Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Poznajcie najgorętszą piwną nowość w tym sezonie!  Cała naprzód z Captain Jack Poznajcie najgorętszą piwną nowość w tym sezonie!  Cała naprzód z Captain Jack

    Poznajcie najgorętszą piwną nowość w tym sezonie! Cała naprzód z Captain Jack

    Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja dla wszystkich, którzy lubią przełamywać rutynę i sięgać po to, co nieznane. Adresowane do młodych ludzi, dzięki swojemu towarzyskiemu charakterowi na pewno stanie się gwiazdą spotkań w gronie znajomych. 

    Z ulubionego trunku piratów, Captain Jack zaczerpnął aromaty rumowo-korzenne i zrównoważył je z rześkimi, cytrusowymi nutami. Wyrazisty smak piwa sprawia, że jest ono ciekawą alternatywą dla alkoholowych drinków. Najlepiej podawać je z limonką lub cytryną, które doskonale komponują się z aromatem rumu.

    24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack. Jego kontynuacją będzie pełna, 30-sekundowa wersja, która pokaże pełen zabawy świat marki i zachęci do spotkań z Captain Jackiem. Nowość od Kompanii Piwowarskiej adresowana jest do młodych osób, które lubią przełamywać rutynę

    i świetnie czują się w imprezowych klimatach. Sprawia, że miłośnicy piwa mają odwagę porzucić utarte ścieżki oraz ruszyć w rejs pełen zabawy i niezapomnianych wrażeń. Bohaterem komunikacji nowej marki jest charyzmatyczna, lekko zadziorna papuga – Captain Jack, która pojawia się zawsze, gdy ktoś otwiera piwo. Wyzwala w ludziach piracką naturę, inspirując do poszukiwania przygód i wyruszenia w nieznane.

    Kampania promocyjna Captain Jack wystartowała we wrześniu, a jej kulminacja i najmocniejsze wsparcie przewidziane jest na październik i powrót studentów na uniwersytety. Obejmie ona: spot telewizyjny, działania w digitalu i social mediach, atrakcyjne murale oraz emisję spotu w kinach. Za przygotowanie 10- i 30-sekundowego spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcję – studio filmowe Dynamo, postprodukcję –  Platige Image. Aktywację w digitalu prowadzi agencja Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR. Za opakowania odpowiedzialna jest agencja Mango Design. Projekty materiałów POS zostały wypracowane przez Mango Design oraz Prism Studio.

    Zobacz profil Captain Jack na Facebooku: https://www.facebook.com/CaptainJackbeer/

     

    Opublikowano: 28.09.2018

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.