Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
04.05.2020

Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii

Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot reklamowy marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i przy tej okazji zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.

Czas izolacji społecznej, spowodowanej pandemią koronawirusa, zmienia zachowania Polaków z dnia na dzień. W obliczu obecnej sytuacji, stajemy się bardziej odpowiedzialni, myśląc o innych więcej niż dotychczas. Budzi się w nas dobro, które gotowi jesteśmy spożytkować na niesienie pomocy tym, którzy wyjątkowo jej potrzebują. Chcąc zachować się szlachetnie i wykonać dobry uczynek, staramy się przyczynić do poprawy obecnej sytuacji. Jednak przez to, że możemy działać w bardzo ograniczonym zakresie, wielu z nas zadaje sobie pytanie czy małe gesty, których dokonujemy, mają rzeczywiście duże znaczenie dla innych osób. 

Lech Premium (Kompanii Piwowarskiej) zapewnia, że tak. Marka głęboko wierzy w to, że nawet najmniejsza forma pomocy dopełnia walki z pandemią, a postawa Polaków, którzy są gotowi udzielić wsparcia drugiej osobie, zasługuje wyniesienia na piedestał. Poprzez nowy 30-sekundowy spot reklamowy zrealizowany pod hasłem „Lech. W kolorze nadziei”, marka komunikuje, że każdy dobry uczynek zasługuje na pochwałę. O ile drobny gest nie zmieni całego świata, tak może odmienić los osób, dla których nawet najmniejsza, z pozoru nieoczywista pomoc, ma wielkie znaczenie. Dziś każdy może czuć się jak bohater, niezależnie od tego czy zadbał o lekarzy przygotowując im ciepłe posiłki, czy zrobił zakupy starszemu sąsiadowi.

Tym którzy chcieliby nieść pomoc, ale nie wiedzą w jaki sposób, Lech podpowiada praktyczny pomysł – znaczącym gestem może być wpłata nawet symbolicznej kwoty na Fundusz Interwencyjny WOŚP, który zbiera środki na walkę z COVID-19. 

Autorem koncepcji jest agencja Bardzo. Spot, za którego reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęły się studia Televisor i Juice. Agencji Cut The Mustard powierzono przełożenie kampanii na digital, zaś za wsparcie PR odpowiada Tailor Made PR. 

Link do spotu: https://bit.ly/2yqFNhZ