Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
03.04.2018

Książęce IPA promowane spotem TV

Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z Tyskich Browarów Książęcych dołączyło do oferty jeszcze zimą, a od 2 kwietnia jego obecności na rynku towarzyszy reklama telewizyjna. 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie. Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających – wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli. Właśnie na tym skupia się narracja nowej reklamy.

Spot jest elementem kampanii promującej Książęce IPA, która oprócz telewizji obejmuje działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży. Za kreacją reklamy stoi agencja Ogilvy, za produkcję odpowiada OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Agencja Lubię To jest odpowiedzialna za działania w digitalu, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Książęce IPA to już piąty stały wariant w kolekcji specjalności Książęcego, dostępny w sklepach detalicznych w butelce 0,5 l oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.

Książęce IPA promowane spotem TV