Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
05.03.2020

Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunek

Najbliższe tygodnie przyniosą sporo nowości w świecie Książęcego. W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw. Już teraz w sklepach można znaleźć kolejny wariant w kolekcji – Książęce Irish Ale.  

Książęce wkroczy w tegoroczny sezon piwny w zupełnie nowej odsłonie. Marka kompleksowo odświeża swój wizerunek, tak by lepiej odpowiadał jej charakterowi premium i różnorodności, a zarazem był jeszcze bardziej atrakcyjny dla konsumentów. 

W związku z tym wkrótce ruszy zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki, która zaprosi konsumentów do Książęcego świata piw i odwiedzenia miejsc charakterystycznych dla różnych wariantów. W pierwszym spocie smak Książęcego IPA zabierze miłośników specjalności do Nowego Orleanu, kołyszącego się w rytmie bluesa, gdzie poczują delikatną piwną goryczkę niczym dźwięki muzyki. Reklama o dł. 30 sekund będzie emitowana w kanałach TV i Internecie od 9 marca.

Z jej koncepcją współgrają odświeżone etykiety Książęcego, nawiązujące do miejsc pochodzenia poszczególnych stylów. Każda łączy wyrazisty kolor z subtelną ilustracją – graficzną opowieścią o historii danego wariantu. I tak na Książęcym IPA widnieje angielski okręt płynący do Indii, zaś Czerwony Lager, piwo w stylu Vienna lager, prezentuje rycinę elegancką i wyszukaną niczym wiedeński pałac. 

- Dzięki nowej platformie komunikacyjnej konsumenci będą mogli odbyć podróż po świecie Książęcego: odkryć jego bogactwo, poznać specyfikę specjalności, poczuć ich klimat. To inspirująca, pełna wrażeń wyprawa – tłumaczy Maciej Kuś, brand manager marki. – Z kolei nowe opakowania podkreślają charakter premium całej kolekcji, ale także mają pomóc szybciej znaleźć na półce poszczególne warianty i lepiej je rozróżniać – dodaje.

Pod koniec lutego na sklepowe półki trafiła tegoroczna nowość spod znaku Książęcego. Styl Irish Red Ale stanowi efekt kolejnej podróży i dalszego eksplorowania świata piwa przez markę, a konkretnie inspiracji tradycjami browarniczymi Zielonej Wyspy. W tym piwie górnej fermentacji koneserzy odnajdą delikatną, karmelową słodycz, zapach toffi i orzechów oraz goryczkowy finisz. Doskonale podkreśla ono smak pieczonych mięs, twardych żółtych serów oraz orzechów. 

- Wierzymy, że nowe Książęce podbije serca i podniebienia piwoszy choćby dlatego, że Irlandia i irlandzkie puby cieszą się w naszym kraju wielką sympatią – mówi Gabriela Janusz, specjalista ds. zarządzania marką – Jednak przy wyborze kolejnego wariantu do kolekcji kierowaliśmy się nie tylko pozytywnymi skojarzeniami, ale przede wszystkim faktem, że klasyczne irlandzkie piwo typu ale ma wielki potencjał i jest jednym z najszybciej rosnących stylów piwnych wśród specjalności w Polsce.

Książęce Irish Ale Kompanii Piwowarskiej otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży – dzięki bardzo widocznym materiałom POSM – jak również w telewizji, Internecie oraz w lokalach gastronomicznych. Nowe etykiety piw Książęce zaprojektowała agencja Mango Design. Autorem najnowszej koncepcji kreatywnej marki jest agencja Scholz & Friends. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Dynamo, zaś postprodukcję wykonało studio Televisor. Za aktywności w digitalu odpowiada agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się Zenith.