Sobel gra koncert wśród zieleni ogródków działkowych. Startuje nowy cykl muzyczny wspierany przez markę Lech.
W świecie pełnym pośpiechu powstaje Enklawa – wyjątkowa seria koncertów stworzona by docenić ulotne momenty. W scenerii ogródków działkowych zaprasza do kameralnych spotkań z muzyką na żywo. Jako pierwszy do muzycznej Enklawy zaprasza Sobel, inaugurując tym samym ten wyjątkowy cykl koncertów. Sponsorem projektu jest marka Lech.
Prywatny festiwal na działce
Enklawa to propozycja dla tych, którzy w muzyce szukają czegoś więcej niż tylko rozrywki. To idea celebrowania spokoju, dystansu i chwil, w których muzyka staje się pretekstem do bycia tu i teraz. Zamiast wielkich scen, projekt świadomie wybiera kameralną atmosferę ogródków działkowych – miejsc pełnych zieleni, spokoju i niepowtarzalnego klimatu. Tam, blisko natury, odbywają się akustyczne sesje na żywo z udziałem niewielkiej publiczności.
Co istotne, magia Enklawy sięga znacznie dalej niż tylko przestrzeń ogródków działkowych. Te wyjątkowe, kameralne wykonania w niecodziennej, artystycznej odsłonie są dostępne dla każdego – całkowicie za darmo na każdej platformie streamingowej. To wszystko w duchu idei, że najlepsza muzyka na żywo nie zna żadnych barier.
Sobel inauguruję Enklawę LINK
Cykl otwiera Sobel, jeden z najciekawszych głosów młodego pokolenia. Tuż po premierze swojej nowej płyty “Napisz jak będziesz”, artysta prezentuje wybrane utwory z nowego wydawnictwa i poprzednich albumów w akustycznej formie i intymnej odsłonie, specjalnie na potrzeby Enklawy.
Zapis całego koncertu zrealizowanego w ogródkach działkowych dostępny będzie na dedykowanym kanale projektu Enklawa. Koncert, a zarazem pierwszą odsłonę Enklawy promuje singiel “PAMIĘTAM JAK” dostępny na kanale artysty na YouTubeZa reżyserię klipu i koncertu odpowiada Mac Adamczak, a produkcją zajął się dom produkcyjny SHOOTME.
„Granie w takim miejscu jak ogródki działkowe to było coś totalnie nowego i odświeżającego” – mówi Sobel. „Zero barierek, totalny luz, bliskość ludzi i ta niepowtarzalna, trochę oldschoolowa atmosfera. W Enklawie chodzi o złapanie oddechu, o bycie razem w tej chwili, bez spiny. Cieszę się, że mogłem być częścią czegoś tak autentycznego i mam nadzieję, że ludzie poczują ten vibe, oglądając i słuchając.
Enklawa i Działkowiec
Start Enklawy uświetnia również wyjątkowa współpraca, która powstała w ramach projektu – z magazynem „Działkowiec”. Dziś do sprzedaży trafił specjalny, kolekcjonerski dodatek do pisma, w całości poświęcony projektowi. Na okładce magazynu sfotografowany przez Zuzę Krajewską Sobel, a w środku ekskluzywny wywiad z artystą przeprowadzony przez Krzysztofa Maternę, unikatowy plakat oraz treści nawiązujące do idei Enklawy – poszukiwania balansu i piękna w prostocie. Wywiad artysty z Krzysztofem Materną dostępny będzie także dla fanów w wersji pełnej wideo na kanale Enklawy.
„Decyzja o wsparciu Enklawy była dla nas naturalna. Jako Lech, chcemy być blisko inicjatyw, które niosą autentyczną wartość i pokazują piękno łapania chwil” – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech
Projekt Enklawa promuje kampania OOH, online i działania PR. Marka Lech, jako główny sponsor projektu, wspólnie z agencją VML odpowiada za strategię swojego zaangażowania, działania kreatywne i współpracę z influencerami w ramach tego partnerstwa. Za strategię i realizację działań PR dla projektu Enklawa odpowiada agencja Serca, a za zakup mediów dom mediowy Zenith.
Patronem medialnym projektu Enklawa jest Trójka - Program Trzeci Polskiego Radia.
Kanał Enklawy YT: https://www.youtube.com/@ENKL_AWA
Instagram Enklawa: https://www.instagram.com/_enklawa_/
Profil Enklawy Spotify: https://open.spotify.com/artist/6ZqdYXFVRXIOIx7ymVrexG
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Borys Gryniewicz
Manager ds. Komunikacji
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.