Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
wstecz
08.04.2021

„Lechendarne” orzeźwienie chmielami cytrusowymi – najnowszy spot piwa Lech

Od 4 kwietnia w blokach reklamowych większości stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Video produktowe, jak i cała szeroko zakrojona kampania promocyjna, mają na celu podkreślenie rześkości i świeżości nowych wariantów piw.

Tego lata Lech proponuje Polakom lagery, idealne dla osób szukających nowości w tym segmencie. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Receptury zostały opracowane przez poznańskich browarników. W rezultacie powstały piwa idealne na upalne dni – lekkie, orzeźwiające, z dobrze zbalansowaną goryczką.

Lech Premium i Lech Free po raz pierwszy występują we wspólnej kampanii, obejmującej różne punkty styku – od TV, przez social media, aż po współpracę z influencerami. To nowość dla obu wariantów, ponieważ do tej pory Lech Premium i Lech Free 0,0% były komunikowane osobno. Reklama, w której zaprezentowano produkty przenosi nas w imprezowy klimat, a jej dopełnieniem jest obecność charakterystycznego dla marki barda. Oprócz spotu telewizyjnego, promocja obejmie także szereg działań digitalowych i outdoorowych.

 – Połączyliśmy dwie marki, aby jeszcze mocniej podkreślić, że wyjątkowym smakiem chmieli cytrusowych mogą cieszyć się wszyscy – niezależnie od tego, którą wersję piwa wybiorą. Mimo innowacji w komunikacji, całość działań i główne przesłanie nadal osadzone jest na platformie „Lechendarności” – mówi Paweł Marciocha, Brand Manager – Lech Premium.

Lech Premium Chmiele Cytrusowe doskonale orzeźwia i jest lekkie w smaku, co szczególnie docenia się podczas grillowania, leniwych popołudni, ciepłych wieczorów czy imprez z przyjaciółmi. Z kolei Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0% to znakomity wybór dla osób aktywnych, ale i wszystkich szukających orzeźwienia przez całą dobę. Niezależnie od sytuacji, obie propozycje – Lech Chmiele Cytrusowe i Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe – przypadną do gustu miłośnikom piwa, którzy szukają połączenia rześkości lagera i świeżości smaku chmieli cytrusowych.

Za komunikację ATL odpowiada agencja Bardzo, zakupem i media planem zajął się dom mediowy Zenith, a koncepcją i projektem opakowań PRISM Studio. Działania digitalowe koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.