Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Łap chwile. Lech z nowym spotem Łap chwile. Lech z nowym spotem

    Łap chwile. Lech z nowym spotem

    Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja br.  

    Nowy spot Lecha jest wizualną manifestacją tego, o czym jest nowa platforma komunikacyjna marki: o łapaniu chwil i dystansowaniu się od pędzącego świata. 

    Video prezentuje różne okoliczności sprzyjające wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa – w schronisku górskim, w ogródku działkowym, w mieście czy na półwyspie Helskim. 

    Spot, wykorzystując całe portfolio piw od Lecha z naciskiem na piwa bezalkoholowe, uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną, łącząc ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami. 

    "Cieszymy się, że nowa platforma została przyjęta z entuzjazmem. Widzimy, że z lekkością weszła w język fanów naszej marki. Filmową jakością spotu i uniwersalnością przekazu wskazujemy odpowiednią pozycję Lecha na mapie kategorii piwa i w świadomości odbiorców.” – powiedział Paweł Drubkowski, Senior Brand Manager marki Lech.

    Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii odpowiada VML. Spot i video digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego.

    Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i Internecie.

    Nowa wizja Lecha 

    Produkty z portfolio Lecha w nowej identyfikacji wizualnej, obejmujące piwo alkoholowe, niskoalkoholowe, bezalkoholowe oraz funkcyjne, są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

    Kampania 360 stopni promująca markę Lech i nową platformę komunikacyjną wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.

    Opublikowano: 06.05.2024

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.