Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Przy wspólnym stole na TY. Tyskie wspiera Banki Żywności w przekazaniu 5 milionów posiłków potrzebującym Przy wspólnym stole na TY. Tyskie wspiera Banki Żywności w przekazaniu 5 milionów posiłków potrzebującym

    Przy wspólnym stole na TY. Tyskie wspiera Banki Żywności w przekazaniu 5 milionów posiłków potrzebującym

    W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od marki Tyskie.

    Tyskie od lat konsekwentnie głosi przekaz porozumienia ponad podziałami. Zachęca do bliskich relacji, wzajemnej pomocy i skracania dystansu, bo więcej nas łączy niż dzieli. Hasło kampanii: „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” nakłania do odpowiedzialnych zachowań, promowania idei pomocy oraz zwiększania świadomości w temacie marnowania żywności – szczególnie w okresie okołoświątecznym.

    Święta to szczególny czas dla Banków Żywności. Oprócz darmowej pomocy chcemy zapewnić naszym podopiecznym radość i możliwość spędzenia rodzinnych świąt przy pełnym stole. Dlatego każdy wyraz solidarności i wsparcia społecznego jest dla nas bezcenny i ułatwia realizowanie tej misjimówi Beata Ciepła, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności. 

    Misją Banków Żywności jest przeciwdziałanie marnowaniu jedzenia i docieranie z posiłkami do osób w potrzebie. Mechanizm działania jest prosty – polega na dystrybucji produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności do spożycia podopiecznym Federacji. W ten sposób Banki Żywności łączą wiele możliwości pozyskiwania żywności i przekazywania jej najbardziej potrzebującym w sposób bardzo efektywny i na olbrzymią skalę, jednocześnie zapobiegając jej niszczeniu.

    Z badania przeprowadzonego przez Kompanię Piwowarską1 49% Polaków ocenia zaangażowanie marek i producentów żywności w akcje pomocowe dla potrzebujących pozytywnie, a 57% ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że komunikacja działań pomocowych zwiększa świadomość społeczną i może inspirować innych do pomagania.

    Według raportu Banków Żywności „Niedożywienie i głód w Polsce.” około 1,4 miliona osób otrzymuje rocznie pomoc od Federacji. Ciągle jednak według innego raportu tej organizacji „Nie Marnuj Jedzenia 2023 Światowy Dzień Żywności”, zmarnowaniu w Polsce ulega rocznie około 5 milionów ton jedzenia.

    Ambasadorami kampanii społecznej wspierającej świąteczną akcję są: Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

    Nasza marka łączy ludzi – teraz z Bankami Żywności i ambasadorami akcji wspólnie pomagamy tym, którzy tego potrzebują, zwłaszcza w okresie okołoświątecznym. Dzielenie się z innymi to najważniejsza wartość, którą możemy przekazać jako Tyskie – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.


    1 źródło: Raport z badania na temat zwyczajów świątecznych Polaków i ich nastawienia do akcji pomocowych marek. Badanie przeprowadzone dla Kompanii Piwowarskiej na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Badanie ilościowe typu Omnibus na próbie ogólnopolskiej (CAWI), N=1048. Termin realizacji: październik 2023.

    Opublikowano: 06.11.2023

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.