Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Rafał Jonkisz w podwodnym balecie,  czyli Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge Rafał Jonkisz w podwodnym balecie,  czyli Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge

    Rafał Jonkisz w podwodnym balecie, czyli Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge

    Rusza Lech Free Challenge, nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej –  lidera polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych. W ramach aktywacji, razem z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów – Krzysztofem Gonciarzem, Lech Free rzuca wyzwania swoim ambasadorom. W ten sposób marka po raz kolejny inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko! Uczestnikiem pierwszego wyzwania jest Rafał Jonkisz.

    Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka postanowiła przeprowadzić Lech Free Challenge, w którym chce uwodnić, że to nadal prawda. Według Lecha Free, Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi inspirować, przekraczać bariery i próbować nowych rzeczy, w końcu: mogą wszystko!
    W ramach Lech Free Challenge Lechendami są ambasadorzy, którym marka właśnie rzuca wyzwania zachęcające do różnorodnych aktywności.

    Kampania realizowana jest z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów Krzysztofem Gonciarzem i potrwa do września. Pierwszym uczestnikiem Lech Free Challenge jest Rafał Jonkisz, akrobata i miłośnik sportów ekstremalnych. W kolejnych trzech odsłonach pojawią się osoby należące do ekipy Lecha Free, znane z aktywnego trybu życia. Będą to sportowcy, osoby ze świata mody i topowi polscy e-sportowcy.

    Jak działa Lech Free Challenge? Każde wyzwanie składa się z 2 etapów. W pierwszym etapie Krzysztof Gonciarz w swoich kanałach social-mediowych ogłasza uczestnika wyzwania i zamieszcza ankietę 
    – internauci oddają głos na jedno z dwóch wyzwań, z którym zmierzy się influencer. 
    W przypadku wyzwania dla Rafała Jonkisza, internauci wybierali między „Piramidą na fali” 
    a „Baletem pod wodą”. Każde wyzwanie skupia się na właściwościach i charakterze produktów 
    z portfolio marki. Wyzwania inspirowane nowym, nawadniającym wariantem Lech Free Active odwołają się do sportu i pokazują trening w niestandardowym wydaniu. 

    W drugim etapie Krzysztof Gonciarz spotyka się z influencerem i informuje go o wyborze internautów, a następnie w obecności kamery towarzyszy mu w przygotowaniach oraz realizacji nietypowego zadania. Sfilmowane wyzwania są publikowane w kanałach SoMe marki Lech Free i kanale youtube Krzysztofa Gonciarza. 

    W pierwszym challenge'u decyzją internautów Rafał Jonkisz wykonał „Balet pod wodą”. Choć nowe aktywności nie są mu straszne, spotkanie z tak niszowym i jednocześnie spektakularnym sportem, jak pływanie synchroniczne, było zaskakującym doświadczeniem i… wycisnęło z niego ostatnie poty.

    Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową odpowiada dom mediowy Zenith, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Tofu Media.

    Opublikowano: 17.05.2022

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.