Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Lech Free 0,0% – ty też pokaż, że #możeszwszystko Lech Free 0,0% – ty też pokaż, że #możeszwszystko

    Lech Free 0,0% – ty też pokaż, że #możeszwszystko

    Młodzi Polacy coraz częściej chcą być fit: zmieniają dietę, sprawdzają skład kupowanych produktów, trenują. Jednak wciąż pokutują pewne stereotypy, jak np. ten, że osoby aktywne fizycznie powinny zrezygnować z piwa. Nic bardziej mylnego. Lech Free w swojej tegorocznej kampanii pokazuje, że dzięki piwu o zerowej zawartości alkoholu nie trzeba iść na kompromisy – można jednocześnie cieszyć się smakiem piwa i nie rezygnować z aktywności. 

    O tym, że z Lechem Free 0,0% „można wszystko” przekonywały już spoty telewizyjne i kampania w siłowniach. Po nich przyszedł czas na szeroko zakrojone działania digitalowe, realizowane między innymi w mediach społecznościowych. 

    Pod koniec czerwca na Facebooku wystartowała wyjątkowa grupa o nazwie #możeszwszystko. – Jest to miejsce dla tych, którzy kochają ruch w każdej postaci, zarówno amatorów, jak i zawodowców. Można w nim spotkać współpracujących z marką influencerów, którzy serwują świeżą porcję inspiracji i dzielą się poradami treningowymi z zakresu dyscyplin sportowych, które sami uprawiają. Jednocześnie pokazują, że prowadząc zdrowy tryb życia wciąż można pozwolić sobie na takie przyjemności jak piwo – mówi Karolina Hasińska, reprezentująca markę Lech Free. 

    W pierwszych tygodniach działania dołączyło do niej przeszło 3 tysiące osób. Dzięki ich zaangażowaniu grupa stała się platformą do wymiany doświadczeń, świętowania indywidualnych sukcesów, a przede wszystkim – miejscem, z którego można czerpać motywację do podejmowania sportowych wyzwań. Oprócz Lecha Free do prowadzenia aktywnego stylu życia zachęcają w niej Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek – doświadczeni trenerzy personalni, którym powierzono merytoryczną pieczę nad grupą. Dzięki ich wiedzy, profesjonalizmowi oraz energii sportowa społeczność #możeszwszystko może liczyć m.in. na wskazówki dotyczące prawidłowego wykonywania ćwiczeń, a także porady z zakresu fizjoterapii, żywienia i suplementacji. 

    Po teorii przyjdzie także czas na praktykę, czyli sportowe wyzwania i wspólne treningi outdoorowe organizowane dla uczestników grupy przez zaangażowanych w akcję influencerów. Aby dostać się na wybrany trening, należy prawidłowo wykonać jedno z zadań, które pojawią się na grupie #możeszwszystko. Pod okiem profesjonalnych trenerów, m.in. Łukasza Oskierki (bieganie) i Tomasza Kowalskiego (triathlon), a także opiekunów grupy – Julity i Pawła, uczestnicy treningów będą mogli poprawić technikę i siłę biegową, poznają ćwiczenia, do których nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, a także dowiedzą się, jak zapobiegać kontuzjom lub przygotować się do pierwszego w życiu maratonu. 

    Od samego początku w kampanię Lecha Free zaangażowani są influencerzy znani ze swojego zamiłowania do aktywności fizycznej: aktor Jakub Wesołowskie i prezenter telewizyjny Maciej Dowbor, wspierani przez swoich trenerów. Dołączyli do nich również: Adam Kszczot – Mistrz Świata i Europy w biegach na 800 m, Izu Ugonoh – jeden z najlepszych polskich pięściarzy wagi ciężkiej, a także Henryk Szost – rekordzista Polski w maratonie. W swoich kanałach social media każdy z nich pokazuje, że sport i piwo bezalkoholowe po dobrze wykonanym treningu mogą iść ze sobą w parze. 

    Za działania PR, współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania digitalowe realizuje agencja Cut The Mustard. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a spot TV stworzyła agencja GPD.  

    Więcej na temat grupy na: http://bit.ly/MozeszWszystko_LechFree

    Link do spotu TV: https://www.facebook.com/Lech/videos/10156602483607287/

    Opublikowano: 29.08.2018

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.