Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    wstecz
    17.05.2022

    Rafał Jonkisz w podwodnym balecie, czyli Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge

    Rusza Lech Free Challenge, nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej –  lidera polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych. W ramach aktywacji, razem z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów – Krzysztofem Gonciarzem, Lech Free rzuca wyzwania swoim ambasadorom. W ten sposób marka po raz kolejny inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko! Uczestnikiem pierwszego wyzwania jest Rafał Jonkisz.

    Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka postanowiła przeprowadzić Lech Free Challenge, w którym chce uwodnić, że to nadal prawda. Według Lecha Free, Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi inspirować, przekraczać bariery i próbować nowych rzeczy, w końcu: mogą wszystko!
    W ramach Lech Free Challenge Lechendami są ambasadorzy, którym marka właśnie rzuca wyzwania zachęcające do różnorodnych aktywności.

    Kampania realizowana jest z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów Krzysztofem Gonciarzem i potrwa do września. Pierwszym uczestnikiem Lech Free Challenge jest Rafał Jonkisz, akrobata i miłośnik sportów ekstremalnych. W kolejnych trzech odsłonach pojawią się osoby należące do ekipy Lecha Free, znane z aktywnego trybu życia. Będą to sportowcy, osoby ze świata mody i topowi polscy e-sportowcy.

    Jak działa Lech Free Challenge? Każde wyzwanie składa się z 2 etapów. W pierwszym etapie Krzysztof Gonciarz w swoich kanałach social-mediowych ogłasza uczestnika wyzwania i zamieszcza ankietę 
    – internauci oddają głos na jedno z dwóch wyzwań, z którym zmierzy się influencer. 
    W przypadku wyzwania dla Rafała Jonkisza, internauci wybierali między „Piramidą na fali” 
    a „Baletem pod wodą”. Każde wyzwanie skupia się na właściwościach i charakterze produktów 
    z portfolio marki. Wyzwania inspirowane nowym, nawadniającym wariantem Lech Free Active odwołają się do sportu i pokazują trening w niestandardowym wydaniu. 

    W drugim etapie Krzysztof Gonciarz spotyka się z influencerem i informuje go o wyborze internautów, a następnie w obecności kamery towarzyszy mu w przygotowaniach oraz realizacji nietypowego zadania. Sfilmowane wyzwania są publikowane w kanałach SoMe marki Lech Free i kanale youtube Krzysztofa Gonciarza. 

    W pierwszym challenge'u decyzją internautów Rafał Jonkisz wykonał „Balet pod wodą”. Choć nowe aktywności nie są mu straszne, spotkanie z tak niszowym i jednocześnie spektakularnym sportem, jak pływanie synchroniczne, było zaskakującym doświadczeniem i… wycisnęło z niego ostatnie poty.

    Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową odpowiada dom mediowy Zenith, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Tofu Media.