Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
19.06.2018

Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach! Ruszyła nowa akcja konsumencka Lecha Premium

Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat.
W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.

W te wakacje marka zachęca konsumentów do wspólnej zabawy hasłem „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”. W ramach letnich działań promocyjnych, LECH przygotował szereg działań konsumenckich, których osią jest konkurs organizowany na stronie www.lech.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i spróbować swoich sił w muzycznym quizie. W każdym tygodniu konkursu, osoby które najlepiej poradzą sobie z pytaniami dotyczącymi muzyki i festiwali zdobędą koszulki zaprojektowane przez młodych designerów. W każdym tygodniu akcji do zdobycia jest aż 1500 koszulek z innym projektem stworzonym przez takich artystów jak Olka Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank. Dodatkowo, jedną z koszulek zaprojektował Jerzy Owsiak, a jej wzór jest związany z festiwalem PolAndRock, który sponsoruje marka Lech. Łącznie, w ciągu 10 tygodni akcji, do zdobycia jest aż 15 000 wyjątkowych koszulek wyprodukowanych w Polsce. Szczegóły akcji dostępne są na stronie www.lech.pl.

Dodatkowo, w ramach akcji promocyjnej marka przygotowała także limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do gry świateł pochodzących z festiwalowej sceny. Festiwalowa puszka dostępna będzie w sprzedaży do końca wakacji.

 

Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach! Ruszyła nowa akcja konsumencka Lecha Premium