Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” – Andrzej Grabowski i Pih nagrali utwór w ramach muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” – Andrzej Grabowski i Pih nagrali utwór w ramach muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

    „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” – Andrzej Grabowski i Pih nagrali utwór w ramach muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

    Premiera teledysku „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” to finał drugiej edycji kampanii muzycznej, skupiającej się na edukacji odpowiedzialnego spożywania alkoholu. W tym roku tematem przewodnim akcji jest picie „z głową”, a zwieńczeniem kampanii jest utwór z ważnym przesłaniem: zawsze PIJ z UMIAREM! 

    Jako lider branży piwowarskiej, Kompania Piwowarska od lat przekonuje do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Robi to zamieszczając odpowiednie oznaczenia na swoich produktach (przestrzegające przed spożywaniem alkoholu w ciąży, przez nieletnich i w czasie prowadzenia pojazdów) a także w ramach dedykowanych kampanii społecznych. W tym roku po raz drugi firma zaangażowała do udziału w kampanii znanych artystów – Andrzeja |Grabowskiego i Piha.  

    Kampania pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” wystartowała na początku wakacji, bo w okresie letnim pojawia się wiele okazji do spożywania alkoholu a przy wysokich temperaturach umiar i odpowiedzialność stają się jeszcze ważniejsze. Finałem kampanii jest premiera utworu „Pij feat. Umiar – to się rymuje” rapowany przez duet Pih i Andrzej Grabowski,  z podkładem skomponowanym przez Magierę. Liczymy, że znane nazwiska i nietypowa, jak na działania edukacyjne, forma pomogą nam w dotarciu do jeszcze szerszej grupy odbiorców  mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompani Piwowarskiej.

    Zeszłoroczna kampania „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” odniosła sukces, a finałowy utwór został przesłuchany  ponad 200 tysięcy razy. Kampania osiągnęła rekordowe wyniki: 16,8 mln zasięgu oraz 3,2 mln zaangażowania użytkowników w social media. Dlatego, w tym roku w kampanii pojawia się  znowu rap, choć podany w nieco inny sposób.  

    Bohaterzy kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów: Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego smutne konsekwencje i Umiara – pełnego klasy i rozsądku, który umie bawić się z głową.

    Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, kampania była szeroko promowana w kanałach social media i poprzez współprace influencerskie na: Facebooku, Instagramie, TikToku. Trzonem kampanii był mechanizm konkursowy, angażujący odbiorców w tworzenie rymów, które zostały następnie wykorzystane do stworzenia tekstu do utworu.

    Patronem kampanii zostało Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, dlatego oprócz głównej komunikacji, prowadzone były również inne działania edukacyjne. W podcaście „Na falach odpowiedzialności” dzielimy się m.in. wiedzą, jak czerpać pełnię radości z wypoczynku nad wodą, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo.

    Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz w serwisach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja marketingowa V&P.

    Opublikowano: 14.09.2023

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.