Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
14.07.2020

„Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko”, czyli nowa, wyjątkowo wielkopolska kampania marki Lech Pils

Lech Pils ruszył z nową kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.

Nowa kampania pod hasłem „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to kontynuacja opowieści Lecha Pilsa, w której kluczowym słowem i łącznikiem z wcześniejszymi dwoma etapami komunikacji jest „Wielko” – czyli wszystko to, co sprawia, że jak Wielkopolanie się do czegoś zabierają, to im wychodzi doskonale – czego przykładem jest wielkopolski Pils. Od samego początku nowej komunikacji, czyli od 2018 roku, marka przypominała Wielkopolanom, że dzięki wielkopolskim wartościom, takim jak przywiązanie do jakości, pracowitość, rzetelność, uczciwość, dokładność i otwartość potrafią dokonywać rzeczy Wielko. I o tym mówił Lech Pils w pierwszej kampanii - „Bo jesteśmy Wielko”. 

W kolejnym rozdziale Lech Pils, jako jeden z Wielkopolan, zwrócił się do współmieszkańców regionu, zachęcając, by brać Wielko w swoje ręce, bo tylko od Wielkopolan zależy, czy to, co się codziennie dzieje wokół nich, jest Wielko. To był rok 2019.

W 2020 Lech Pils podkreśla, że wielkopolskie podejście do życia jest wyjątkowe i daje wyjątkowe powody do dumy. „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to przypomnienie, że dzięki przywiązaniu do rzetelności i porządności Wielkopolanie tworzą rzeczy wyjątkowe, z których mogą i powinni być dumni.

Zaplanowane działania na każdym etapie będą się skupiać na pokazywaniu małych i dużych wielkopolskich powodów do dumy. Dlatego trzydziestosekundowa reklama wideo do kin i internetu powstawała w pięciu miastach Wielkopolski z udziałem aktorów związanych z regionem i będzie emitowana w mediach społecznościowych. Mieszkańcy Wielkopolski będą mogli wziąć udział w plebiscycie „Dumny z bycia Wielko”, realizowanym na antenie radia Eska, a plebiscyt wesprze także prasa regionalna - „Głos Wielkopolski”, wielkopolskie portale informacyjne – „Poznań Nasze Miasto” i „Głos Wielkopolski” online. Prowadzone będą także działania z wielkopolskimi liderami opinii – podróżnikiem Arkadym Fiedlerem juniorem, który będzie odkrywał Wielkopolskę, Aleksandrem Dobą, Kubą Tri i Iną z True Taste Hunters.

Pomysł na komunikację przygotowała agencja Chapter1, produkcją zajął się dom produkcyjny Oversee, a za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Media.