Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    PRZESTRZENIE LECHSTARTERA otwarte  dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa! PRZESTRZENIE LECHSTARTERA otwarte  dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa!

    PRZESTRZENIE LECHSTARTERA otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa!

    LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi PRZESTRZENIAMI projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł. Miasta, które zwyciężyły w tegorocznej edycji, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu lokalnej społeczności, wzbogaciły się o miejsca, w których będzie można integrować się oraz organizować wydarzenia kulturalne.

    LECHSTARTER to program, który już od 4 lat pozytywnie zmienia polskie miasta, realizując oryginalne projekty dedykowane mieszkańcom. W tym roku marka Lech Premium wróciła z odświeżoną mechaniką akcji, podejmując współpracę ze znanym, polskim architektem – Jakubem Szczęsnym. Współpraca zaowocowała projektem nietuzinkowej PRZESTRZENI, która pojawiła się w zwycięskich miastach. W każdym z nich inaugurację strefy zdobytej w programie wspierał sam architekt, tłumacząc, jak kreatywnie wykorzystać projekt.

    Leszek od lat zmienia polskie miasta angażując do działania lokalne społeczności. W tym roku, dzięki współpracy Jakuba Szczęsnego, Filipa Springera, piętnastu fundacji i tysięcy głosujących, zbudowaliśmy trzy oryginalne PRZESTRZENIE. Sposób ich wykorzystania zostawiliśmy w rękach współpracujących organizacji, które mogą realizować tam spotkania, wystawy, warsztaty i wiele innych inicjatyw. Cieszymy się widząc niezwykłą mobilizację społeczności, która towarzyszy każdej edycji programu - mówi Karolina Król, Junior Brand Manager marki Lech Premium.

    Stworzony koncept jest nie tylko idealnym miejscem do złapania oddechu od miejskiego zgiełku - PRZESTRZEŃ powstała również po to, żeby inspirować mieszkańców do organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Jej celem jest zacieśnianie więzi w ramach lokalnych społeczności, do czego razem z marką Lech Premium zachęcają zaangażowane organizacje, działające w poszczególnych województwach.

    W ramach komunikacji podsumowującej tegoroczną edycję programu, powstał materiał w wersji 15' i 30’ z udziałem Filipa Springera – ambasadora programu. Za realizacją video, które dostępne jest na profilu marki na Facebooku oraz komunikacją w social media stoi Cut the Mustard. Tailor Made PR odpowiadała za komunikację PR i współpracę z influencerami, zaś Nairobia koordynowała współpracę z NGO i powstanie PRZESTRZENI w zwycięskich miastach. Zenith odpowiadał za zakup mediów.

     

    Opublikowano: 17.10.2019

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.