Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród. Bądź Lechendą – wygrywaj codziennie! Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród. Bądź Lechendą – wygrywaj codziennie!

    Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród. Bądź Lechendą – wygrywaj codziennie!

    1 maja wystartowała druga edycja letniej loterii Lecha. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników.

    Zeszłoroczna wakacyjna loteria Lecha cieszyła się ogromną popularnością – zarejestrowano ponad 3,5 miliona kodów. W tym roku ponownie warto grać o nagrody! Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne piwo marki Lech w promocyjnym opakowaniu, zeskanować znajdujący się na nim kod QR lub wejść na stronę loterialech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Tylko tyle potrzeba, żeby od razu dostać informację, czy się wygrało.

    Chociaż Lech ciągle rozwija się i jest na bieżąco z trendami, niezmiennie związany jest z muzyką. Marka Kompanii Piwowarskiej jest obecna na największych festiwalach muzycznych i aktywnie wspiera artystów. W najbliższych miesiącach Lech będzie obecny jako sponsor tytularny na Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards, a także jako sponsor 29. Pol’and’Rock Festival.

    To dlatego, codziennie od 1 maja do 31 sierpnia można wygrywać w loterii muzyczne nagrody. Do zgarnięcia są 2 tysiące głośników marki Sony oraz 50 tysięcy koszulek z hitowymi tekstami następujących artystów: OKI, Kukon, Ten Typ Mes, Franek Kimono, Bober, Kaliber 44, MOR W.A., Natalia Szroeder. Do wygrania są także t-shirty dedykowane dla Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards oraz Pol'and'Rock Festival.

    Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły limitowane puszki piwa Lech Premium nawiązujące stylem i kolorystyką do Pol'and'Rock Festival – za projektem szaty graficznej opakowań stoi Jurek Owsiak. W sklepach nie zabrakło także puszek Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards projektu LPHHF oraz Prism Studio. Swoim designem nawiązują do rapu. Kolejne muzyczne plany na ten rok marka Lech ogłosi niebawem.

    Opublikowano: 19.05.2023