Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
20.01.2020

Leszek przełamuje lody! Wystartował zimowy spot telewizyjny marki Lech Premium

„Niektóre spotkania zaczynają się dosyć chłodno, na szczęście wtedy zjawia się Leszek i pomaga przełamać lody” – tymi słowami rozpoczyna się zimowy spot telewizyjny marki, który zachęca do otwartości, niezależnie od panującej aury. Będzie on emitowany do 9 lutego br.

15-sekundowy spot telewizyjny został zrealizowany w ramach zimowej kampanii marki pod hasłem Leszek przełamuje lody, który swoją premierę miał pod koniec 2019 roku. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jej stworzenia była limitowana seria puszek, która przedstawia mroźne, górskie jezioro o popękanej tafli lodu. Marka przekonuje, że nawet kiedy spotkanie zapowiada się dosyć chłodno, Leszek może odmienić jego przebieg. Spot będzie emitowany do 9 lutego br. Kampania wsparta jest nośnikami OOH w południowej Polsce, działaniami z influencerami, PR oraz komunikacją digital. 

Za koncept kreatywny spotu oraz działania digital odpowiada agencja Cut The Mustard, za produkcję Dom Produkcyjny OTO Film, a za postrodukcję Televisor. Działania PR i współpraca z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith. 

Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=CCkT7_IU61A