Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
10.06.2020

Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na TY w pubach

8 czerwca ruszyła nowa kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty.

Tyskie w nowym spocie reklamowym, przy wtórze piosenki Marka Grechuty, świętuje powolny powrót rzeczywistości do normalności. Marka z nadzieją wypatruje lepszych dni, „dni których jeszcze nie znamy”. Symbolem nowego otwarcia są przygotowania do sezonu, kiedy w spokoju będzie można nadrobić spotkania ze znajomymi, których brakowało w ostatnich miesiącach. 

Spotowi telewizyjnemu towarzyszy zaplanowany na całe lato szereg działań związanych z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5000 lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie do przejścia na TY w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.

To kolejne działania brandu wspierające sektor gastronomiczny w trakcie pandemii. Od kwietnia, gdy obostrzenia spowodowały zamknięcie pubów i restauracji, Kompania Piwowarska odbierała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, a w zamian przekazywała świeże na nowe otwarcie (wartość piwa świeżego wyniosła nie mniej niż 5,6 mln zł). 

Za przygotowanie kampanii odpowiadają Bardzo oraz GONG. Za reżyserię spotu - Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO films, zaś zakup mediów – Zenith.


Marka Tyskie konsekwentnie realizuje misję łączenia ludzi pomimo różnic poprzez hasło „Przejdźmy na TY”. Działania marki są niezmienne: znaleźć wspólny mianownik mimo barier, które polaryzują Polaków w relacjach międzyludzkich.

Największy potencjał marka dostrzegła w realizacji eksperymentów społecznych, w których Tyskie mogłoby realnie zmienić nastawienie ludzi i wpływać na pogłębienie otwartości wśród wspólnot.

Pierwszy projekt w duchu eksperymentu społecznego powstał w najzwyklejszym bloku, jakich tysiące w Polsce. Marka postanowiła odczarować relacje pomiędzy sąsiadami - w większości nieznających swoich imion i ośmielić ich do poznania siebie nawzajem. W tym celu powstał pierwszy bar w windzie prowadzony przez barmana, który zachęcał do wspólnych przejść na TY.

Podczas ubiegłego lata Tyskie podchwyciło najgorętszy wakacyjny temat, co roku powracający jak bumerang. Mowa o parawanach, które dzielą Polaków zarówno na plaży jak i w opiniach. Marka zbudowała bar na plaży, w którym można było oddać w depozyt parawan, a w zamian otrzymać Tyskie i przejść z pozostałymi plażowiczami na TY.

W marcu bieżącego roku Tyskie szybko zareagowało na social distancing, zamknięcie barów i kolejne obostrzenia związanie z pandemią. Tak powstał spot „Zawsze damy radę przejść na TY”, przedstawiający Polaków na przestrzeni wieków, którzy mimo trudności, wykorzystując siłę relacji, potrafili wspierać się na duchu i przezwyciężyć trudności.

W komunikacji digital follow-upem spotu TV był społeczny projekt filmowy, który powstał we współpracy z Wojtkiem Mannem. Marka Tyskie wraz z lubianym dziennikarzem pokazała, że mimo trudnych czasów oraz barier warto się wspierać i być częścią wspólnoty. W efekcie, na wspólne zaproszenie do akcji, powstał film - pełen nadziei i wiary w lepszą przyszłość - łączący amatorskie nagrania konsumentów. Wideo spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem internautów,
a współpraca z Mannem pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki oraz zaangażowanie. Film obejrzały miliony internautów, sama akcja natomiast stała się jedną z najcieplej odbieranych w panującym wówczas trendzie #zostańwdomu.