Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
wstecz
22.02.2021

Marakuja i Brzoskwinia – najgorętsza para sezonu Nowy wariant w rodzinie piw smakowych Redd’s

Nowy rok, nowy Redd’s! Tradycyjnie jeszcze przed startem sezonu piwnego Kompania Piwowarska proponuje nowość w ramach oferty piw smakowych. Do rodziny Redd’s dołącza kolejny egzotyczny wariant – Marakuja i Brzoskwinia, który nie tylko świetnie smakuje, ale także doskonale prezentuje się w eleganckim kieliszku.

Marakuja i brzoskwinia mają szansę stać się najgorętszą parą nadchodzącego sezonu piwnego. W nowym wariancie Redd’s łagodna, aromatyczna słodycz brzoskwini została podkręcona orzeźwiającą, wręcz wibrującą kwasowością marakui. To kolejne piwo smakowe z rodziny Redd’s – po Mango i Cytryna oraz Papaja i Limonka – które w poszukiwaniu inspiracji odwiedziło odległe kraje. 

- Konsekwentnie zmierzamy w stronę bardziej orzeźwiających i egzotycznych smaków, stąd w nowym wariancie Redd’s ponownie sięgamy po owoce tropikalne – mówi Ewelina Zacharczuk, która w Kompanii Piwowarskiej odpowiada za markę Redd’s. - Brzoskwinia to dobrze znana owocowa klasyka; natomiast marakuja to dla nas smakowite odkrycie ostatnich lat, prawdziwa eksplozja rześkości. Liczymy na to, że nasza nowość trafi w gust miłośników piwa smakowego, ponieważ jej potencjał orzeźwiania nie ma sobie równych.

Redd’s Marakuja i Brzoskwinia pojawi się na sklepowych półkach pod koniec lutego. Podobnie jak pozostałe warianty będzie sprzedawany w butelkach bezzwrotnych 400 ml i puszkach 500 ml. Rodzina piw smakowych KP będzie liczyć pięć wariantów – oprócz najnowszego znajdują się w niej Papaja i Limonka, Mango i Cytryna, Jabłko i Trawa cytrynowa oraz Żurawina. Nowy Redd’s za sprawą swojej apetycznej barwy i delikatnego musowania znakomicie prezentuje się w eleganckim, dedykowanym kieliszku.

- Luz i finezja, lekkość i rześkość, doskonały smak i atrakcyjny sposób podania – dzięki tym walorom Redd’s Marakuja i Brzoskwinia potrafi stworzyć fantastyczny klimat podczas każdego, nawet nieformalnego spotkania – podkreśla Ewelina Zacharczuk. 

Nowy wariant piwa smakowego otrzyma wsparcie marketingowe w postaci niestandardowych materiałów POS w kanale detalicznym i gastronomicznym oraz komunikacji w kanałach social media.