Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    wstecz
    11.08.2021

    Książęce w nowych opakowaniach. Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA już dostępne w puszce

    Ten rok upływa marce Książęce pod znakiem ważnych zmian: nowa platforma komunikacyjna, kolejny wariant w ofercie, a ostatnio rozszerzenie asortymentu opakowań. W lipcu trzy najpopularniejsze specjalności – Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA – trafiły na rynek w półlitrowych puszkach.

    Przez lata w świecie piw kraftowych i specjalności dominowała butelka – opakowanie tradycyjne, a zdaniem wielu jedynie właściwe dla piwa. Jednak te segmenty rynku zmieniają się i podążają za współczesnymi trendami w zakresie opakowań, coraz częściej wykorzystując puszkę. Do grona specjalności oferowanych w tym opakowaniu dołączyło niedawno Książęce. Od lipca w puszce dostępne są trzy najlepiej sprzedające się warianty marki: Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA.

    – Dzięki puszkom wybrane warianty Książęcego mają szansę stać się jeszcze bardziej popularne. Nasza IPA, Złote Pszeniczne i Czerwony Lager mogą towarzyszyć konsumentom podczas zupełnie nowych okazji. Specjalności doskonale sprawdzają się do posiłku, delektowania się w lokalu, i te sposoby konsumpcji bardzo polecamy. Teraz można wybierać je także w innych sytuacjach, bardziej swobodnych i nieformalnych – mówi Maciej Morzywołek, odpowiedzialny za markę Książęce.

    Miłośnicy Książęcego docenią możliwość szybszego schłodzenia piwa, a dodatkowo wygodę – puszka jest lekka, łatwa do transportowania i zajmuje mniej miejsca, niż butelka. Nowe opakowanie to korzystna opcja również dla punktów sprzedaży, ponieważ Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA można wprowadzić do asortymentu tam, gdzie nie ma warunków do oferowania ich w butelce zwrotnej. Może przełożyć się też na większy koszyk zakupowy, bo piwosze chętnie wybierają czteropaki. Liczby wskazują, że udział puszki w rynku systematycznie rośnie. Obecnie w tym opakowaniu jest sprzedawane już co drugie piwo w Polsce. 

    Puszki aluminiowe są opakowaniem ekologicznym, świetnie nadają się do recyklingu, a nowe opakowania mogą praktycznie powstać w całości z recyklatu. Już dzisiaj puszki używane przez producenta piwa Książęce niemal w 50% są wyprodukowane z aluminium pochodzącego z recyklingu.  Także mit o tym, że piwo z puszki smakuje inaczej niż z butelki, został już dawno obalony – tłumaczy Maciej Morzywołek. – To opakowanie dobrze odpowiada na współczesne potrzeby i styl życia, więc miłośnicy piwnych specjalności chętnie po nie sięgają. Mamy nadzieję, że Książęce Kompanii Piwowarskiej w tej wersji przypadnie konsumentom do gustu – podsumowuje.