Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Peroni Nastro Azzurro oficjalnym partnerem festiwalu ZORZA Peroni Nastro Azzurro oficjalnym partnerem festiwalu ZORZA

    Peroni Nastro Azzurro oficjalnym partnerem festiwalu ZORZA

    Marka Peroni Nastro Azzurro została oficjalnym partnerem premierowej edycji festiwalu ZORZA, czyli nowatorskiego wydarzenia muzyczno-kulturowego, którego pomysłodawcą i gospodarzem jest Dawid Podsiadło. W ramach współpracy Peroni będzie obecne na wszystkich przystankach festiwalowej trasy z dedykowaną, stylową strefą brandową.

    ZORZA to autorski projekt Dawida Podsiadło, który wykracza poza klasyczny format festiwalu. Wydarzenie łączy znanych i cenionych artystów z unikalnymi projektami przygotowanymi specjalnie na tę okazję.

    Na scenie pojawią się m.in. Dawid Podsiadło, Kasia Sochacka i Artur Rojek, a każdy przystanek trasy będzie jedynym w swoim rodzaju doświadczeniem. Bilety na wszystkie wydarzenia sprzedały się w ciągu zaledwie 3 dni, a festiwal przyciągnie aż 300 000 uczestników w całej Polsce.

    Peroni Nastro Azzurro, marka znana z elegancji, lekkości i włoskiego podejścia do życia, będzie obecna na wszystkich wydarzeniach festiwalowych w specjalnie przygotowanej strefie la dolce vita – pełnej włoskiego stylu, atmosfery relaksu i celebracji chwili.

    „Peroni Nastro Azzurro to marka głęboko zakorzeniona we włoskiej filozofii życia, łącząca elegancję, wyrafinowanie oraz najwyższą jakość – wartości nieodłącznie kojarzone z segmentem premium. Współpraca z festiwalem Zorza stanowi dla nas idealną okazję, by zaprosić uczestników do świata la dolce vita w interpretacji Peroni. To również ważny element naszej strategii budowania świadomości marki wśród kluczowej grupy docelowej – osób poszukujących stylowych, autentycznych doświadczeń i inspiracji płynących z włoskiego stylu życia.” - mówi Emilia Przebinda, Brand Manager Peroni Nastro Azurro  

    Współpraca z ZORZĄ to jeden z kluczowych filarów kampanii launchowej Peroni w Polsce, która wystartowała w maju i obejmuje działania 360° – digital, outdoor, influencer marketing oraz mocne wsparcie w punktach sprzedaży. 
     

    Opublikowano: 03.06.2025

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Borys Gryniewicz
    Manager ds. Komunikacji

    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.