobnie jak w roku ubiegłym, kolekcja piw Książęce została nagrodzona. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager i Golden Ale – zostały wyróżnione srebrnym medalem za projekt opakowania (Design & Packaging), a dodatkowo tegoroczny wariant sezonowy, czyli Książęce Golden Ale, otrzymało brązowy medal w kategorii smak (Tasting).

Kompania Piwowarska

Raporty Społeczne 2016

Raport CSR Kompanii Piwowarskiej zdobył wyróżnienie w dziesiątej edycji konkursu „Raporty Społeczne” organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmę Deloitte.

Kompania Piwowarska

Potęgi Biznesu 2015

Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych firm przemysłu spożywczego w Polsce nadane przez Instytut Europejskiego Biznesu.

Żubr

Hit Handlu 2016

Właściciele niezależnych sklepów oraz czytelnicy miesięcznika „Handel” wskazali najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 80 kategoriach. Tegoroczne Hity, przyznano kierując się innowacyjnością i trendami na rynku FMCG. Żubr został liderem w kategorii: marka piwna.

Książęce Ciemne Łagodne, Książęce Pierwsze Zbiory, Książęce Golden Ale

Good Beer Poland 2016

Kolekcja Piwnych Specjalności Książęce została ponownie doceniona przez jurorów prestiżowego konkursu Good Beer Poland, którzy w tym roku przyznali naszym piwom 3 medale. W tym roku w kategorii „Ciemny lager” wyróżnione zostało Książęce Ciemne Łagodne, które zdobyło brązowy medal, podobnie jak Książęce Golden Ale, które brąz zdobyło w kategorii „Jasne ale”. Wartym zaznaczenia sukcesem jest także srebrny medal dla naszego wariantu sezonowego – „Książęce Pierwsze Zbiory”, które w kategorii „Jasny lager” uplasowało się na drugim stopniu podium.

Tyskie i Redd's

Effie 2016

Marka Tyskie i Redd's otrzymały brązowe Effie 2016, nagrodę przyznawaną za najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

Żubr

Kreatura 2016

Marka Żubr otrzymała nagrodę Kreatura 2016 przyznawaną przez redakcję "Media & Marketing Polska" za długofalowe osiągi kreatywne.

Kompania Piwowarska

Partner dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Kompania Piwowarska za swoje działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce otrzymała tytuł Firmy Roku 2016.

Kompania Piwowarska

Eko Flota

Nagroda przyznawana przez przedstawicieli branży flotowej jest uhonorowaniem programu „Świadomy Kierowca” prowadzonego przez Kompanię Piwowarską od 2013 roku.

Kompania Piwowarska

Golden Beer Poland 2015

Książęce Czerwony Lager zdobył złoty medal w kategorii Ciemny Lager Lekki podczas trzeciej edycji jednego z najważniejszych konkursów branży piwowarskiej – Golden Beer Poland.

Kompania Piwowarska

International Beer Challenge

W sierpniu 2015 r. wszystkie warianty piwa Książęce zgłoszone do prestiżowego International Beer Challenge, zyskały uznanie komisji oceniającej. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager oraz sezonowy wariant Książęce Chlebowo-Miodowe, otrzymały brązowe medale w kategorii degustacji lagerów.

Kompania Piwowarska

Ranking Odpowiedzialnych Firm 2015

Nagroda: Podczas VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, Kompanię Piwowarską uznano za jedno z trzech najbardziej odpowiedzialnych przedsiębiorstw w kategorii „Dobra konsumpcyjne”, obok Coca-Cola HBC Sp. z o.o. i Danone Sp. z o.o. KP zajęła w 2015 roku również dziewiąte miejsce w zestawieniu ogólnym.

Kompania Piwowarska

Biały certyfikat dla browaru w Poznaniu

Nagroda: Kolejny browar Kompanii Piwowarskiej - Lech Browary Wielkopolski może poszczycić się posiadaniem aż czterech białych certyfikatów, czyli świadectw efektywności energetycznej, przyznanych za redukcję zużycia energii.

Kompania Piwowarska

Randstad Award 2015

Kompania Piwowarska – jako jedyny przedstawiciel branży spożywczej – znalazła się wśród 20 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.

Kompania Piwowarska

Złoty Listek CSR Polityki

Nagroda za kompleksową strategię zrównoważonego rozwoju.

Kompania Piwowarska

Raport FOB-u „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2014. Dobre Praktyki"

Doceniono 7 projektów realizowanych przez Kompanię Piwowarską: inicjatywy zmierzające do zwiększenia efektywności energetycznej i wodnej oraz redukcji dwutlenku węgla; dwa projekty związane z kształtowaniem odpowiedzialnych postaw u miłośników piwa. Wśród wyróżnionych przez FOB praktyk znalazły się również te dotyczące pracowników firmy - program „Świadomy Kierowca KP” i akcję „Postaw na rower” oraz system raportowania wyników zrównoważonego rozwoju jako praktykę długoletnią.

Tyskie, Żubr

Wyróżnienie Mistrz Mowy Polskiej

Po raz pierwszy w historii (15 lat istnienia konkursu) marka zdobywa wyróżnienie w konkursie „Mistrz Mowy Polskiej". Kompania Piwowarska otrzymała ją za kampanie reklamowe marki Żubr i Tyskie.

Książęce

International Beer Challenge

W sierpniu 2015 r. wszystkie warianty piwa Książęce zgłoszone do prestiżowego International Beer Challenge, zyskały uznanie komisji oceniającej. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne, Czerwony Lager oraz sezonowy wariant Książęce Chlebowo-Miodowe otrzymały brązowe medale w kategorii degustacji lagerów.

Książęce

Golden Beer Poland

Książęce Czerwony Lager zdobył złoty medal w kategorii Ciemny Lager Lekki podczas trzeciej edycji jednego z najważniejszych konkursów branży piwowarskiej – Golden Beer Poland.

Żubr

EFFIE 2015

ŻUBR zdobył srebrne EFFIE 2015, nagrodę przyznawaną za najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

Kompania Piwowarska

Golden Beer Poland 2014

4 medale dla Książęcego na Golden Beer Poland 2014. W tym złoto dla nowego wariantu Książęce Chlebowo Miodowe dostępnego w sprzedaży od 20. października.

Kompania Piwowarska

Biały certyfikat dla Browaru w Tychach

Browar w Tychach zainwestował w energooszczędne sprężarki powietrza, dzięki czemu Kompania Piwowarska znalazła się w elitarnym gronie 102 polskich firm, które jako pierwsze w kraju otrzymały świadectwa efektywności energetycznej.

Kompania Piwowarska

Liderzy Zrównoważonego Rozwoju 2013

KP zdobyła tytuł Lidera Zrównoważonego Rozwoju po raz drugi z rzędu w prestiżowym konkursie organizowanym przez miesięcznik „Forbes” oraz firmę doradczą PwC. W tym roku Kompania Piwowarska zdobyła nagrodę w obszarze „produkcja/logistyka” za projekty dotyczące optymalizacji zużycia energii i rozwiązania logistyczne, które prowadzą do zmniejszenia zużycia paliwa, zmniejszenia emisji i optymalizacji floty. W zeszłym roku firma została nagrodzona za działania nakierowane na optymalizację zużycia wody w browarach.

Książęce

Golden Beer Poland 2014

4 medale dla Książęcego na Golden Beer Poland 2014

Kompania Piwowarska

European Business Awards 2014/2015 - National Champion

Kompania Piwowarska – jako jedyna firma z branży spożywczej w Polsce – znalazła się w gronie finalistów prestiżowego konkursu European Business Awards, uzyskując tym samym tytuł National Champion. Organizatorzy docenili politykę KP w obszarze odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu. Wspomniane wyróżnienie oznacza dla firmy szansę na kolejne trofeum – Ruban d’Honneur w kategorii Environmental & Corporate Sustainability.

Żubr i Tyskie

Nagrody KTR (Klub Twórców Reklamy)

Nagroda dla reklam Żubra: „Wyważony z natury” oraz „Żubr za żubrem” w kategorii „Warsztat film/radio”. Brąz dla „Tyskie Przeprowadzka” w kategorii „Warsztat Film/Radio”.

Kompania Piwowarska

Randstad Award 2014

Kompania Piwowarska – jako jedyny przedstawiciel branży spożywczej – znalazła się wśród 20 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.

Żubr i Tyskie

Nagrody KTR (Klub Twórców Reklamy)

Nagroda dla reklamy Żubra „Kawka" w kategorii „Warsztat film/radio”. Brąz dla Tyskie „5 Stadion” w kategorii „Active advertising. Kampanie Zintegrowane”.

Tyskie Klasyczne i Lech Shandy

Perły Rynku FMCG 2013

Konkurs organizowany przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Nagrody dla marek Tyskie Klasyczne i Lech Shandy.

Żubr i Lech Shandy

Złoty Paragon 2013

Konkurs organizowany przez miesięcznik „Hurt & Detal”. Złote Paragony dla marek Żubr i Lech Shandy.

Kompania Piwowarska

As Odpowiedzialnego Biznesu

KP została uhonorowana za inicjatywę „Kompania Wolontariuszy i Platforma Wolontariatu” w plebiscycie organizowanym dla przedsiębiorców z województwa wielkopolskiego.

Kompania Piwowarska

Biały certyfikat dla Browaru w Tychach

Browar w Tychach zainwestował w energooszczędne sprężarki powietrza, dzięki czemu Kompania Piwowarska znalazła się w elitarnym gronie 102 polskich firm, które jako pierwsze w kraju otrzymały świadectwa efektywności energetycznej.

Kompania Piwowarska

Raporty Społeczne 2013

Raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej otrzymał wyróżnienie za kompleksowe zaraportowanie łańcucha wartości w oparciu o najnowszy standard GRI G4.

Książęce Ciemne Łagodne

Bractwo Piwne - Piwo Roku 2013

PIWO ROKU to tytuł przyznawany przez Towarzystwo Promocji Kultury Piwa Bractwo Piwne. Członkowie Bractwa Piwnego nie wybierają PIWA ROKU. Tytuł ten jest wynikiem sumy ocen, jakie dane piwo uzyskuje podczas konkursów piwnych - amatorskich i profesjonalnych - odbywających się na terenie Polski w ciągu danego roku kalendarzowego.

Kompania Piwowarska

Impactory 2012 dla Tyskiego

Impactory 2012 Tyskie - Dwie statuetki dla kampanii piwa Tyskie „5 Stadion” – w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku oraz Projekt PR Roku.

Kompania Piwowarska

Pracodawca - Organizator Pracy Bezpiecznej 2013

Pracodawca - Organizator pracy Bezpiecznej 2013 - Browar Białystok otrzymał wyróżnienie w konkursie na poziomie ogólnopolskim i pierwsze miejsce na PODLASIU.

Kompania Piwowarska

Chmielaki 2013

Książęce Ciemne Łagodne - Złoto dla Książęcego Ciemnego Łagodnego w kategorii „Piwo ciemne o zawartości ekstraktu 11,1–12,0º”. Srebro dla Redd’sa Apple w kategorii „Piwo smakowe”. Brąz dla Książęcego Jasnego Ryżowego w kategorii „Piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu 10,1–11,0º”.

Kampanie reklamowe: „Tyskie 5 Stadion” oraz „Lech Shandy – piwo orzeźwione lemoniadą”

Effie 2013

Grand Prix oraz Złote Effie za najbardziej efektywną komunikację marketingową otrzymała kampania „5 Stadion” marki Tyskie. Kampania „Lech Shandy – piwo orzeźwione lemoniadą” zdobyła Srebrne Effie w kategorii Napoje.

Książęce

Golden Beer Poland 2013

Złoto w kategorii „Standardowy jasny lager” otrzymało Tyskie Gronie. W kategorii „Ciemny lager” zwyciężyło Książęce Burgundowe Trzy Słody. W tej kategorii Książęce zdobyło również drugie i trzecie miejsce. Srebro trafiło do Ciemnego Łagodnego, a brąz do Czerwonego Lagera.

Książęce

International Beer Challenge 2013

Kategoria „Smak”: Srebro – Książęce Jasne Ryżowe, Brąz – Książęce Ciemne Łagodne, Brąz – Książęce Złote Pszeniczne. Kategoria „Wzornictwo i opakowanie”: Srebro – Książęce Ciemne Łagodne, Brąz – Książęce Czerwony Lager, Brąz – Książęce Złote Pszeniczne.

Browar Białystok

Pracodawca - Organizator pracy Bezpiecznej 2013

Browar Białystok otrzymał wyróżnienie w konkursie na poziomie ogólnopolskim i pierwsze miejsce na PODLASIU.

Książęce Ciemne Łagodne, Książęce Ryżowe, Redd’s Apple

Chmielaki 2013

Złoto dla Książęcego Ciemnego Łagodnego w kategorii piwo ciemne o zawartości ekstraktu 11,1–12,0º, Srebro dla Redd'sa Apple w kategorii piwo smakowe, Brąz dla Książęcego Jasnego Ryżowego w kategorii piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu 10,1–11,0º.

Kompania Piwowarska

Złoty Listek Polityki

Nagroda za angażowanie się w kwestie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Kompania Piwowarska

VII edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm

2. pozycja w klasyfikacji generalnej i 1. miejsce w kategorii „Dobra konsumpcyjne”.

Kompania Piwowarska

Raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2012. Dobre Praktyki"

W raporcie wymieniono 6 praktyk realizowanych przez KP. W kategorii „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej” do publikacji zakwalifikowała się Platforma Wolontariatu. W kategorii „Środowisko” doceniono aż dwa działania KP. Pierwsze z nich to akcja „Ekologia się opłaca”, za pomocą której firma chciała przypomnieć konsumentom i detalistom zalety opakowań zwrotnych. Z uznaniem spotkało się także wyprodukowanie ekotoreb z nieużywanych już bannerów reklamowych piw z portfolio KP. Natomiast trzy kolejne inicjatywy KP zostały wymienione w publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu w specjalnej części „Praktyki długoletnie”. Są to: „Raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej”, panele interesariuszy, program „Zgrani z naturą”. Przynano także statuetkę dla uczczenia 5-lecia współpracy z FOB.

Kompania Piwowarska

Lista 500 Tygodnika Polityka

47. miejsce w rankingu.

Kompania Piwowarska

Ranking Forbes „100 największych firm w Polsce"

3. największa firma w sektorze spożywczym.

Kompania Piwowarska

Lista 500 Największych Firm w Polsce Rzeczpospolitej

106. miejsce w rankingu.

Kompania Piwowarska

RANDSTAD AWARD 2013

15. miejsce w rankingu.

Lech

Impactory 2012

Nagroda w kategorii Projekt Roku - Marketing Bezpośredni 2012 dla marki Lech Premium.

Lech, Tyskie 5 Stadion, Tyskie Klasyczne

Konkurs „Media Trendy”

Wyróżnienie dla kampanii Lech Tribute w kategorii „kampania zintegrowana” oraz wyróżnienie w kategorii „wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych". Wyróznienie dla akcji Tyskiego Klasycznego – polub w realu oraz dla kampanii „5 Stadion” w kategorii „Wykorzystanie kanałów komunikacji”.

Tyskie

Impactory 2012

Dwie statuetki dla kampanii piwa Tyskie „5 Stadion” – w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku oraz Projekt PR Roku.

Tyskie Gronie

International Brewing Awards

Brązowy Medal dla Tyskie Gronie w kategorii lagery o zawartości alkoholu większej niż 5,5%.

Żubr, Tyskie 5 Stadion

Nagrody KTR (Klub Twórców Reklamy)

Nagroda dla reklamy Żubra „Kawka" w kategorii „Warsztat Film/Radio”. Brąz dla Tyskie 5 Stadion w kategorii „Active advertising. Kampanie Zintegrowane”.

Świat Piwa

Szpalty Roku 2013

Srebrne Szpalty dla miesięcznika Świat Piwa za wyznaczanie standardu edytorskiego i wysoką jakość contentu. Druga nagroda to Srebrne Szpalty za raport CSR - jego oryginalną szatę graficzną, podkreślającą wartość marki.

Kompania Piwowarska

Rankingi najcenniejszych Polskich Marek 2012 według Rzeczpospolitej

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 według Rzeczpospolitej - Najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce - Tyskie (13. miejsce na liście najwartościowszych polskich marek); 2. miejsce wśród alkoholi (20. w generalnej klasyfikacji) - Żubr; 5. pozycja (37. w generalnej klasyfikacji) – Lech.

Kompania Piwowarska

Raporty Społeczne 2012 - organizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz Grupę SGS

Nagroda główna za kompleksowość raportu, dobre informowanie o strategii, konkretność i wiarygodność danych oraz przyjazną formę publikacji.

Kompania Piwowarska

Ranking 500 – tzn. największych firm spożywczych w Polsce przygotowany przez redakcję Rynku Spożywczego i serwisu portalspozywczy.pl

1. miejsce w rankingu.

Kompania Piwowarska

Plebiscyt na Mecenasa Polskiego Sportu zorganizowany przez Krajową Izbę Sportu oraz Canal+

Zaszczytny tytuł „Mecenasa Polskiego Sportu” otrzymany wraz z dziewięcioma innymi organizacjami.

Kompania Piwowarska

Konkurs Superbrands

Uzyskanie tytułu Business Superbrand 2013 w kategorii „Marki korporacyjne". W grupie Superbrands znalazły się również trzy marki piwa warzonego przez Kompanię: Lech, Tyskie oraz Żubr.

Kompania Piwowarska

Ranking Antal International Najbardziej Pożądanych Pracodawców 2012 w opinii specjalistów i menedżerów

5. miejsce w kategorii FMCG, HoReCa, wyprzedzając innych przedstawicieli branży piwowarskiej w Polsce.

Kompania Piwowarska

Konkurs Biuletynów Firmowych, organizowany przez agencję Agape

2. miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii „Biuletyn elektroniczny”; Wyróżnienie dla layoutu PSI; Wyróżnienie za infografikę ilustrującą tekst „Prosto z tanka. Jak to działa?”, który ukazał się w majowym numerze wewnętrznego miesięcznika „Świat Piwa”.

Tyskie; Żubr; Lech

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 według Rzeczpospolitej

Najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce - Tyskie (13. miejsce na liście najwartościowszych polskich marek); 2. miejsce wśród alkoholi (20. w generalnej klasyfikacji) - Żubr; 5. pozycja (37. w generalnej klasyfikacji) - Lech.

Tyskie Klasyczne; Lech Shandy

Plebiscyt na Najlepszy Produkt 2012 organizowany przez Wiadomości Handlowe

Złoto w kategorii „Piwo" - Tyskie Klasyczne; Srebro - Lech Shandy.

Kompania Piwowarska

Lista 2000 Rzeczpospolitej

64. miejsce KP w rankingu dużych i średnich firm w Polsce, oparte na przychodach ze sprzedaży za rok 2011.

5 Stadion - kampania marki Tyskie

Projekt Komunikacji Roku 2012 Briefu

Wyrożnienie za najbardziej rozpoznawalną kampanię marketingową 2012 roku.

Lech Pils; Lech Premium

Chmielaki Krasnostawskie 2012

Lech Pils - Zwycięzca w Kategorii Piwo Jasne Pełne o Zawartości Ekstraktu w Brzeczce 11,1 - 12°; Lech Premium - 3. miejsce w tej samej kategorii.

Żubr

Hit Handlu 2012

„Hit Handlu 2012“ przyznany marce Żubr przez polskich detalistów.

Kompania Piwowarska

Ranking Universum Top 100

25. miejsce w opinii studentów kierunków biznesowych oraz 20. według studentów nauk ścisłych.

Żubr Ciemnozłoty

PLEBISCYT PERŁA RYNKU FMCG 2012

Wyróżnienie przyznane przez właścicieli i pracowników sklepów detalicznych dla limitowanej edycji Żubra Ciemnozłotego w plebiscycie organizowanym przez magazyn „Wiadomości Handlowe".

Żubr

Złote Paragony 2012

„Złoty Paragon 2012" dla marki Żubr przyznawany przez detalistów dla najlepszych produktów i usług na rynku FMCG.

Kompania Piwowarska

Konkurs Forbes i PWC - Lider Zrównoważonego Rozwoju 2012

Nagroda w obszarze „produkcja/działalność operacyjna” za działania nakierowane na optymalizację zużycia wody w browarach.

Tyskie

Superior Taste Aword

Najwyższe, trzygwiazdkowe wyróżnienie, a smak określony jako „znakomity" przez International Taste & Quality Institute.

Kompania Piwowarska

Ranking Odpowiedzialnych Firm

3. miejsce w rankingu i uzyskanie 545 punktów na 600 możliwych do zdobycia.

Kompania Piwowarska

Ranking Branżowy Lider Odpowiedzialnego Biznesu

2. miejsce w kategorii „Dobra Konsumpcyjne", potwierdzające zaangażowanie firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności.

Kompania Piwowarska

Złoty Listek Polityki

Nagroda za angażowanie się w kwestie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Kompania Piwowarska - Panel interesariuszy Kompanii Piwowarskiej, Raport zrównoważonego Rozwoju Kompanii Piwowarskiej 2011, Ekoevent „Zielona szafa”

10. edycja Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki”.

Umieszczenie trzech praktyk Kompanii Piwowarskiej w 10. edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki" publikujące podsumowanie zaangażowania firm w działania CSR w danym roku.

Kompania Piwowarska

Ranking Randstad Award 2012

11. miejsce w rankingu Randstad Award w top 20 najbardziej atrakcyjnych pracodawców.

Kompania Piwowarska

Nagroda Super Marki CSR

Wyróżnienie i tytuł: „Firma Dobrze Widziana".

Tyskie

Konkurs Towar Roku dwutygodnika „Detal Dzisiaj"

1. miejsce w kategorii „Piwo" - jako najbardziej dochodowy produkt roku.

Lech - spot reklamowy „Kula" Złoty Orzeł za oryginalność i kreatywność spotu oraz niekonwencjonalność komunikacji 2012

Nagroda Złotego Orła podczas Festiwalu Reklamy

Nagroda za oryginalność i kreatywność spotu oraz niekonwencjonalność komunikacji.

Tyskie

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011 Rzeczpospolitej

1. miejsce wśród napojów alkoholowych.

Kompania Piwowarska – programy odpowiedzialności społecznej

Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce

Tytuł „Dobroczyńca Roku 2010” w kategorii: „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”.

Tyskie Gronie

The Brewing Industry International Awards 2011

Srebrny medal w kategorii „Small pack Lager" w The National Brewery Centre w angielskim mieście Burton upon Trent.

Kompania Piwowarska

Ranking Idealnych Pracodawców 2010 (Rzeczpospolita)

8. miejsce w kategorii Biznes w Rankingu Idealnych Pracodawców 2010 przeprowadzonego przez Universum Polska.

Tyskie

Międzynarodowy Instytut Jakości – Monde Selection

Złoty medal w konkursie za najwyższą jakość.

Tyskie

Tytuł Hit Handlu 2011 magazynu „Handel"

Tytuł najlepiej sprzedającego się produktu w branży spożywczej.

Tyskie

International Beer Competition w Japonii

Brązowy medal w kategorii „Small Pack Lager” na międzynarodowym piwnym konkursie.

Tyskie

Badanie Produkt Roku 2011 Reader's Digest

Najchętniej i najczęściej kupowany produkt w kategorii „Piwo".

Żubr

Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich miesięcznika „Hurt & Detal"

Nagroda Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich w kategorii „Piwa”.

Tyskie

Konkurs Towar Roku 2010 dwutygodnika „Detal Dzisiaj"

1. miejsce w kategorii „Piwo" - jako najbardziej dochodowy produkt roku.

Kompania Piwowarska

Konkurs Magellan Awards

Platynowy Magellan dla kampanii „Pozory mylą, dowód nie” w kategorii „Relacje Społeczne”.

Kompania Piwowarska

Konkurs Magellan Awards

Magellan dla kampanii „Pozory mylą, dowód nie” za największą efektywność kampanii spośród wszystkich zgłoszonych projektów.

LECH - kampania „Lech Ice Team"

Festiwal reklamowy Złote Orły

Nominacja przyznana firmom Kompania Piwowarska/Artegence za kampanię „Lech Ice Team" w kategorii Reklama w branży „Napoje".

Żubr

Ranking Top 10 - Towar Roku 2010 (DETAL DZISIAJ)

1. miejsce dla marki Żubr w kategorii Piwo na najbardziej dochodowy towar roku 2010.

Żubr - „Żubr budzi Podlasie"

Złote Spinacze 2010

Nominacja dla marki Żubr w kategorii CSR za program „Żubr budzi Podlasie".

Kompania Piwowarska – „Małe Piwo"

European Excellence Awards 2010 w Pradze

EEA dla portalu „Małe Piwo" w kategorii Intranety.

Kompania Piwowarska – „Małe Piwo"

INTERNALE 2010

Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej - Kompania Piwowarska za projekt portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej „Małe Piwo".

Kompania Piwowarska – „Archeo"

INTERNALE 2010

Największa Innowacja w Intranetach - Kompania Piwowarska za projekt Archeo - projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations.

Kompania Piwowarska

Polskie Przedsiębiorstwa „Lista 2000"

3. miejsce w rankingu Rzeczpospolitej - Polskie Przedsiębiorstwa „Lista 2000" w kategorii: największe firmy branży alkoholowej w Polsce 2010, klasyfikującego największe firmy w Polsce według przychodów ze sprzedaży w 2009 roku.

Kompania Piwowarska - najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce

Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers – Ranking Odpowiedzialnych Firm 2010

2. miejsce dla Kompanii Piwowarskiej - najbardziej odpowiedzialnej społecznie firmy w Polsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2010.

Kompania Piwowarska - Piwowarski Serwis Informacyjny

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

1. miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii: najlepszy biuletyn elektroniczny w Polsce.

Kompania Piwowarska - Piwowarski Serwis Informacyjny

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

Wyróżnienie dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii: layout roku.

Kompania Piwowarska - „Sprawdź promile"

Golden Arrow 2010

Wyróżnienie dla odpowiedzialnościowego programu Kompanii Piwowarskiej „Sprawdź promile" w kategorii marketing mobilny.

Tyskie

Ranking Top 10 - Towar Roku 2009 (DETAL DZISIAJ)

1. miejsce dla marki Tyskie w kategorii Piwo na najbardziej dochodowy towar roku 2009.

Kompania Piwowarska - Piwowarski Serwis Informacyjny

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

2. miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego w kategorii: najlepszy biuletyn elektroniczny w Polsce.

Kompania Piwowarska – Świat Piwa

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

1. miejsce dla magazynu „Świat Piwa” w kategorii: najlepszy biuletyn wewnętrzny w Polsce.

Kompania Piwowarska – Świat Piwa

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

Wyróżnienie dla magazynu „Świat Piwa" w kategorii: okładka roku – nagroda publiczności.

Tyskie

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2009

1. miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

Kompania Piwowarska - Najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce

Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers

Zwycięstwo w Rankingu Odpowiedzialnych Firm, opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers.

„Sprawdź Promile" i „Zgrani z naturą"

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Wyróżnienie w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki".

Tyskie

Superbrand

Wyróżnione tytułem Superbrand po raz trzeci.

Żubr

Superbrand

Wyróżnione tytułem Superbrand po raz pierwszy.

Pilsner Urquell

Superbrand

Wyróżnione tytułem Superbrand po raz pierwszy.

LECH

Superbrand

Wyróżnione tytułem Superbrand po raz drugi.

Żubr

SABMiller plc

Wyróżniony Europejską Nagrodą Mercatus.

Kompania Piwowarska

Manager Magazine

Drugie Miejsce w Good Company Ranking 2008.

Żubr

HIT HANDLU

Pierwsze miejsce w kategorii piwo – Żubr w nowej szacie graficznej.

Tyskie

Rynek Spożywczy i portalu internetowego portalspozywczy.pl

Produkt Rynku Spożywczego.

Tyskie

Rzeczpospolita - Ranking Najcenniejszych Polskich Marek

Pierwsza dziesiątka najbardziej wartościowych marek polskich.

Kompania Piwowarska

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Pierwsza nagroda za najlepszy raport społeczny wg internautów.

Piwowarski Serwis Informacyjny Kompanii Piwowarskiej

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

Najlepszy biuletyn elektroniczny w Polsce.

Magazyn wewnętrzny - „Świat Piwa"

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

Najlepszym biuletynem wewnętrzny w kraju.

Magazyn wewnętrzny - „Świat Piwa"

Agape - Konkurs Biuletynów Firmowych

Najlepszy layout roku.

Kompania Piwowarska

Liderzy Filantropii 2007

Nagroda za ósme miejsce dla jedynej firmy z branży FMCG (w pierwszej dziesiątce).

Peroni

Złote spinacze 2007

Nagroda w kategorii PR Produktu – Promocja marki Peroni Nastro Azzuro.

Kompania Piwowarska

Złote spinacze 2007

Nagroda w kategorii Corporate Social Responsibility – Warto być za.

Kompania Piwowarska

Rynki Zagraniczne

Pierwsze miejsce w kategorii Wybitny Polski Eksporter.

Kompania Piwowarska

Agape

Nagroda za pierwsze miejsce dla Piwowarskiego Serwisu Informacyjnego oraz za drugie miejsce dla magazynu wewnętrznego pracowników Kompanii Piwowarskiej Świata Piwa.

TYSKIE Gronie

WORLD BEER CHAMPIONSHIPS w Chicago

Srebrny medal w kategorii PILSNER/LAGER.

LECH Pils

XI Ogólnopolski Konkurs Reklamy „Kreatura 2007"

Nagroda w kategorii Najlepsza kampania reklamowa za kampanię regionalną „Lech PILS. Tylko w Wielkopolsce".

LECH

Idea Awards

Pierwsze miejsce w kategorii „Usługi/Outdoor" za kampanię outdoorową „A miałem tylko...".

Tyskie Gronie

Konkurs Media Trendy

Grand Prix za kampanię „Tyskie flagi".

Dog In The Fog

EFFIE

Srebrne EFFIE w kategorii „Napoje alkoholowe".

Pilsner Urquell

Webstarfestival 2006

Strona www.jazz.pilsner.pl uznana „Stroną roku" w kategorii „Kultura i rozrywka".

Dębowe Mocne

Laur Konsumenta

Złoty Laur w kategorii „Piwa Mocne".

LECH

Laur Konsumenta

Srebrny Laur w kategorii „Piwo".

Żubr

SABMiller Mercatus Awards

Nagroda w kategorii „Budowanie Kluczowych Marek".

Żubr

EFFIE

Złote EFFIE w kategorii „Long term".

Tyskie Gronie

Laur Konsumenta – badania konsumenckie przeprowadzone wspólnie z Instytutem Gallupa

Złoty Laur w kategorii „Piwo".

Tyskie Gronie

Premium Brand 2006 ranking reputacji marek sporządzony przez MillwardBrown SMG/KRC

Tyskie – zwycięzca w kategorii „Artykuły spożywcze".

Tyskie Gronie

Złota Strzała – konkurs efektywności komunikacji BTL

Złota Strzałą za lokalną kampanię na Śląsku - „Tyskie Stawia".

TYSKIE Gronie

The Brewing Industry International Awards (w Burton-on-Trent)

Srebrny medal.

Lech

Superbrands

Tytuł Superbrands w kategorii napoje alkoholowe.

TYSKIE Gronie

The Brewing Industry International Awards (w Monachium)

Złoty Medal na targach piwnych świata DrinkTec 2005 oraz Grand Prix!

Browar Dojlidy

„Chmielaki" Krasnystaw

Puchar burmistrza za najatrakcyjniejszą ofertę konsumencką.

Dębowe Mocne

Konkurs Reklamowy EFFIE

Grand Prix.

TYSKIE Gronie

The Brewing Industry International Awards (w Burton-on-Trent)

Złoty medal i Grand Prix.

LECH Premium

„Towar Roku" Detal Dzisiaj

Tytuł „Towar roku 2000".

LECH Premium

Australian International Beer Awards

Złoty medal.

Dojlidy

„Najlepsze marki w Polsce"

Status Założyciela Akademii Marek. Dojlidy znalazły się w pierwszej piątce w kategorii „Piwo".

Reklama TYSKIE pt. „Praga"

V Ogólnopolski Konkurs reklamy Kreatura 1999

Zwyciężyła w kategorii „Napoje".

Reklama TYSKIE pt. „Praga"

VI Festiwal Nowej Europy w Portoroż w Słowenii

Złota Pałeczka.

Reklama TYSKIE pt. „Praga"

2 festiwal reklamy „Złote Orły"

Grand Prix dla najlepszej reklamy firmowej.

TYSKIE Gronie

Australian International Beer Awards

Złoty medal.

LECH Mocny

Australian International Beer Awards

Srebrny medal.

LECH Premium

Australian International Beer Awards

Złoty medal.

TYSKIE Mocne

Beverage Testing Institute - instytut badawczy zajmujący się jakością piw

1 miejsce w kategorii piw mocnych 88/100 punktów „highly recommended".

TYSKIE Mocne

Australian International Beer Awards

Srebrny medal.

TYSKIE Książęce

Australian International Beer Awards

Srebrny medal.

TYSKIE Gronie

Australian International Beer Awards

Srebrny medal.

LECH Mocny

Australian International Beer Awards

Srebrny medal.

LECH Premium

Australian International Beer Awards

Srebrny medal.

LECH Mocny

The World Beer Championships w Chicago (USA)

Srebrny medal.

LECH Mocny

„Monde Selection" International Institute for Quality Selection, Bruksela

Złoty medal.

LECH Premium

„Monde Selection" International Institute for Quality Selection, Bruksela

Złoty medal.

LECH Premium

Festiwal Piw w Łodzi

Srebrny medal.

LECH Premium Sport

HEROS '97

Najlepszy sponsor sportowy roku 1997.

Gronie

XI Festiwal Piw Polskich Łódź

Złoty medal.

Gronie

Konkurs Teraz Polska

Godło Promocyjne „Teraz Polska".

Książęcy Pils

X Festiwal Piw Polskich Łódź

Złoty medal.

Książęcy Pils

Ogólnopolski Konkursu Jakości Piwa Piwochmielu podczas Polagra '97

Złoty medal.

Kuracyjne

VI Międzynarodowe Targi Eurobeer i Eurodrink Łódź

Złoty medal.

Książęcy Pils

VI Międzynarodowe Targi Eurobeer i Eurodrink Łódź

Złoty medal.

TYSKIE Gronie

VI Międzynarodowe Targi Eurobeer i Eurodrink Łódź

Złoty medal.

Książęcy Pils

VI Targi Napojów, Win i Alkoholi „Drink '97" Bydgoszcz

Złoty medal.

Browary Tyskie

Konkurs tygodnika „Nowe Echo"

Firma roku w regionie.

Puszka

KREATURA '97

Najlepsze materiały promocyjne.

LECH Pils

Konkurs Jakości piwa, PIWOCHMIEL

Srebrny medal.

LECH Mocny

Konkurs Jakości piwa, PIWOCHMIEL

Srebrny medal.

LECH Premium

Konkurs Jakości piwa, PIWOCHMIEL

Srebrny medal.

LECH Pils

„Chmielaki", Krasnystaw

I miejsce w konkursie jakości.

LECH Premium

„Rynki Alkoholowe" - konkurs czytelników

Najlepszy produkt roku 1996.

TYSKIE Gronie

VI Targi Piwa, Wina i Napojów „Piwo & Wino" Kielce

Medal

TYSKIE Gronie

Polagra '97 konkurs Piwochmiel

„Król Piwa 1997" statuetka „Król Gambrinus".

Kuracyjne

X Festiwal Piw Polskich Łódź

Złoty medal.

Zarząd Kompanii

  • Andrew Highcock, prezes zarządu

    Prezes Kompanii Piwowarskiej od końca 2013 roku. Pracował w różnych branżach i krajach, ale to właśnie browarnictwo upodobał sobie najbardziej i na tym polu osiągnął największe sukcesy. W listopadzie 2009 roku objął stanowisko dyrektora generalnego browarów Pivovary Topvar na Słowacji, które pod jego przewodnictwem znacznie się rozwinęły. Dwa lata później trafił do browarów Ursus w Rumunii, gdzie również dał się poznać jako reformator. To właśnie dzięki jego kierownictwu tytuł Króla Piw w Rumunii ponownie zdobyła lokalna marka premium Ursus.

    Andrew Highcock wraz z żoną Caroline mieszka w Warszawie. Mają dwie córki, Alexandrę i Sophię, uczęszczające do szkoły w Anglii. Oprócz języka angielskiego zna francuski i podstawy niemieckiego. Jest absolwentem anglistyki na Uniwersytecie Cambridge, posiada też wykształcenie akademickie w dziedzinie marketingu. Jest gorącym zwolennikiem kultywowania lokalnych tradycji, kultur i trunków. Po pracy najchętniej sięga po zimny kufel piwa w jednym z wielu lokali gastronomicznych KP.

  • Michał Mrowiec, wiceprezes ds. sprzedaży

    Od stycznia 2016 r. w Kompanii Piwowarskiej na stanowisku wiceprezesa ds. sprzedaży. Zanim przeszedł do branży browarniczej, pełnił funkcję dyrektora handlowego w Coca-Cola HBC Polska. Wcześniej pracował na wysokich stanowiskach w koncernie Unilever, m.in. był odpowiedzialny za obszar customer development na Polskę i kraje bałtyckie oraz zarządzał relacjami z klientami. Ma na swoim koncie udokumentowaną historię osiągania niezwykle trudnych celów firmowych, budowania strategii route to market, rozwijania strategii i relacji z klientami, zarządzania zespołami sprzedażowymi i coachingu, prowadzenia negocjacji oraz zarządzania zmianą.

    Michał Mrowiec ukończył studia Business Administration & Marketing na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Jego pasją jest bieganie, a w wolnych chwilach chętnie sięga po Pilsner Urquell.

  • Marcin Nikiel, wiceprezes ds. finansów

    Z Kompanią Piwowarską związany od 2010 r. Początkowo jako dyrektor ds. finansów komercyjnych, natomiast od listopada 2016 r. pełni funkcję wiceprezesa do spraw finansowych. Marcin ma bogate doświadczenie w obszarze zarządzania finansami w branży FMCG. Zanim dołączył do KP, przez 13 lat pracował na różnych stanowiskach w strukturze koncernu Procter & Gamble zarówno w Polsce, jak i europejskiej centrali tej firmy.

    Jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Informatyka na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz studiów doktoranckich na warszawskiej SGH (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie). Posiada również tytuł ACMA. Jest zapalonym żeglarzem, a jego ulubionym piwem jest Książęce Czerwony Lager.

  • Jacek Kopiejewski, wiceprezes ds. technicznych

    W Kompanii Piwowarskiej od 1984 roku. Zanim trafił do browaru w Poznaniu, w latach 1981-1984 pracował w Poznańskiej Fabryce Maszyn Żniwnych – najpierw jako konstruktor maszyn rolniczych, a później jako dyrektor pionu kontroli jakości. W poznańskim browarze pełnił różne funkcje, począwszy od zastępcy szefa techniki, przez menedżera projektów i dyrektora inwestycji. W zarządzie Lecha Browarów Wielkopolski był wiceprezesem odpowiedzialnym za produkcję i rozwój techniczny. Od 1999 roku te same obowiązki wypełnia jako wiceprezes Kompanii Piwowarskiej.

  • Wojciech Moliński, wiceprezes ds. personalnych

    W Kompanii Piwowarskiej od 2008 roku. Jako wiceprezes ds. personalnych zajmuje się sprawami pracowników Kompanii Piwowarskiej, dzięki niemu KP staje się coraz lepszym i bardziej przyjaznym miejscem pracy. Przed rozpoczęciem pracy w Kompanii Piwowarskiej był m.in. członkiem zarządu ds. personalnych w Volkswagen Poznań, był też związany z Philips Lighting Poland oraz Wavin Metalplast-Buk.

    Z wykształcenia jest psychologiem, absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Jeśli natomiast mowa o piwie, to najbardziej smakuje mu zawsze Książęce Ciemne Łagodne.

  • Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu

    W Kompanii Piwowarskiej od lipca 2014 roku. Ma ogromne doświadczenie w branży spożywczej. Przez okrągłe 10 lat pracowała w Grupie Danone, gdzie z sukcesem promowała tak znane marki, jak Activia, Actimel, Danonki, Danio, jogurt Danone, Fantasia czy Gratka. Ponieważ jednak lubi wyzwania i zmiany, branżę ciastek i napojów mlecznych porzuciła dla browarów. Uważa, że sukces – tak w branży piwnej, jak każdej innej – zależy od indywidualnych talentów, doświadczenia biznesowego, pasji i umiejętności pracy z innymi, a nie od płci.

    Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim, a następnie MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Illinois. Jako rodowita Ślązaczka najbardziej lubi piwo Tyskie, któremu kibicowała, gdy było jeszcze lokalną marką na południu kraju.