zapoznać się z treścią Regulaminu.
4. Zadaniem Uczestnika jest napisanie krótkiego rymowanego tekstu, zawierającego co najmniej
jeden rym, mającego co najmniej 6 słów, na temat akcji zachęcającej do odpowiedzialnego
korzystania z alkoholu i nieprowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, i umieszczenie go w 1
(jednym komentarzu) do postu Organizatora dotyczącego Konkursu zamieszczonego na profilu
Kompanii Piwowarskiej na portalu Facebook [dalej jako: „Zadanie konkursowe”].
5. Ilość dokonanych zgłoszeń jest nieograniczona. Każdy Uczestnik ma możliwość zamieszczenia
więcej niż 1 (jeden) komentarz z Zadaniem konkursowym.
6. Wstawienie komentarza, o którym mowa ust. 4 powyżej, jest równoznaczne z akceptacją
Regulaminu Konkursu oraz wyrażeniem zgody przez Uczestnika Konkursu do wykorzystania i
rozpowszechnienia, w tym również poprzez oznaczanie, przez Organizatora lub Kompanię
Piwowarską nazwy Uczestnika, w szczególności podczas ogłoszenia wyników Konkursu, o czym
mowa w pkt III ust. 3 Regulaminu.
7. Wykonanie Zadania konkursowego winno zostać dokonane z autentycznego, osobistego profilu
Uczestnika w serwisie Facebook.
8. Zgłoszenia konkursowe Uczestników będą przyjmowane od dnia 19 lipca 2022 r. od godziny 00:00
do dnia 15 sierpnia 2022 r. do godziny 23:59.
9. Organizator Konkursu ma prawo do usunięcia komentarzy, zdjęć, grafik lub innych form utworów,
które naruszają dobra innych osób, poruszają treści polityczne, religijne, etniczne, narodowe,
dotyczące seksualności, nałogów, gender, postaci znanych publicznie, naruszają prawa mniejszości,
są obraźliwe, negatywnie nacechowane, wulgarne lub w inny sposób naruszają dobre obyczaje,
względnie są związane z działalnością gospodarczą, promocją, marketingiem, działalnością
konkurencyjną.
10. Ponadto Organizator ma prawo do usunięcia komentarzy, zdjęć, grafik lub innych form utworów,
które:
a. reklamują lub promują wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub
rekwizyty tytoniowe,
b. reklamują lub promują produkty imitujące wyroby, o których mowa w lit. a powyżej, lub
symbole związane z ich używaniem,
c. promują wyrób tytoniowy lub zachęcają do jego spożycia, stwarzając błędne wrażenie co do
cech tego wyrobu, jego skutków dla zdrowia, związanych z nim zagrożeń i wydzielanych przez
niego substancji,
d. sugerują, że dany wyrób tytoniowy jest mniej szkodliwy niż inne, że jego celem jest
ograniczenie skutków niektórych szkodliwych składników dymu papierosowego lub że jest
ożywczy, dodaje energii, ma lecznicze, odmładzające, naturalne organiczne właściwości lub że
przynosi inne korzyści związane ze zdrowiem lub stylem życia,
e. sprawiają, że wyrób tytoniowy przypomina produkt leczniczy, wyrób medyczny, żywność,
środek spożywczy lub produkt kosmetyczny,