Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród. Bądź Lechendą – wygrywaj codziennie! Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród. Bądź Lechendą – wygrywaj codziennie!

    Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród. Bądź Lechendą – wygrywaj codziennie!

    1 maja wystartowała druga edycja letniej loterii Lecha. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników.

    Zeszłoroczna wakacyjna loteria Lecha cieszyła się ogromną popularnością – zarejestrowano ponad 3,5 miliona kodów. W tym roku ponownie warto grać o nagrody! Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne piwo marki Lech w promocyjnym opakowaniu, zeskanować znajdujący się na nim kod QR lub wejść na stronę loterialech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Tylko tyle potrzeba, żeby od razu dostać informację, czy się wygrało.

    Chociaż Lech ciągle rozwija się i jest na bieżąco z trendami, niezmiennie związany jest z muzyką. Marka Kompanii Piwowarskiej jest obecna na największych festiwalach muzycznych i aktywnie wspiera artystów. W najbliższych miesiącach Lech będzie obecny jako sponsor tytularny na Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards, a także jako sponsor 29. Pol’and’Rock Festival.

    To dlatego, codziennie od 1 maja do 31 sierpnia można wygrywać w loterii muzyczne nagrody. Do zgarnięcia są 2 tysiące głośników marki Sony oraz 50 tysięcy koszulek z hitowymi tekstami następujących artystów: OKI, Kukon, Ten Typ Mes, Franek Kimono, Bober, Kaliber 44, MOR W.A., Natalia Szroeder. Do wygrania są także t-shirty dedykowane dla Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards oraz Pol'and'Rock Festival.

    Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły limitowane puszki piwa Lech Premium nawiązujące stylem i kolorystyką do Pol'and'Rock Festival – za projektem szaty graficznej opakowań stoi Jurek Owsiak. W sklepach nie zabrakło także puszek Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards projektu LPHHF oraz Prism Studio. Swoim designem nawiązują do rapu. Kolejne muzyczne plany na ten rok marka Lech ogłosi niebawem.

    Opublikowano: 19.05.2023

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.