Nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
Z początkiem czerwca br. do Kompanii Piwowarskiej dołączył Wojciech Bogusz, zajmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Obowiązki nowego członka zarządu obejmą realizację celów strategicznych firmy, w szczególności rozwój marek premium i segmentu piw bezalkoholowych. Będzie też odpowiadał za innowacje oraz za obszar transformacji cyfrowej.
Wojciech Bogusz jest liderem z bogatym doświadczeniem w branży FMCG na rynku polskim, a także na innych rynkach europejskich. Z sukcesami tworzył strategie dla portfolio marek globalnych i lokalnych, jak również wprowadzał innowacje, które kształtowały nowe trendy konsumenckie.
- Z ogromną ekscytacją dołączam do lidera branży piwowarskiej. Tyskie, Lech, Żubr oraz pozostałe marki Kompanii Piwowarskiej to ikony polskiego rynku piwa, które przez dziesięciolecia stały się częścią naszej kultury oraz ustanawiały nowe standardy marketingu. Praca z nimi to niesamowite wyzwanie, ale również wielka odpowiedzialność, wierzę, że moje doświadczenie, wiedza i pasja przyczynią się do dalszych sukcesów naszego portfolio - komentuje Wojciech Bogusz.
Wojciech Bogusz rozpoczął karierę w marketingu w 2005 r. w firmie Reckitt, kontynuując ją w Danone. Ma też bogate doświadczenie w branży browarniczej. Od 2012 związany był z czołowymi producentami piwa, piastując wysokie stanowiska i odpowiadając za rozwój marek własnych i globalnych na wielu rynkach europejskich. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Wcześniej stanowisko wiceprezeski ds. marketingu zajmowała Małgorzata Lubelska, która awansowała do struktury europejskiej Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska. Nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych objęła z dniem 1 czerwca br.
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 roku obejmuje 19 browarów w 8 krajach europejskich. Właścicielem AE&I jest Asahi Group Holdings – grupa notowana na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, która prowadzi działalność w segmencie piw, alkoholi mocnych, napojów bezalkoholowych, a także żywności, zajmując czołowe pozycje na rynkach w Europie oraz Azji i Pacyfiku.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Jakub Mazur
Kierownik ds. relacji zewnętrznych
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.