Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Raporty społeczne do oceny.  Kompania Piwowarska i inne firmy walczą o nagrodę internautów! Raporty społeczne do oceny.  Kompania Piwowarska i inne firmy walczą o nagrodę internautów!

    Raporty społeczne do oceny. Kompania Piwowarska i inne firmy walczą o nagrodę internautów!

    Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci mogą wybierać spośród 56 nadesłanych raportów, oddając swój głos poprzez formularz na stronie organizatora. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online. Wśród nadesłanych publikacji znajduje się również raport społeczny Kompanii Piwowarskiej.

    Kompania Piwowarska, jako firma odpowiedzialna, od lat aktywnie poprzez swoje działania troszczy się o ochronę środowiska naturalnego, dba o pracowników, społeczeństwo i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Wyniki działań w tych obszarach przedstawia w 12. Raporcie zrównoważonego rozwoju. Już dziś myśląc o przyszłości, jak brzmi tytuł sprawozdania, wykazuje w nim swój wkład choćby w proces zmniejszania emisji gazów cieplarnianych czy zużycia energii, dbałość o praktycznie całkowity odzysk i recykling odpadów i produktów ubocznych, ponadprzeciętną oszczędność wody potrzebnej do uwarzenia piwa. Ponadto, przedstawia swoją dbałość o zdrowie i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu poprzez programy czy działania społeczne. Można również dowiedzieć się z raportu, jak firma dba o równość i różnorodność i jak wspiera np. społeczności lokalne.

    Kompania Piwowarska publikuje raport CSR od 2009 roku. Obecny został opracowany na podstawie międzynarodowego standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji GRI Standards 2016 (poziom Core) i obejmuje cały rok kalendarzowy, tj. okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2019 r. działalności przedsiębiorstwa w 2019 r. Pełna wersja raportu jest dostępna w linku:
    https://www.kp.pl/files/Raport-CSR-Kompania-Piwowarska-2019.pdf

    Tak jak co roku, także i w tym jedna z nagród w Konkursie Raporty Społeczne zostanie przyznana przez internautów. Otrzyma ją raport, który zdobędzie najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Głosować można na wybrane 3 publikacje do 14 września poprzez formularz dostępny na stronie http://raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/. Głos będzie ważny w momencie, gdy zostanie zapisany w systemie i potwierdzony poprzez kliknięcie w link przesłany na podany adres e-mail. 

    W Konkursie oceniane są raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, raporty zintegrowane oraz sprawozdania na temat informacji niefinansowych. Do tegorocznej edycji zgłoszono 56 publikacji. Na tę liczbę składa się między innymi: 12 debiutów, 15 raportów zintegrowanych oraz 3 raporty organizacji pozarządowych.

    Z raportami zgłoszonymi do konkursu w 2020 roku i biorącymi udział w głosowaniu można zapoznać się poprzez Bibliotekę Raportów, dostępną na stronie http://raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/

    Zachęcamy do głosowania!

     

    Opublikowano: 26.08.2020

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.