Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
27.12.2017

1105 paczek dla 65 rodzin – Kompania Piwowarska ponownie rekordowo wsparła Szlachetną Paczkę

Zaangażować w akcję pomocy innym tysiące pracowników firmy, którzy otworzą swoje serca, poświęcą czas i często przeznaczą własne środki pieniężne – taką moc ma Szlachetna Paczka. Kompania Piwowarska w tym roku ponownie wzięła w niej udział i pobiła swój ubiegłoroczny rekord zarówno jeśli chodzi o liczbę liderów, jak i wsparcie finansowe projektu.

Drugi raz i ponownie z rekordowym wynikiem: do akcji zgłosiło się jeszcze więcej liderów z KP niż w roku ubiegłym, bo aż 65, co oznacza większą liczbę rodzin, które otrzymały pomoc, i paczek z najpotrzebniejszymi rzeczami. W kompletowaniu zawartości i przygotowaniu 1105 paczek o łącznej wartości niemal 230 tys. zł wzięło udział ponad 1600 wolontariuszy. Wśród nich tradycyjnie znaleźli się pracownicy KP – w tym członkowie zarządu – a także ich rodziny i przyjaciele oraz partnerzy biznesowi. O tym, jak wielka była skala zaangażowania kompanijnych wolontariuszy w Szlachetną Paczkę, może świadczyć fakt, że poświęcili jej prawie 2200 godzin, zaś blisko połowa wspomnianej kwoty to ich własny wkład finansowy.

W tym roku udało nam się bardzo mocno zaaktywizować naszych współpracowników z KP, którzy okazali wielkie serca, wspierając Szlachetną Paczkę zarówno finansowo, jak i rzeczowo, oraz oczywiście dzieląc się swoim czasem. Dodatkowo uzyskaliśmy pomoc od firm zewnętrznych – mówi Justyna Stankiewicz z Poznania, jedna z liderek. – Jest mi niezmiernie miło, ponieważ dodatkowy wkład przerósł nasze najśmielsze oczekiwania i dzięki temu mogliśmy w większym stopniu pomóc rodzinie.

Ta edycja Szlachetnej Paczki w KP przyniosła nie tylko wzrost zaangażowania wolontariuszy, ale także ich kompetencji. Doświadczenia z ubiegłego roku sprawiły, że wszystkie czynności – kompletowanie zespołów, a następnie wybieranie potrzebujących rodzin, gromadzenie darów i wspólne pakowanie – odbywały się dużo sprawniej. Dużą pomocą w realizacji projektu było również wsparcie ze strony marki Tyskie.

Po tegorocznej edycji pozostały niezapomniane wrażenia. Cudownie jest pomagać innym. Mam przekonanie, że pomagając, sami więcej zyskujemy, a współpracując w grupie,  uczymy się nowych umiejętności – podsumowuje Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.