Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Listek CSR Polityki kolejny raz dla Kompanii Piwowarskiej Listek CSR Polityki kolejny raz dla Kompanii Piwowarskiej

    Listek CSR Polityki kolejny raz dla Kompanii Piwowarskiej

    Kompania Piwowarska po raz siódmy z rzędu została wyróżniona prestiżowym Listkiem CSR tygodnika POLITYKA. Spośród 115 firm, które wypełniły w tym roku ankietę dotyczącą zarządzania obszarami społecznej odpowiedzialności (CSR), tylko 30 otrzymało dwa najwyższe wyróżnienia.

    Od początku przyznawania nagród „Polityki”, Kompania Piwowarska zawsze znajdowała się wśród laureatów. Sytuacja pozostała niezmieniona także w VII edycji Listków POLITYKI. Srebrny Listek CSR, drugie najwyższe wyróżnienie tygodnika, potwierdza, że w codziennej działalności Kompania Piwowarska realizuje strategię CSR w sposób przemyślany, systemowy i długotrwały.

    - Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny znaleźliśmy w gronie liderów odpowiedzialnego biznesu. – mówi Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. Corporate Affairs w Kompanii Piwowarskiej. – Nasze zobowiązanie, które wypełniamy każdego dnia, to realizacja 16 spośród 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ do 2030 roku. Dbamy o rozwój pracowników, troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas, promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i z pasją angażujemy się w wolontariat.

    Przegląd, organizowany przez tygodnik „Polityka” we współpracy z Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, cieszy się rosnącym z roku na rok zainteresowaniem – w tej edycji wpłynęło do niego rekordowe 115 ankiet od firm m.in. z branży finansowej, spożywczej czy energetyczno-ciepłowniczej. 66 firm znalazło się w gronie nagrodzonych Złotymi, Srebrnymi i Białymi Listkami CS POLITYKI. Tylko 30 z nich otrzymało dwa najwyższe wyróżnienia.

    Uczestnicy tegorocznej edycji byli oceniani w siedmiu kluczowych obszarach odpowiedzialności organizacji: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne. Oprócz ankiety, firmy przysyłały do redakcji także najlepsze projekty w ramach Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG’S), które realizowały w 2017 r., a już przyniosły one realną zmianę biznesową, społeczną, czy ekonomiczną. Firmy nadesłały 113 zgłoszeń, które dotyczyły przede wszystkim trzech z 17 Celów: Edukacja na wysokim poziomie; Eliminacja nierówności; Zrównoważone miasta i społeczności.

    Opublikowano: 23.05.2018

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.