Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    LET’S REDD’S – WYSTARTOWAŁA NOWA PLATFORMA KOMUNIKACYJNA MARKI REDD’S LET’S REDD’S – WYSTARTOWAŁA NOWA PLATFORMA KOMUNIKACYJNA MARKI REDD’S

    LET’S REDD’S – WYSTARTOWAŁA NOWA PLATFORMA KOMUNIKACYJNA MARKI REDD’S

    Tej wiosny Redd’s stawia na autentyczność, inspirację, spontaniczność i celebrację codzienności. W nowym spocie reklamowym marka prezentuje różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa przenosi w klimat ciepłych, beztroskich i pełnych optymizmu wakacji.

    Wakacje to stan ducha, nie położenie geograficzne. Czy zdążysz przed latem? Pytanie, czy lato zdąży przed tobą!

    Nowy spot reklamowy piwa smakowego Redd’s zachęca do dostrzegania drobnych przyjemności, ulotnych chwil i spontanicznych spotkań. Dzięki szerokiej gamie orzeźwiających smaków, w tym nowego Redd’sa Mango i Cytryna, pozornie szara rzeczywistość nabiera barw! Wystarczy zadbać o dobre towarzystwo, odrobinę dystansu, a przede wszystkim – polubić siebie!

    Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że wśród fanów Redd’sa nie ma także panów – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając: – Redd’s smile, Redd’s meet, Redd’s talk… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

    Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach, działania w lokalach gastronomicznych oraz szereg aktywacji konsumenckich. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, a zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach,  digitalu oraz z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Za projekt nowych opakowań Redd’sa odpowiada Opus B Brand Design.

    Opublikowano: 26.04.2019

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.