Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
15.12.2017

LECH NA ZIMĘ Z LIMITOWANYMI PUSZKAMI

Leszek Chmielewski tej zimy odwiedził Podhale. Zainspirowany górskimi krajobrazami, w tym sezonie prezentuje nowe puszki Lecha Premium z limitowanej edycji. Autorami zimowych projektów są młodzi graficy z południa Polski – Zuza Sadlik i Michał Adamiec. Kampania marki odbędzie się pod nazwą „Lech na Zimę”. 

Dla Leszka Chmielewskiego zima to nie tylko zaśnieżone góry i stoki. To także niepowtarzalny charakter, energia i kreatywność, jaką niesie ze sobą całe Podhale. Dlatego tegoroczna zima z Leszkiem będzie wyjątkowa i każdy będzie mógł poczuć podhalański klimat. Limitowana, inspirowana zimowymi górskimi krajobrazami odsłona jest dostępna w  sklepach w całej Polsce – mówi Natalia Kostera, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Lech Premium.

W ramach zimowej kampanii powstał także przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu Facebook Leszka. Zimowy spot będzie miał premierę w telewizji pod koniec grudnia.

Kampania „Lech na Zimę” wspierana będzie kampanią OOH, digital oraz PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (Social i digital).

Leszek na Facebooku: www.facebook.com/Lech/