Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    wstecz
    22.06.2021

    Zamiast autobusu – rower! Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu

    Lech Free powraca z kolejną niecodzienną akcją, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z Ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na… rower lub hulajnogę, bo przecież Lechendy mogą wszystko. 

    Lech Free w swojej komunikacji realizuje niestandardowe działania. Po udanej akcji treningowej na jednym z warszawskich osiedli [LINK], przyszedł czas na ulice! Marka we współpracy ze swoimi ambasadorami, Damianem Janikowskim, Kubą Wesołowskim, Kasią Szklarczyk i Natalią Tober namawia do poruszania się po mieście w sposób aktywny. Celem akcji jest zmotywowanie Polaków do zwiększonej aktywności fizycznej.

    Ambasadorzy wyposażeni w pick-upa z bagażnikiem pełnym rowerów i hulajnóg wyruszyli ulicami Warszawy, szukając chętnych do wspólnej przejażdżki. Zatrzymywane na przystankach autobusowych osoby były zachęcane do zmiany środka transportu z autobusu na rower lub hulajnogę. Początkowo na twarzach zapraszanych mieszkańców stolicy było widać zaskoczenie, jednak szybko zmieniali zdanie i przyłączali się do akcji. Wszystkie osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu otrzymały piwo Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej, którym można cieszyć się zawsze, nawet po treningu, bo tak właśnie robią Lechendy. 

    W jedno popołudnie do zabawy dołączyło blisko 30 osób. Wszyscy uczestnicy przemierzyli łącznie 124 km – to prawie tyle, ile wynosi trasa z Warszawy do Łodzi. 

    Za realizację pomysłu w oparciu o claim marki „Lechendy mogą wszystko” odpowiada agencja Tailor Made PR, a reakcje mieszkańców stolicy uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.