Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Ponad 200 mln imiennych Tyskich do przejścia na TY. Tyskie na 4 miesiące wprowadza personalizowane etykiety. Ponad 200 mln imiennych Tyskich do przejścia na TY. Tyskie na 4 miesiące wprowadza personalizowane etykiety.

    Ponad 200 mln imiennych Tyskich do przejścia na TY. Tyskie na 4 miesiące wprowadza personalizowane etykiety.

    Tyskie nowymi imiennymi opakowaniami zachęca Polaków do przejścia na TY pomimo różnic. Butelki i puszki z popularnymi polskimi imionami są już dostępne w sklepach w całej Polsce. Akcja obejmuje zarówno Tyskie Jasne „Gronie” jak i wariant bezalkoholowy Tyskie 0.0% we wszystkich pojemnościach SKU. 

    Kampanię w ramach platformy „Przejdźmy na TY” promuje hasło „Więcej nas łączy niż dzieli”. Jest to wyrażenie misji marki, która w sposób wolny od uprzedzeń pragnie łączyć wszystkich Polaków niezależnie od wszelkich różnic między nimi. Akcja realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie takie media jak telewizja, media społecznościowe, materiały POSM.

    Tyskie z imionami to kolejne działanie marki, które ma na celu skracanie dystansu między ludźmi i pomoc w nawiązywaniu relacji pomimo barier i różnic. Tak jak w spocie promującym kampanię, nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń, w którym przejście na TY stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn reprezentujących różne środowiska. 

    Wprowadzając na rynek butelki i puszki z imionami chcieliśmy symbolicznie powiedzieć i przypomnieć Polakom byśmy mówili sobie po imieniu, bądźmy bliżej siebie, rozmawiajmy niezależnie od różnic i barier. Ten jednoczący przekaz Tyskiego, właśnie teraz w dobie podziałów społecznych, na dodatek w kontekście dystansującej nas pandemii i mediów cyfrowych jest wyjątkowo ważny i potrzebny. Cała nasza kampania będzie prowadzona właśnie z naciskiem na relacje międzyludzkie, która są tak ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie. Takie podejście jest bliskie nam i naszym konsumentom co wiemy z prowadzonych intenywsnie badań rynkowych – mówi Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.


    Spot Tyskiego: https://youtu.be/nPvXBFWFTi8

     

    Opublikowano: 25.01.2021

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.