Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Nowość w portfolio marki Lech Free – Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym Nowość w portfolio marki Lech Free – Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym

    Nowość w portfolio marki Lech Free – Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym

    Lech Free, marka Kompanii Piwowarskiej i lider polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych, rozszerza swoje portfolio o Lecha Free Active, wariant funkcjonalny przeznaczony dla osób aktywnych. To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Nowość idealnie uzupełnia ofertę marki Lech Free i jest dostępna od połowy marca br. w handlu tradycyjnym, dużych marketach oraz w lokalach gastronomicznych.

    Piwa bezalkoholowe to intensywnie rozwijający się segment na polskim rynku, co w dużej mierze wynika z trendów konsumenckich - potrzeby aktywnego i zdrowego stylu życia. Lech Free jest numerem 1 w kategorii piw 0,0%*. To najczęściej wybierana marka spośród piw bezalkoholowych, oferująca klasycznego lagera i wybór piw smakowych.

    Wiosną br. do jej oferty dołącza Lech Free Active Hydrate - pierwszy na rynku wariant piwa bezalkoholowego o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny. Lech Free Active Hydrate to kontynuacja strategii marki, brandu od lat związanego z aktywnym stylem życia. Produkt posiada unikalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, które tracimy podczas wysiłku fizycznego, zabieganego dnia czy upałów. Nowy napój łączy bezalkoholowego lagera z soczystym, słodkim smakiem mango i kwaśną, orzeźwiającą nutą cytryny. Dzięki zawartości odpowiednich składników, Lech Free Active można zaliczyć do roztworów węglowodanowo-elektrolitowych, które zwiększają wchłanianie wody podczas wysiłku fizycznego. 

    - Od lat marka Lech Free jest związana z aktywnym stylem życia. W ramach licznych działań wspieramy najpopularniejsze wydarzenia sportowe, które mobilizują tysiące osób do uprawiania sportu oraz dbania o kondycję i samopoczucie. Zauważyliśmy, że liczba osób aktywnych fizycznie rośnie w Polsce 
    z roku na rok. Potwierdzają to badania oraz imprezy gromadzące na starcie tłumy zawodników. Dlatego wprowadzenie na rynek nowej sublinii bezalkoholowych piw funkcjonalnych Lech Free Active było dla nas naturalną decyzją o kontynuacji i rozwinięciu strategii zachęcającej do prowadzenia aktywnego stylu życia. Nasz nowy wariant to doskonała odpowiedź na potrzeby wielu Polaków, którzy lubią smak piwa i jednocześnie szukają orzeźwienia oraz czegoś nowego - nawodnienia po intensywnym dniu, ulubionej aktywności sportowej czy przy wysokich temperaturach podczas letnich dni. Cieszymy się, że możemy go zaoferować  naszym konsumentom i tym samym rozszerzyć wachlarz okazji do konsumpcji piwa bezalkoholowego
    – mówi Dagmara Roger, Brand Manager Lech Free.

    Lech Free Active 0,0% jest dostępny w puszkach i w butelkach o pojemności 330 i 500 ml.  Na półkach sklepowych i w lodówce opakowanie Lech Free Active wyróżnia się nową kolorystyką – srebrno-niebieskim kolorem logo, innym niż dostępne na rynku smakowe piwa z kategorii Lech Free. 

    Launch Lech Free Active wesprze emisja spotu reklamowego w TV, kampania digital oraz współpraca z  influencerami znanymi z zamiłowania do aktywności fizycznej. Produkt pojawi się również na wydarzeniach sportowych, m.in. biegu przeszkodowym Runmageddon, 16. Półmaratonie Warszawskim, a także podczas innych imprez promujących aktywny styl życia. Podobnie jak w poprzednich latach Lech Free, tak w tym roku Lech Free Active będzie dostępny na mecie dla wszystkich, którzy ukończą bieg.

    Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Bardzo, a za działania w digitalu,  w obszarze social media i influencer marketingu agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. 

    * Nielsen+CMR, Nieslen KAD aggregated data for MT (HM clients, SM clients, Biedronka, PS benchmark), CMR data for TT (panel stores up to 300m2); MAT Feb’22
    Opublikowano: 28.03.2022

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.