Słowem wstępu
Rok 2024 pokazał, że jasno zdefiniowane cele i konsekwencja w działaniu są dziś największą siłą organizacji odpowiedzialnych społecznie i środowiskowo.

Igor Tikhonov
Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej
Nasze osiągnięcia
Środowisko
Jednym z najważniejszych długoterminowych zobowiązań Grupy Asahi jest osiągnięcie neutralności węglowej w całym łańcuchu wartości.

Redukcja emisji
21%
Zredukowaliśmy emisji gazów cieplarnianych w Zakresie 3.
69%
Obniżyliśmy emisje gazów cieplarnianych w zakresie 1 i 2 na hektolitr piwa.
Dowiedz się więcej
Energia odnawialna
37%
W 2024 roku około 37% energii potrzebnej do wyprodukowania naszego piwa pochodziło ze źródeł odnawialnych.
Dowiedz się więcej
Dobra praktyka
Używamy tylko 2,84 litra wody do uwarzenia jednego litra naszego piwa.
Dowiedz się więcej
Dobra praktyka
Recykling
40% naszych produktów sprzedaliśmy w opakowaniach wielokrotnego użytku.
Dowiedz się więcej

Żubr
Żubr na rzecz środowiska
W 2024 roku Fundusz naszej marki piwa „Żubr” wykupił 30 ha gruntów w Otulinie Biebrzy.
Dowiedz się więcej
Nasze osiągnięcia
Społeczeństwo
W Kompanii Piwowarskiej wiemy, że odpowiedzialny biznes to nie tylko wysoka jakość naszych produktów, lecz także relacje, które budujemy z otoczeniem.

Wolontariat i działalność charytatywna
1387
wolontariuszy Kompanii Piwowarskiej poświęciło łącznie 6019 godzin na działania społeczne w 2024 roku.
Dowiedz się więcej
Kompania Piwowarska po raz szósty wsparła kampanię społeczną FASOFF
„Pijąc alkohol w ciąży, życzysz dziecku oby było chore” to kontrowersyjne na pierwszy rzut oka hasło naszej kampanii w 2024 roku.
Dowiedz się więcej
Kampania „Imprezuj w stylu umiarkowanym”
Nasza kampania dotarła do ponad 7 milionów osób, a 3,3 miliona z nich zaangażowało się online.
Dowiedz się więcej

35,8% udział w rynku piw 0%
Wspieramy odpowiedzialne wybory dotyczące alkoholu. W 2024 r. sprzedaliśmy najwięcej piw bezalkoholowych w Polsce.
Dowiedz się więcej
Nasze osiągnięcia
Miejsce pracy
Wszystkim zatrudnionym zapewniamy szacunek i jednakowy dostęp do możliwości rozwoju, awansu oraz benefitów.

2583
Usatysfakcjonowanych pracowników.
83%
Stabilne i wysokie zaangażowanie naszych pracowników.
4,3%
Niski wskaźnik rotacji dobrowolnej.
Dowiedz się więcej
Drugie miejsce w ogólnym zestawieniu najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce
Kompania Piwowarska znalazła się na podium w 14. edycji badania Randstad Employer Brand Research 2024.
Dowiedz się więcej
Płeć nie gra roli
Płeć nie wpływa na wynagrodzenia w naszej firmie – o pensji decydują wiedza i doświadczenie.

+ 2 tygodnie
wydłużony o dwa tygodnie urlop ojcowski, płatny w pełni przez Kompanię Piwowarską
+ 2 dni
dwa dni wolne dla rodziców, którzy doświadczyli utraty dziecka w wyniku poronienia
+ 2 dni
dwa dni wolne dla osób, które przechodzą terapię leczenia bezpłodności
+ 5 dni
urlopu w przypadku śmierci członka bliskiej rodziny
Pobierz pełny raport
Jeszcze więcej informacji na temat naszych działań i osiągnięć w roku 2024
znajdziesz w kompletnej wersji raportu.