Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    „Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem [WIDEO] „Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem [WIDEO]

    „Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem [WIDEO]

    Rusza kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Działania promujące Tyskie 0,0% odbywają się pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. 

    Spot wideo promujący nowe, bezalkoholowe Tyskie ma swoją premierę w czasie przed wakacjami, które ze względu na stan pandemii są w tym roku szczególne.  Zamknięte połączenie lotnicze sprawiają, że na popularności zyskują wakacje z dojazdem samochodem, a według Polskiej Organizacji Turystycznej aż 87% badanych Polaków zamierza podróżować w wakacje po Polsce. Będzie to czas wyjątkowy na polskich drogach, dlatego szczególnie ważna jest odpowiedzialna jazda i przede wszystkim trzeźwość za kierownicą. 

    O trzeźwą, bezpieczną jazdę apeluje Krzysztof Hołowczyc:

    Z rozmów ze znajomymi, badań czy internetu wiem, że wszyscy bardzo nie możemy doczekać się mniejszych i większych wyjazdów. Zbliżają się długie weekendy i oczywiście wyczekane - po kilku miesiącach zamknięcia – wakacje.  Dlatego, ze zdwojoną mocą apeluję: zachowajmy rozsądek na drodze, wybierzmy trzeźwą i bezpieczną jazdę. Udało nam się utrzymać godną pochwały dyscyplinę przez ostatnie miesiące, zabierzmy ze sobą tę lekcję na drogę.

    Edukacja odnośnie bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowi integralną cześć nowej kampanii Tyskiego 0,0%, która obejmuje spoty telewizyjne, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA. 

    Popularność piw bezalkoholowych rośnie w Polsce szybko i bez zmian. W 2019 roku po piwa bezalkoholowe sięgnęło ponad 8 milionów Polaków1, a sama sprzedaż osiągnęła w przeliczeniu na opakowania blisko 250 milionów2. Piwo bezalkoholowe to dobra alternatywa również dla kierowców, których w Polsce jest obecnie ponad 21 milionów. 3

    _____________________________________________________

    1Wyliczenia własne na podstawie danych Kantar i liczbie ludności z danych GUS
    2Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż volumenowa w okresie skumulowanym styczeń-grudzień 2019; piwa bezalkoholowe
    3Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców
    Opublikowano: 15.05.2020

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.