Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO - mocne otwarcie kampanii piwa HARDMADE YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO - mocne otwarcie kampanii piwa HARDMADE

    YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO - mocne otwarcie kampanii piwa HARDMADE

    HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie. 

    Możesz lubić sztukę, ale nie musisz w klasycznym wydaniu, możesz skakać do wody, ale nie musisz z wysokiego klifu, możesz jeść na mieście, ale nie musisz tylko w eleganckich knajpach. HARDMADE niczego nie narzuca, zachęca do próbowania nowych rzeczy, ale przede wszystkim do podejmowania decyzji w zgodzie z samym sobą. Marka przeciwstawia się wszechobecnej presji, wie, że łatwiej powiedzieć tak, gdy można powiedzieć nie. 

    - Odbiorcy HARDMADE są wyjątkowo różni, każdy z nas ma swoje historie, zajawki, wyznajemy inne wartości. Jesteśmy pokoleniem przebodźcowanych indywidualistów, którzy pragną być akceptowani przez grupę. To wyzwanie skłoniło nas do odwrócenia tradycyjnego myślenia - zaczęliśmy rozkminiać czego nie chcemy. A nie chcemy odczuwać presji, szczególnie w swoim wolnym czasie. Dlatego HARDMADE uwalnia wolny czas przez akceptację wszystkich wyborów. Niezależnie czy chcesz zdobywać szczyty czy leniuchować na kanapie - HARDMADE nie będzie mówił Ci jak masz chillować, przecież Ty wiesz to najlepiej - mówi Filip Kniej, creative director & co-founder / CUKIER grupa kreatywna.

    Komunikację dla nowego pokolenia konsumentów stworzyło nowe pokolenie kreatywnych, Spot to ich manifest - pokazują świat, w którym wolny czas pozbawiony jest jakichkolwiek oczekiwań i ograniczeń. Oprócz telewizji, kampania obejmie działania 360: digital, PR, POSM. Za koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL odpowiada grupa kreatywna CUKIER, spot wyreżyserował Fausto Becatti, a produkcją zajęła się Papaya Films. Za planowanie mediów i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Poland.

    Możesz obejrzeć reklamę HARDMADE, ale nie musisz w TV!
    LINK DO SPOTU - https://bit.ly/3mLq4z2

    - Oddzieliliśmy poszczególne sceny nowoczesnymi przejściami i jednocześnie wykorzystaliśmy płynną pracę kamery, aby zachować spójność. Język kamery jest luźny i swobodny, łączy każdą postać i scenę, utrzymując flow filmu. Wszystko kręciliśmy super szerokim obiektywem, aby uzyskać immersję z akcją i postaciami. Obsada, to w większości prawdziwi ludzie, talenty, prosto z Instagrama, dzięki czemu mieliśmy pewność, że pokazujemy autentyczne postaci, za którymi stoi historia - mówi  Fausto Becatti, reżyser. 

    HARDMADE to piwo dla nowej generacji młodych dorosłych, pokolenia Y i Z, które oczekują od marek świeżości i autentyczności, pragną żyć po swojemu i czuć się akceptowanym. W sklepach znajdziesz trzy warianty HARDMADE, inspirowane światem ice tea i lemoniad - PEACH ICE TEA CRUSH czyli połączenie piwa i napoju o smaku brzoskwiniowej ice tea, RASPBERRY CRUSH - mix piwa i malinowej lemoniady oraz GRAPEFRUIT CRUSH piwo połączone z grejpfrutową lemoniadą.  

    Opublikowano: 12.04.2021

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.