Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
01.04.2020

„Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii.

Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. 

Przekaz dotyczący bycia razem przez Polaków mimo problemów, związany jest z aktualną sytuacją, która z dnia na dzień miała wpływ na zamknięcie barów, miejsc spotkań oraz anulowanie największych wydarzeń muzycznych i sportowych, w tym EURO 2020. 

Kampania ma podkreślać, jak wielką rolę stanowią relacje, solidarność i wspieranie się na duchu bez względu na trud czasów. Odwołanie do historii w tym wypadku ma pokazać, że Polacy wielokrotnie przeżywali ciężkie chwile i to właśnie wtedy, jak nigdy wcześniej, potrafili być razem, także przy Tyskim. 

W spocie znalazło się subtelne nawiązanie do obecnej sytuacji – pomimo wytycznych zachowania bezpiecznej odległości, nadal można skracać dystans w relacjach – chociażby z sąsiadem na balkonie, co widzimy coraz częściej w mediach społecznościowych. 

Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie, komentuje: - Z badań, jakie prowadzimy, wynika jasno, że Polacy są zmęczeni negatywnymi i tragicznymi komunikatami w mediach. Tęsknimy za spacerami, rozmowami, spotkaniami czy wspólnym piwem w towarzystwie. Dlatego potrzebne jest podniesienie na duchu oraz iskra nadziei na lepsze jutro i normalność. 

Poza kampanią telewizyjną, Tyskie w najbliższym czasie stawia na kolejne działania odwołujące się do obecnej sytuacji.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria, Agencja Gong (działania digitalowe, komunikacja koncepcji), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).