Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich

    Budujemy przyszłość, z której możemy być dumni

    Dążymy do neutralności węglowej naszych browarów oraz całego łańcucha wartości

    Raport zrównoważonego rozwoju 2024

    W Kompanii Piwowarskiej tworzymy więzi, które mają znaczenie

    Nowe sposoby na ograniczenie zużycia opakowań ‑ stawiamy na wielokrotne użycie!

    Działamy dla ludzi i środowiska – wsparcie i troska w każdym aspekcie

    Woda to jeden z kluczowych składników do warzenia piwa

    Naszym celem jest zabezpieczenie zasobów dobrej jakości wody zarówno dla naszych browarów, jak i społeczności, w których działamy.

    Odpowiedzialność przede wszystkim: wspieramy świadome spożycie alkoholu

    Piwa bezalkoholowe ‑ smaczna i bezpieczna alternatywa na każdą okazję

    Przestrzeganie
    norm etycznych

    Nasza strategia
    Lepsza Przyszłość 2030

    Zrealizujemy naszą strategię Lepsza Przyszłość 2030,
    gdy wszyscy się w nią zaangażujemy i każdy z nas odegra w niej swoją rolę

    W trosce o ludzi

    Podejmujemy działania prowadzące do bardziej świadomych decyzji konsumentów oraz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

    Mamy pełną świadomość, że konsumpcja produkowanych przez nas wyrobów alkoholowych – w nadmiarze, w określonych sytuacjach lub przez pewne grupy osób – może nieść ze sobą ryzyko niepożądanych konsekwencji zdrowotnych i społecznych

    Obszary naszej działalności

    W naszych działaniach prewencyjnych i edukacyjnych, obejmujących produkcję piwa, jego reklamę i sprzedaż, skupiamy się przede wszystkim na czterech obszarach:

    Promowaniu umiarkowanej konsumpcji alkoholu

    Przeciwdziałaniu konsumpcji alkoholu przez niepełnoletnich

    Przeciwdziałaniu spożywaniu alkoholu przez kobiety w ciąży

    Przeciwdziałaniu prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu

    Naszym priorytetem jest budowanie świadomości społecznej i promowanie świadomego podejmowania decyzji w kwestiach związanych z odpowiedzialnym i umiarkowanym spożyciem alkoholu.

    Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasza komunikacja i działania edukacyjne były skierowane do jak najszerszego grona odbiorców. Robimy to w szczególności za pośrednictwem:

    • opakowań naszych produktów oraz prowadzonej przez nas od 15 lat strony abcalkoholu.pl,
    • odpowiednio zaprojektowanych działań marketingowych,
    • punktów sprzedaży,
    • wydarzeń organizowanych we współpracy z naszymi markami,
    • celowych kampanii edukacyjnych.

    Aby być skutecznym w tym zakresie, stosujemy odpowiedzialną komunikację i samoregulację (na poziomie firmowym i branżowym), edukujemy pracowników i konsumentów, a także systematycznie poszerzamy naszą ofertę piw bezalkoholowych.

    Z własnej inicjatywy zaimplementowaliśmy wiele ograniczeń w zakresie komunikacji marketingowej, które znacznie przekraczają prawne wymogi dla branży piwowarskiej. Przestrzegamy zasad samoregulacji ustalonych na poziomie naszej firmy oraz całej branży, w ramach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Na stronach internetowych naszych produktów umieszczamy link do strony Rady Reklamy, na której można zgłosić uwagi pod adresem naszych reklam.

    Na butelkach i puszkach naszych piw, w materiałach sprzedażowych oraz w reklamach dobrowolnie umieszczamy znaki przestrzegające przed spożywaniem alkoholu przez osoby niepełnoletnie, kobiety w ciąży i kierowców.

    1

    Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej

    Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru.

    Dowiedz się więcej

    Raport Zrównoważonego Rozwoju

    Jeszcze więcej informacji na temat naszych działań i osiągnięć w roku 2023
    znajdziesz w kompletnej wersji raportu.

    Przeczytaj raport w całości
    Więcej na temat

    Naszych działań na rzecz
    zrównoważonego rozwoju

    Lechendy idą z wiatrem zmian! Lech jest warzony dzięki energii z wiatru

    Ludzie wykorzystują wiatr do różnych celów: żeglowania, latania, a jak się okazuje, można go używać także do warzenia piwa.

    Przeczytaj
    Montujemy nowoczesny system pomp ciepła w poznańskim browarze

    Kompania Piwowarska kontynuuje działania na rzecz redukcji emisji CO2 instalując w kolejnym swoim browarze – Lech Browary Wielkopolski nowoczesny system odzyskiwania energii oparty na pompach ciepła.

    Przeczytaj
    Zrównoważony rozwój fundamentem naszej strategii biznesowej

    Warzone z wykorzystaniem energii wiatrowej, w sposób pozwalający na rekordową oszczędność wody i sprzedawane w niemal połowie w opakowaniach wielokrotnego użytku – już dziś piwo Kompanii Piwowarskiej powstaje z poszanowaniem zasobów naturalnych i otoczenia.

    Przeczytaj