Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    „PIJ z UMIAREM – To się rymuje".  Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej. „PIJ z UMIAREM – To się rymuje".  Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej.

    „PIJ z UMIAREM – To się rymuje". Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej.

    Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje. 

    Kompania Piwowarska od lat szerzy ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców. „PIJ z UMIAREM – To się rymuje" celowo ruszyła na początku wakacji. 

    – W każdej akcji stawiamy na wiarygodność, dlatego tak ważna jest dla nas forma przekazu – dopasowana do odbiorców, która nie opiera się na nakazach i zakazach. W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

    Utwór Pij feat. Umiar – to się rymuje, będący sercem kampanii wykonują dwie antagonistyczne postaci – Pij i Umiar. Pijem jest raper PIH, a w rolę Umiara wciela się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów: imprezowicza Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego konsekwencje i Umiara – pełnego klasy, głosu rozsądku, który umie bawić się z głową. W utworze Pij feat. Umiar  to się rymuje panowie prowadzą „dialog” w kwestii odpowiedzialnego spożywania alkoholu. 

    – Bardzo dużą wagę przykładamy do interaktywności, bo przekaz jest bardziej skuteczny i prawdziwy, jeśli jest współtworzony z odbiorcami kampanii – dodaje Grzegorz Adamski.

    Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje” wszyscy zainteresowani akcją mają okazję współtworzyć tekst do utworu Pij feat. Umiar – to się rymuje. Swoje propozycje z użyciem frazy „picie z umiarem” można zamieszczać na kanałach social media Kompanii Piwowarskiej: Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale.

    Akcja wystartowała na początku lipca i zakończy się we wrześniu premierą teledysku do Pij feat. Umiar – to się rymuje w wykonaniu PIHa i Andrzeja Grabowskiego.

    Autorem kampanii jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę: od pomysłu, przez produkcję, współpracę z artystami i influencerami oraz organizację konkursów dla uczestników. Agencja zajęła się również planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji.

    Opublikowano: 05.07.2023

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.