Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Kolej przejść na TY! Tyski Pociąg ponownie rusza w zimową Kolej przejść na TY! Tyski Pociąg ponownie rusza w zimową

    Kolej przejść na TY! Tyski Pociąg ponownie rusza w zimową

    Nadchodzi czas w roku, na który czeka każde pokolenie. Już 16 grudnia marka Tyskie zaprasza na kolejny zimowy kurs swojego pociągu.

    „Kolej przejść na TY” – hasło, które co roku wraca o tej porze, zachęcając do przełamywania dystansu. W grudniu tysiące osób mija się na ulicach, w galeriach handlowych, w drodze z miejsca na miejsce. Pociąg jest dla nas metaforą współczesnych relacji – możemy mieć ten sam cel, być tuż obok siebie, a jednak nigdy się nie zauważyć. To dobry moment, by spojrzeć życzliwie na innych i wykonać prosty gest, który przełamie bariery – uśmiech czy zainicjowanie rozmowy. Przejazd zimowym pociągiem marki Tyskie to więcej niż podróż. To okazja do spotkań z ludźmi z różnych pokoleń, o różnym doświadczeniu i o różnych przekonaniach.

    Tyskie – marka ponad podziałami. 

    Inicjatywa jest kontynuacją kampanii „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY”, która jest opowieścią Tyskiego o bliskości, dialogu i wspólnym języku ponad wszelkimi podziałami – z Bogusławem Lindą i Jakubem Gierszałem jako symbolicznym duetem pokoleń. Marka przypomina, że proste gesty i rozmowa, budują mosty między ludźmi, a na TY można być z każdym, jeśli da się szansę drugiej osobie. Tam, gdzie pojawiają się różnice, Tyskie zachęca do rozmowy i podkreśla, że wspólny język można znaleźć ponad podziałami – również międzypokoleniowymi. Ta platforma stanowi kontekst dla Zimowego Pociągu Tyskiego – naturalnego miejsca, w którym idea spotkań i łączenia pokoleń dzieje się naprawdę.

    Jak zdobyć bilet?

    Bilety można wygrać w konkursie marki. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Zero, zarejestrować paragon na kolejprzejscnaty.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs trwa od 3.11 do 8.12. Do sklepów trafiły już także przypominające o akcji limitowane zimowe opakowania.

    Do udziału w konkursie zapraszają ambasadorzy marki Tyskie — Bogusław Linda i  Jakub Gierszał — będący najlepszym przykładem na to, że na TY można być niezależnie od wieku.

    Co czeka pasażerów?

    Wyjątkowa przestrzeń do przechodzenia na TY — pełna atrakcji i świetnej atmosfery na pokładzie Zimowego Pociągu Tyskiego. Goście będą mogli obejrzeć występ artystyczny, wziąć udział w grach i zabawach, a przede wszystkim spędzić czas z innymi – poznawać się i wspólnie przeżywać wyjątkowe doświadczenia.

    Każda podróż pociągiem Tyskiego to szansa, by przekonać się, że różnice między nami potrafią ustąpić miejsca temu, co wspólne. Chcemy inspirować do prostych gestów bliskości i otwartości — szczególnie w tym okresie, który sprzyja spotkaniom ponad podziałami. Cieszymy się, że także w tym roku możemy powiedzieć: „Kolej przejść na TY” – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.

    O Tyskie:​

    Tyskie to jedna z najstarszych i najchętniej wybieranych marek piwa w Polsce, znana z budowania przekazu opartego na wspólnocie, bliskości i byciu na TY. Marka należy do Kompanii Piwowarskiej.​

    Opublikowano: 04.11.2025

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Borys Gryniewicz
    Manager ds. Komunikacji

    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.