Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
15.03.2019

Redd’s Mango i Cytryna – nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych

Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.

Tego jeszcze nie było! Do doskonale znanej kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, słodkiej Maliny z Granatem, orzeźwiającego Jabłka z Trawą Cytrynową i delikatnie cierpkiej Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Redd’s o słodkim, tropikalnym aromacie mango przełamanym odświeżającą nutką cytryny to hit nadchodzącego sezonu. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa Mango i Cytryny przenosi w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych optymizmu wakacji. W tym sezonie szklanka z Redds’em będzie zawsze do połowy pełna! Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.

Redd’s Mango i Cytryna debiutuje, a cała rodzina… zmienia szatę graficzną! W sklepach można już znaleźć kolekcję Redd’sa w odświeżonej odsłonie. Dzięki nowym opakowaniom, których centralnym elementem identyfikującym smaki są apetyczne owoce, konsumenci znacznie łatwiej rozróżnią poszczególne warianty Redd’sa. Charakterystyczna forma graficzna i intensywne kolory zdecydowanie wyróżnią piwo smakowe Redd’s na sklepowych półkach.

Także w marcu startuje nowa platforma komunikacyjna pod hasłem Let’s Redd’s.

– W naszej nowej komunikacji stawiamy na autentyczność, inspirację i zmianę perspektywy. Prezentujemy różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Zachęcamy do dostrzegania i doceniania drobnych przyjemności, ulotnych chwil, spontanicznych spotkań. Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że także wśród panów nie ma fanów Redd’sa – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając: – Redd’s have fun, Redd’s meet, Redd’s chill… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

Kampania obejmie spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach i gazetkach handlowych oraz szereg aktywacji konsumenckich.
W punktach sprzedaży już wiosną pojawią się nowe, atrakcyjne wizualnie i jakościowo materiały POS, które przyciągną uwagę kupujących i zdecydowanie wyróżnią Redd’sa w kategorii piw smakowych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach i digitalu prowadzi agencja Hand Made. Projekt nowych opakowań przygotowała agencja Opus B Design.