Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Kozel Bílý Lehký - nowa, lekka alternatywa w portfolio marki Kozel Kozel Bílý Lehký - nowa, lekka alternatywa w portfolio marki Kozel

    Kozel Bílý Lehký - nowa, lekka alternatywa w portfolio marki Kozel

    W odpowiedzi na rosnącą popularność piw o zmniejszonej zawartości alkoholu, marka Kozel Kompanii Piwowarskiej wprowadza do swojej oferty nowy wariant piwa. Wpisujący się w trendy konsumencie – Kozel Bílý Lehký, to najnowsza propozycja od lidera branży piwa w Polsce.

    – Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa o niższej zawartości alkoholu, co wynika między innymi z chęci do zachowania umiaru czyli tzw. trendu „moderation”. Coraz większą popularność zyskują piwa bezalkoholowe lub o niższej zawartości alkoholu. Dlatego do naszej rodziny produktów wprowadziliśmy nowy, lekki wariant Kozla czyli Kozel Bílý Lehký – mówi Maria Hejmanowska, Brand Managerka Kozel.

    Kozel Bílý Lehký charakteryzuje się jasnym zmętnieniem, delikatnym aromatem oraz łagodną goryczką, pozostawiając jednocześnie subtelny posmak. Obniżona zawartość alkoholu o 30% (3,5% obj.) w porównaniu do piwa lager (5,2% obj.) oraz orzeźwiający smak sprawiają, że Kozel Bílý Lehký wpisuje się w trendy i oczekiwania konsumentów. Jest to drugie piwo marki Kozel, obok Kozel Černý, które dołącza do segmentu piw specjalnościowych. Dzięki ciekawemu profilowi smakowemu, idealnie sprawdzi się w sezonie pełnym słońca, jak również wtedy, kiedy mamy po prostu ochotę na lekkie piwo.

    Piwo dostępne jest w puszce i butelce zwrotnej o pojemności 500 ml w sklepach i lokalach gastronomicznych w całej Polsce oraz w sieciach e-commerce. Nowy wariant wspierany będzie intensywnie w ramach kampanii 360° w skład której wchodzą: TV, digital, social media, OOH oraz DOOH oraz w punktach sprzedaży poprzez POSM, gazetki konsumenckie, akcje samplingowe, a także podczas eventów.

    Marka piw Kozel o czeskim charakterze trafiła na polski rynek w 2015 roku. Od tego czasu sukcesywnie podbijała serca Polaków trzema wariantami: Kozel Ležák, Kozel Černý oraz Kozel 0,0% – wersja bezalkoholowa, do których dołącza teraz wersja niskoalkoholowa - Kozel Bílý Lehký.

    Opublikowano: 23.04.2024

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.