Dołącz do #DobrejKompanii

4 lokalizacje: Białystok, Poznań, Tychy i Warszawa
Zatrudniamy około
0 osób

1 miejsce
na polskim rynku piwa
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Od lat znajdujemy się w czołówce rankingów najlepszych pracodawców w Polsce. W przeprowadzonym w 2021 r. badaniu Randstad Employer Brand Research otrzymaliśmy dwa wyróżnienia: w branży FMCG zajęliśmy pierwsze miejsce, a w ogólnym zestawieniu najlepszych pracodawców w kraju – czwarte. Budujemy biznes tak różnorodny, jak otaczający nas świat, dlatego bardzo dbamy o to, aby każdy czuł się u nas dobrze. W tym celu stworzyliśmy platformę „Lśnij własnym blaskiem”, dzięki której wspólnie rozwijamy kulturę Różnorodności, Równości i Włączania. Jesteśmy też firmą odpowiedzialną społecznie - integralną częścią naszej strategii biznesowej są działania na rzecz środowiska naturalnego, społeczności i konsumentów.


- Marketing
- Komunikacja
- Łańcuch dostaw
- HR
- Finanse
- Sprzedaż
- Wsparcie sprzedaży
- Produkcja i inżynieria
- Zespoły globalne

Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, które 10 lat temu podpisały Kartę Różnorodności.

Jesteśmy członkiem LEAD Network.

Globalna wewnętrzna kampania Asahi oraz platforma do dyskusji i kształtowania naszej agendy w zakresie Różnorodności, Równości i Integracji.
NASZ RAPORT ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU 2023
Lepsza Przyszłość 2030
„Tworzymy więzi, które mają znaczenie” to sposób na zdefiniowanie najważniejszych zasad naszego funkcjonowania.
To drogowskaz przy podejmowaniu kluczowych decyzji i osiąganiu kompromisów.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Proces rekrutacji
Proces rekrutacyjny może wyglądać inaczej w przypadku różnych poziomów stanowisk, ale zawsze obejmuje główne etapy:

Aplikacja

Selekcja CV

Rozmowa z Rekruterem

Rozmowa z Managerem

Decyzja
Jeżeli Twoje CV spełnia kryteria zawarte w ogłoszeniu, możesz spodziewać się kontaktu ze strony Rekrutera, który będzie chciał dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, sposobach pracy, motywacji do zmiany, a także przedstawi ci kolejne etapy procesu.
Zachęcamy do zapoznania się z Przewodnikiem Kandydata, gdzie znajdziesz informacje na temat procesu rekrutacji do #DobrejKompanii.
Praca w działach komercyjnych

Pracujemy na lokalnych markach, które tworzymy od A do Z w Polsce

Pracujemy na dużych i międzynarodowych projektach

Nasze działania marketingowe były wielokrotnie nagradzane m.in. Effie Awards


70% rekrutacji na stanowiska managerskie to awanse wewnętrzne

Ponad 66% naszych pracowników jest zaangażowanych w wolontariat

12,6 mln hektolitrów piwa sprzedanego w Polsce
Działy
Tworzymy Marki z Pasją!
W świecie marketingu, jesteśmy motorem kreatywności i unikalności. Nasza praca to budowanie wyjątkowych marek od podstaw. W Kompanii Piwowarskiej każda marka ma swój charakter i cel, który jest odpowiednio dostosowany do grupy konsumentów. To nasza misja sprawia, że nasze marki rozwijają się, angażują w społeczność i osiągają spektakularne efekty.
Nasze Działania
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Współpraca i Wspieranie Tworzymy zgrany zespół, który wspólnie realizuje cele i wspiera się nawzajem.
- Nagrody za Efekty Efekty naszej pracy są doceniane w branży i nagradzane, co świadczy o jakości naszych działań.
- Rozwój i Kreatywność Oferujemy rozwój zawodowy i twórcze wyzwania, które pozwalają ci stale się doskonalić.
- Kreatywna Wolność Nasza praca daje nam przestrzeń do tworzenia i realizacji pomysłów, które kształtują marki i wpływają na rynek.
Najczęściej rekrutowane stanowiska
Brand marketing
Osoby pracujące w obszarze brand marketingu (juniorzy, specjaliści czy managerowie) pomagają stworzyć niezapomniany wizerunek naszych marek łącząc w sobie olbrzymie pokłady kreatywności z uważnością na zmiany w trendach i potrzebach konsumentów. Aby osiągnąć spójność działań marketingowych, nasz dział Brand Marketingu ściśle współpracuje z klientami wewnętrznymi, takimi jak Trade Marketing, Finanse, Brand Design, Revenue Management, Produkcja, Corporate Affairs i Sprzedaż. Wspiera tworzenie i implementacje naszych największych marek (Żubr, Lech, Tyskie), koordynuje pracę kanałów social media i współpracuje z agencjami kreatywnymi. Dzięki czemu kampanie naszych marek są najczęściej wyróżnianymi i nagradzanymi kampaniami w branży.
Strażnicy informacji, twórcy wizerunku i promotorzy kultury piwnej. W Kompanii Piwowarskiej to właśnie my odpowiadamy za komunikację, tworząc historie i działania, które pokazują naszą firmę od najlepszej strony.
Obszary odpowiedzialności
Dołącz do Naszego Zespołu
Jeśli chcesz tworzyć piwne historie, angażować się w kwestie społeczne i działać na rzecz rozwoju kultury piwnej, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Razem tworzymy wpływ i inspirujemy zmiany!
NASZ RAPORT ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU 2023
Lepsza Przyszłość 2030
„Tworzymy więzi, które mają znaczenie” to sposób na zdefiniowanie najważniejszych zasad naszego funkcjonowania.
To drogowskaz przy podejmowaniu kluczowych decyzji i osiąganiu kompromisów.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
W naszym dziale, jesteśmy nie tylko liczbami i transakcjami, ale przede wszystkim strategami finansowymi i strażnikami stabilności. W Kompanii Piwowarskiej to właśnie my dbamy o stan finansowy, regulujemy zobowiązania i zarządzamy transakcjami, by firma mogła działać sprawnie i osiągać cele.
Nasza Rola
Dołącz do Naszego Zespołu
Jeśli jesteś gotów/gotowa pracować strategicznie, dbać o stabilność finansową firmy i chronić jej interesy, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Tworzymy razem zabezpieczony i rozwijający się biznes! Razem tworzymy wpływ i inspirujemy zmiany!
W naszym działaniu, jesteśmy strażnikami rozwoju, wsparcia i dobrostanu naszych pracowników. W KP to właśnie my dbamy o każdy etap ich pracy, by mogli się rozwijać i pracować we wspierającym środowisku.
Nasza Rola
Dołącz do Naszego Zespołu
Jeśli chcesz wpływać na rozwój, motywację i bezpieczeństwo naszych pracowników, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Razem tworzymy zespół, który się rozwija i osiąga sukcesy!
W Kompanii Piwowarskiej to właśnie my tworzymy narzędzia, raporty i systemy, które pozwalają naszym zespołom sprzedaży osiągnąć najlepsze wyniki na rynku. Nasza misja to dostarczanie środków i rozwiązań, które sprzyjają efektywności, satysfakcji klientów i osiąganiu celów sprzedażowych.
Nasza Misja
Dołącz do Naszego Zespołu
Jeśli chcesz tworzyć narzędzia i rozwiązania, które napędzają sukces naszych zespołów sprzedażowych, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Wspólnie tworzymy drogę do osiągania najlepszych wyników na rynku!
W naszej firmie, zespoły globalne stanowią kluczową część struktur Asahi Europe and International (AEI) oraz są bezpośrednio przez nie zarządzane. Jesteśmy częścią tej dynamicznej organizacji, a nasi zespoły obejmują Dział Zakupów, Prawny, IT, Insights (odpowiadający za analizy konsumenckie i rynkowe) oraz Audyt.
Dołącz do Naszego Zespołu
Jeśli jesteś gotów/gotowa pracować na międzynarodowym poziomie, tworząc warunki do funkcjonowania kluczowych obszarów i wspierając innowacje, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Razem budujemy globalny sukces!
Z czego jesteśmy dumni
Rozwój
Działamy zgodnie z koncepcją 70 20 10, która rozwój dzieli na trzy obszary
0
Praktyka
Eksploracja
Zdobywanie doświadczenia
Wykonywanie zadań
0
Interakcje
Współpraca
Dyskusje
Dialog z kolegami i ekspertami
0
Szkolenia i Samokształcenie
Inwestycja w rozwój
Formalne doskonalenie umiejętności
Przyswajanie nowej wiedzy
Proces rekrutacji
Zatrudniamy zarówno profesjonalistów z doświadczeniem, jak i studentów oraz absolwentów, którym umożliwiamy postawienie pierwszych kroków w karierze zawodowej. Szukamy osób, które są zaangażowane, odważne, współpracujące, wspierające, a także ciekawe - mają otwarte umysły i poszukują nowych rozwiązań.
Proces rekrutacji
Proces rekrutacyjny może wyglądać inaczej w przypadku różnych poziomów stanowisk, ale zawsze obejmuje główne etapy:

Aplikacja

Selekcja CV

Rozmowa z Rekruterem

Rozmowa z Managerem

Decyzja
Jeżeli Twoje CV spełnia kryteria zawarte w ogłoszeniu, możesz spodziewać się kontaktu ze strony Rekrutera, który będzie chciał dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, sposobach pracy, motywacji do zmiany, a także przedstawi ci kolejne etapy procesu.
Zachęcamy do zapoznania się z Przewodnikiem Kandydata, gdzie znajdziesz informacje na temat procesu rekrutacji do #DobrejKompanii.
Benefity

Opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny

Platforma My Benefit ze zniżkami m.in. do sklepów, kin, restauracji

Dodatkowe ubezpieczenie na życie

Praca w systemie hybrydowym (2 dni pracy zdalnej w tygodniu)

Programy prozdrowotne i wyzwania sportowe

2 dni wolnego na udział w wybranym wolontariacie, inicjatywy dobroczynne

Deputat piwny – 24 puszki świeżego piwa miesięcznie

Pracowniczy program inwestycyjny dla managerów

Piwo bezalkoholowe w biurach

Program rekomendacyjny – bonus za polecenie kandydata do pracy
Praca w sprzedaży
To my reprezentujemy takie kultowe marki jak Żubr, Lech, Tyskie i Książęce. Nasza działalność obejmuje kanały tradycyjny, nowoczesny i gastronomiczny, a nasze zespoły działają na terenie całej Polski.
Sprzedaż Terenowa

Zespoły arealne składają się z przedstawicieli handlowych i kierowników obszarów sprzedaży. Wspierają klientów na lokalnych rynkach.
Jakość Obsługi Klienta

Dział obsługi klienta rokrocznie zajmuje czołowe miejsca za najwyższą jakość (Advantage Survey Poland)
Certyfikacja Przedstawicieli Handlowych

Każdy Przedstawiciel Handlowy przechodzi proces certyfikacji, który obejmuje szereg szkoleń i praktyczne doświadczenie
w terenie.
Bezpieczeństwo

Nasza troska o bezpieczeństwo manifestuje się m.in. poprzez udział w szkoleniach "Świadomy Kierowca".
Dołącz do nas
Jeśli chcesz pracować dla lidera rynku piwa, tworzyć historię sukcesu i rozwijać się w dynamicznym otoczeniu, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Razem wpisujemy się w przyszłość branży!
Najczęściej rekrutowane stanowiska
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa)
Przedstawiciel handlowy działa w różnych miejscach - od skromnych sklepów po duże markety, restauracje, bary, wydarzenia kulturalne, sportowe i nawet w świecie online. Jest twórcą relacji, buduje zaufanie i dba o dostępność naszych produktów w każdym miejscu. Dba o merchandising, dzięki któremu wizerunek marek Kompanii Piwowarskiej jest wyjątkowy. Na bieżąco monitoruje rynek i działania konkurencji, co pozwala podejmować strategiczne decyzje.
Kierownik(-czka) Obszaru Sprzedaży
Kierownik Obszaru Sprzedaży, odpowiada za efektywną organizację pracy, motywację i rozwój zespołu Przedstawicieli Handlowych. Jego działania są ukierunkowane na wzmocnienie pozycji naszych marek na rynku piwnym. Planuje, realizuje i monitoruje strategie sprzedażowe w różnych kanałach - tradycyjnym, nowoczesnym oraz gastronomicznym. Stale poszukuje nowych możliwości rozwoju sprzedaży oraz tworzy plany rozwoju.
Key Account Manager
KAM jest odpowiedzialny za negocjacje handlowe, dostosowywanie strategii sprzedażowych do potrzeb klientów, monitorowanie wyników i rozwiązywanie problemów. Ta rola polega na identyfikowaniu, obsłudze i rozwijaniu relacji z kluczowymi klientami. Jego celem jest zwiększenie obrotów, utrzymanie lojalności klientów oraz rozwijanie biznesu firmy. To strategiczne stanowisko, które ma kluczowe znaczenie dla sukcesu organizacji.
Dołącz do Naszego Zespołu
Jeśli masz pasję do budowania relacji, kreowania wizerunku i osiągania wyników sprzedażowych, dołącz do naszej #DobrejKompanii. Razem tworzymy drogę do sukcesu na rynku piwnym!
Proces rekrutacji
Proces rekrutacyjny może wyglądać inaczej w przypadku różnych poziomów stanowisk, ale zawsze obejmuje główne etapy:

Aplikacja

Selekcja CV

Rozmowa z Rekruterem

Rozmowa z Managerem

Decyzja
Jeżeli Twoje CV spełnia kryteria zawarte w ogłoszeniu, możesz spodziewać się kontaktu ze strony Rekrutera, który będzie chciał dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, sposobach pracy, motywacji do zmiany, a także przedstawi ci kolejne etapy procesu.
Zachęcamy do zapoznania się z Przewodnikiem Kandydata, gdzie znajdziesz informacje na temat procesu rekrutacji do #DobrejKompanii.
Benefity

Umowa o pracę bezpośrednio przez KP

Samochód służbowy również do użytku prywatnego

System premiowy na podstawie osiąganych wyników

Udział w programie przygotowującym do certyfikacji przedstawiciela handlowego

Opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny

Platforma My Benefit ze zniżkami m.in. do sklepów, kin, restauracji

Dodatkowe ubezpieczenie na życie

Programy prozdrowotne i wyzwania sportowe

2 dni wolnego na udział w wybranym wolontariacie, inicjatywy dobroczynne

Deputat piwny – 24 puszki świeżego piwa miesięcznie

Program rekomendacyjny – bonus za polecenie kandydata do pracy/p>

Udział w programie „Świadomy kierowca”
Praca w browarze
Kompania Piwowarska to wyjątkowe połączenie trzech renomowanych browarów, które kryją w sobie wielowiekową tradycję i pasję do warzenia doskonałego piwa. W skład naszej rodziny wchodzą Tyskie Browary Książęce, Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu oraz Browar Dojlidy w Białymstoku.
Tradycja spotyka innowację
Każdy z naszych browarów ma swoją niepowtarzalną historię i unikalny charakter. Choć jesteśmy różni, łączy nas wspólna pasja do tworzenia najlepszego piwa. Nasze Browary, to miejsce, gdzie doświadczenie i tradycja spotyka nowoczesność i innowacyjność produkcji, tworząc najlepszą markę w Polsce.
Historie z Pianką
Mistrz z Browarów Książęcych
Leszek Popiołek.
Piwowar w Tyskich Browarach Książęcych

Najczęściej rekrutowane stanowiska
OPERATOR/OPERATORKA ROZLEWU
W Kompanii Piwowarskiej to dzięki zaangażowaniu Operatorów i Operatorek Rozlewu nasze piwo trafia do butelek, puszek i kegów i to dzięki. To dzięki ich zaangażowaniu i umiejętnościom nasi konsumenci mogą cieszyć się wysoką jakością naszych produktów. Osoby pracujące na tym stanowisku muszą być precyzyjne, odpowiedzialne i otwarte na pracę w dynamicznym środowisku Browaru.
- Techniczna Precyzja: Obsługa oraz nadzór nad pracą maszyn i urządzeń produkcyjnych.
- System Zmianowy: Pracujesz w systemie trzy zmianowym/ czterobrygadowym.
- Bezpośrednie Zatrudnienie: Oferujemy bezpośrednie zatrudnienie w ramach Kompanii Piwowarskiej, co daje stabilność i pewność jutra.
- Premie i Benefity: Oferujemy atrakcyjne dodatki zmianowe, premię roczną oraz ciekawy pakiet benefitów.
AUTOMATYK/AUTOMATYCZKA
W Kompanii Piwowarskiej obszar automatyzacji jest sercem naszej produkcyjnej maszyny. To właśnie Automatycy i Automatyczki dbają o to, żeby nasze urządzenia produkcyjne działały sprawnie i nieprzerwanie. Praca w tej dziedzinie ma ogromne znaczenie dla naszego sukcesu i efektywności.
- Utrzymanie Ruchu: Odpowiadasz za utrzymanie ruchu urządzeń produkcyjnych w zakresie automatyki i elektryki. To ty sprawiasz, że produkcja trwa bez przestoju.
- Diagnoza i Naprawy: Rozpoznajesz i rozwiązujesz problemy techniczne związane z automatyką, aby zapewnić płynność produkcji.
- Optymalizacja Procesów: Współpracujesz z zespołem, aby usprawnić procesy produkcyjne i wprowadzać nowe rozwiązania.
LABORATORIUM
W świecie piwa, jakość to podstawa. To właśnie nasi Laboranci i Laborantki są odpowiedzialni za zapewnienie jakości i bezpieczeństwa naszych produktów. Testy i analizy kontrolne to codzienność pracy laboratorium.
- Nadzór nad Jakością: Badasz i nadzorujesz jakość warzonego piwa, by każdy łyk był doskonały.
- Analizy Laboratoryjne: Wykonujesz precyzyjne analizy laboratoryjne, które pozwalają na kontrolę każdego etapu produkcji.
- Identyfikacja Problemów: Rozpoznajesz i raportujesz wszelkie nieprawidłowości, działając profilaktycznie.
- Wsparcie i Rozwój: Oferujemy ci rozwój zawodowy, możliwość awansu i wsparcie w doskonaleniu umiejętności.
MECHANIK/MECHANICZKA
W świecie warzenia doskonałego piwa mechanika odgrywa kluczową rolę. W Kompanii Piwowarskiej to właśnie nasi Mechanicy i Mechaniczki tworzą podstawę sprawnego funkcjonowania naszych browarów. Bez ich zaangażowania, umiejętności i dbałości o maszyny, proces warzenia piwa nie miałby takiej doskonałości.
- Awaryjne Interwencje: Szybko reagujesz na awarie maszyn i urządzeń, usuwając problemy i przywracając płynność procesu produkcyjnego.
- Naprawy i Prace Przeglądowe: Prowadzisz bieżące naprawy oraz prace przeglądowe maszyn, by zapewnić ich długotrwałą sprawność.
- Monitorowanie Stanu Technicznego: Analizujesz i monitorujesz stan techniczny urządzeń, aby przewidywać ewentualne usterki i działać profilaktycznie.
Benefity

Stabilność – umowa o pracę i stałe wynagrodzenie + dodatki zmianowe i weekendowe oraz dodatkowa premia

Bezpieczeństwo – wysokie standardy BHP

Pełne wdrożenie do pracy – szkolenia stanowiskowe i odzież robocza

Rozwój ekspercki – praca w doświadczonym zespole / możliwość wdrażania własnych pomysłów / udział w szkoleniach

Nowe technologie – dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy

Ekologia – podejmowanie działań mających na celu ochronę środowiska

Stołówki pracownicze i obiady w atrakcyjnych cenach

Parkingi przy browarach i wiaty rowerowe

Platforma My Benefit ze zniżkami m.in. do sklepów, kin, restauracji

Deputat piwny – 24 puszki świeżego piwa miesięcznie

Wspólne spędzanie czasu – puby pracownicze dostępne po pracy / pikniki pracownicze / piwo 0% dostępne w czasie pracy

Inicjatywy dobroczynne – dwa dni wolnego na udział w wolontariacie / szlachetna paczka

Zdrowie
– opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin / dodatkowe ubezpieczenie na życie / inicjatywy prozdrowotne / dofinansowanie MultiSport

Bonus finansowy za polecenie nowego pracownika w ramach Programu Poleceń Pracowniczych

Premia roczna
Praca w łańcuchu dostaw
W Kompanii Piwowarskiej kompleksowo zarządzamy naszym łańcuchem dostaw, obejmującym przepływ surowców, materiałów, produktów gotowych i opakowań zwrotnych. Nasze działania obejmują planowanie, magazynowanie, sortowanie, dystrybucję, transport oraz efektywną komunikację między poszczególnymi działami/obszarami/ łańcucha dostaw.

W latach 2015-2022 ograniczyliśmy emisję CO2 związaną z transportem o 15,3%
Jesteśmy obecni w Białymstoku, Poznaniu, Tychach i Swarzędzu, dostarczając 99% piwa na rynek krajowy. Ponadto, 5% naszej produkcji trafia na rynki zagraniczne, zaledwie 1% pochodzi z importu z Czech, Holandii i Włoch.
Poznaj nas bliżej! Dowiedz się więcej o zespołach Łańcucha Dostaw.
Prognozy dostarczane przez dział planowania popytu są fundamentem planowania logistycznego. To źródło informacji potrzebne do sporządzenia planu zaopatrzenia materiałowego, planu i harmonogramu produkcji oraz planu dystrybucji wytworzonych produktów.
Planowanie popytu odpowiada na pytania:
-
Jaki produkt wyprodukować i ile?
-
Kiedy ruszyć z produkcją
Planowanie odbywa się na podstawie danych sprzedażowych oraz rynkowych. Wymaga analizy wielu informacji dotyczących sprzedaży i sytuacji rynkowej (np. aktualne promocje, zmiany ceny).
Dział Planowania Strategicznego jest odpowiedzialny za poprawę efektywności operacyjnej i zarządzanie projektami w Łańcuchu Dostaw. Składa się on z trzech zespołów:
-
Zespół Analiz i Optymalizacji Łańcucha Dostaw
Tutaj przeprowadzane są zaawansowane analizy i inicjatywy mające na celu zwiększenie efektywności i optymalizację procesów w Łańcuchu Dostaw.
-
Zespół Planowania Aktywności Komercyjnych
Ten zespół zajmuje się wprowadzaniem nowych produktów, organizacją akcji marketingowych oraz zarządzaniem zapasami materiałów promocyjnych, włączając w to te standardowe.
-
Zespół ds. Planowania Projektów i Materiałów
Ten zespół śledzi obieg opakowań zwrotnych w Kompanii Piwowarskiej, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Odpowiada za zakupy, sortowanie i wymianę opakowań zwrotnych, także w kontekście konkurencji.
Dział Planowania Operacyjnego zajmuje się operacjami związanymi z krótkoterminowym planowaniem, dystrybucją, eksportem, importem i logistyką dostaw surowców, opakowań i części zamiennych. Składa się z:
-
Dział Planowania Produkcji
Odpowiada za tworzenie planów produkcyjnych w browarach, aby sprostać planowanej sprzedaży i utrzymać odpowiednie zapasy piwa, zgodnie z obowiązującymi standardami produkcji.
-
Dział Planowania Dystrybucji
Zabezpiecza zapasy gotowych produktów dla klientów krajowych i zagranicznych, zarządza wiekiem piwa i zapewnia dostępność opakowań zgodnie z planami produkcji.
-
Dział Planowania Eksportu i Importu
Odpowiada za zarządzanie zapasami gotowych produktów dla klientów eksportowych i importowanych piw, obsługę zamówień eksportowych i importowych oraz koordynację nowych rozwiązań eksportowych i logistycznych.
-
Dział Logistyki Dostaw i Logistyki Dostaw Części Zamiennych
Odpowiada za logistykę dostaw surowców, opakowań i części zamiennych oraz wspiera procesy zakupowe w dziedzinie techniki.
Dział Planowania Transportu i Dystrybucji odpowiada za to, by nasze piwo trafiło do konsumentów. To dzięki nim możecie spotkać nasze piwa na sklepowych półkach.
-
Dział Planowania Transportu
Tworzy plany transportowe, zarządza dostawcami usług transportowych i flotą dedykowaną.
-
Dział Klientów i Logistyka
Optymalizuje koszty i procesy w współpracy z klientami, zwiększając efektywność łańcucha dostaw.
Pion Operacyjny Łańcucha Dostaw koncentruje się na logistyce magazynowej, co obejmuje działania związane z magazynowaniem, zachowaniem ciągłości procesów magazynowych (w tym załadunkiem, rozładunkiem, obsługą linii rozlewniczych), kompletacją zamówień, optymalizacją procesów w magazynie oraz organizacją pracy na terenie hal. Magazynowanie to także odpowiedzialność za składowanie i układanie piwa, opakowań oraz materiałów specjalnych, takich jak etykiety, folie i materiały promocyjne. W ramach Pionu Operacyjnego Łańcucha Dostaw znajduje się Dział Rozwoju Magazynowania, który zajmuje się tworzeniem i optymalizacją narzędzi wykorzystywanych w magazynie, ciągłym doskonaleniem procesów magazynowych oraz analizą danych.
Najczęściej rekrutowane stanowiska
Operator/operatorka wózka widłowego
Szukamy Operatorów i Operatorek wózków widłowych, którzy odpowiadają za załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych wózkami marki Linde, zaopatrzenie linii rozlewniczych w opakowania i materiały pomocnicze, rozmieszczenie produktów i opakowań w magazynie, a także odbiór produktu gotowego z linii produkcyjnych. Operatorom i Operatorkom Wózków Widłowych oferujemy bezpośrednie zatrudnienie po stronie Kompanii Piwowarskiej w systemie zmianowym, dodatki zmianowe i premię roczną, a także pakiet interesujących benefitów. Dołącz do nas i razem z nami pozwól konsumentom smakować najlepsze piwo.
Analityk/Analityczka
Przygotowanie raportów (cykliczne działania), budowanie narzędzi analitycznych, optymalizacja raportów i narzędzi raportujących, analiza zgodności danych, udział w projektach.
Referent/referentka
Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do obsługi floty/dokumentów przewozowych, samochody dostawcze, wystawianie dokumentów przyjęć piwa/opakowań, ewidencja przyjęć/wydań piwa/opakowań w systemie SAP, ewidencja przyjęć zwrotów piwa z rynku i reklamacji, wsparcie magazyniera operatora wózka w kontroli ilościowej załadunku/rozładunku wyrobu gotowego/opakowania, realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi standardami dla realizowanych operacji magazynowy i inne.
Planista/Planistka
W zależności od działu, do którego trafia planista może on planować popyt, planować rozlew, produkcję oraz zapas w perspektywie krótko i długoterminowej, dbać o dostępność wyrobu gotowego i opakowań, planować dystrybucję i transport, koordynować wdrożenie nowych produktów, planować aktywności klienckie i akcje co-packingowe, planować eksport i import, a także materiały opakowaniowe i surowce i wiele innych.
Benefity

Stabilność – umowa o pracę i stałe wynagrodzenie + dodatki zmianowe i weekendowe oraz dodatkowa premia

Bezpieczeństwo – wysokie standardy BHP

Pełne wdrożenie do pracy – szkolenia stanowiskowe i odzież robocza

Rozwój ekspercki – praca w doświadczonym zespole / możliwość wdrażania własnych pomysłów / udział w szkoleniach

Nowe technologie – dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy

Ekologia – podejmowanie działań mających na celu ochronę środowiska

Stołówki pracownicze i obiady w atrakcyjnych cenach

Parkingi przy browarach i wiaty rowerowe

Platforma My Benefit ze zniżkami m.in. do sklepów, kin, restauracji

Deputat piwny – 24 puszki świeżego piwa miesięcznie

Wspólne spędzanie czasu – puby pracownicze dostępne po pracy / pikniki pracownicze / piwo 0% dostępne w czasie pracy

Inicjatywy dobroczynne – dwa dni wolnego na udział w wolontariacie / szlachetna paczka

Zdrowie – opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin / dodatkowe ubezpieczenie na życie / inicjatywy prozdrowotne / dofinansowanie MultiSport

O programie
To nie jest program stażowy. To jest program talentowy. Nazwa naszego programu to
połączenie dwóch słów Glocal czyli znajdujący się pomiędzy poziomem lokalnym a globalnym
oraz Opportunities - szansa, możliwości.
Każdy uczestnik programu trafi do konkretnego obszaru w naszym biznesie - sprzedaż, finanse, marketing, produkcja.
Program trwa 2 lata i przeznaczony jest dla absolwentów (maksymalnie 2 lata po
zakończeniu studiów).


Poznajesz inspirujących ludzi, z którymi wspólnie pracujesz nad różnymi projektami i rozwijasz swoje umiejętności

Przekroczysz granicę swoich możliwości, ale również możesz mieć szansę na pracę w międzynarodowych strukturach Asahi

Masz możliwość prowadzenia własnych projektów - ponieważ program szyty jest na miarę twoich możliwości i mocnych stron

Będziesz mieć możliwość przyśpieszenia swojej kariery zawodowej i zdobycia doświadczenia w biznesie

Masz wsparcie mentora oraz najlepszych ekspertów, którzy pomogą Ci znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji
Korzyści dla rozwoju Twojej kariery
-
Zrozumienie szerszego kontekstu biznesowego
-
Rozwój umiejętności interpersonalnych i przywódczych
-
Rozwój umiejętności menedżerskich i zarządzania projektami
-
Nauka poprzez bezpośredni kontakt z naszymi starszymi liderami
-
Doświadczenie pracy w wielofunkcyjnych i międzynarodowych zespołach
-
Rozwój postawy ciągłego uczenia się i zdobywania nowych kompetencji
Czego możesz
się spodziewać
-
rotacji w różnych rolach i potencjalnie międzynarodowego stażu (w ramach struktur Asahi)
-
kontaktu z liderami, ekspertami oraz spotkań z zarządem
-
szkoleń z zakresu przywództwa i wsparcia mentora
Czego oczekujemy
-
zaangażowania
-
współpracy
-
ciekawości
-
ambicji
-
pasji
-
odwagi
Proces rekrutacji
Rekrutacja do programu Go Graduates została zaplanowana tak, by nie tylko ocenić doświadczenie kandydatów, ale też poznać ich podejście, potencjał i gotowość do rozwoju w roli przyszłych liderów. Proces składa się z kilku uzupełniających się etapów – każdy z nich pozwala lepiej poznać osoby aplikujące i podejmować decyzje w sposób przemyślany i obiektywny.

Przesłanie aplikacji
i analiza CV
Po przesłaniu zgłoszenia analizujemy, czy kandydat/-ka spełnia podstawowe wymagania formalne oraz czy z profilu zawodowego wynika, że to osoba, której szukamy do programu – z potencjałem do rozwoju w roli lidera.
WYŚLIJ ZGŁOSZENIERozmowa wstępna i test zdolności poznawczych
Na tym etapie odbywa się pierwsza rozmowa z rekruterem, podczas której pogłębiamy informacje na temat Twojego doświadczenia, oczekiwań i motywacji. Dodatkowo zapraszamy do wykonania testu sprawdzającego rozumowanie liczbowe, werbalne i abstrakcyjne. Pozwoli to nam ocenić twój potencjał poznawczy.
Spotkanie rekrutacyjne z rekruterem i mentorem
Osoby, które pozytywnie przejdą wstępne etapy, będą zapraszane na spotkanie z rekruterem oraz przyszłym opiekunem i mentorem w programie.
To doskonała okazja do pogłębienia rozmowy o doświadczeniu, stylu pracy
i dopasowaniu do wartości organizacji.
Spotkanie rekrutacyjne
i test osobowości OPQ
Osoby z rekomendacją po pierwszym spotkaniu zostaną zaproszone na spotkanie – tym razem z dyrektorem obszaru oraz HR Business Partnerem. Przed rozmową kandydaci wypełniają kwestionariusz osobowości zawodowej, który pozwala lepiej zrozumieć ich naturalne predyspozycje, sposób działania i styl pracy w zespole.
*Opcjonalne zadanie rekrutacyjne/case study
W niektórych przypadkach – gdy chcemy upewnić się co do decyzji – kandydat/-ka może otrzymać zadanie praktyczne (np. studium przypadku).
To dodatkowy sposób na pokazanie
swoich umiejętności w konkretnym kontekście.
Podjęcie decyzji o kwalifikacji do programu
Po zakończeniu wszystkich etapów podejmujemy decyzję i kontaktujemy się z każdą osobą biorącą udział w rekrutacji.
Niezależnie od wyniku – zawsze możesz liczyć na rzetelną informację zwrotną.
Sprawdź aktualne oferty
i dołącz do programu
Co mówią GoGraduates 2024/2025


Program dał mi to, czego szukałem — możliwość sprawdzenia się w różnych środowiskach, pracy z ludźmi i nauki prawdziwego przywództwa. Było intensywnie, wymagająco, ale bardzo rozwojowo. Dziś z większym spokojem patrzę na to, gdzie chcę być za kilka lat – i wiem, że to właśnie ta ścieżka, choć nie zawsze prosta, daje mi najwięcej satysfakcji.



Od pierwszego dnia działałam, a nie tylko obserwowałam – i to było dla mnie największe zaskoczenie. Ten program to połączenie konkretu, ludzi i rozwoju w praktyce. Dzięki każdej rotacji lepiej rozumiem, jak działa organizacja i gdzie mogę wnieść coś od siebie.



Program pozwolił mi zobaczyć łańcuch dostaw z wielu stron i uczyć się przez realne działanie – od planowania, przez operacje, aż po strategiczne projekty. Z każdą rotacją rosła nie tylko moja wiedza, ale i przekonanie, że chcę rozwijać się w kierunku roli, w której mam realny wpływ na to jak będziemy kreować naszą biznesową przyszłość.



Od początku wiedziałam, że chcę być blisko marek – ale dopiero w programie zobaczyłam, co to naprawdę znaczy. Każdy projekt to nowe tempo, nowy zespół, nowe decyzje. Go Graduates pozwolił mi działać z dużą odpowiedzialnością, testować pomysły i uczyć się marketingu od środka – nie z prezentacji, tylko z realnych wyzwań.
