Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
02.07.2020

Kompania Piwowarska z wyróżnieniem w Golden Arrow 2020 za projekt FASOFF!

Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz ich otoczenia nt. nieodwracalnych skutków wynikających ze spożycia nawet „symbolicznej kropli” przez kobietę w trakcie ciąży, która ma wpływ na przyszłe zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS. Kampanii towarzyszy jeden przekaz – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF.

Projekt FASOFF ruszył we wrześniu 2019 roku we współpracy z fundacją „Dom w Łodzi.” Opiera się on na mocnych komunikatach i wizualizacji w celu zwrócenia uwagi na problem, jakim jest FAS (ang. Fetal Alcohol Syndrome) – zaburzenia neurorozwojowe, które są skutkiem działania alkoholu na płód w okresie prenatalnym. Dla potrzeb kampanii nagrano spot edukacyjny , którego bohaterami są młodzi rodzice spodziewający się potomstwa. Te role odtworzyli pro publico bono Aleksandra Radomska (blogerka) oraz Adam Mortas (łódzki aktor i wokalista). Powstał również nietypowy sklep internetowy (www.fasoff.pl) z produktami dla dzieci, których nie można kupić, ponieważ witryna ma wymiar czysto edukacyjny. Logotypem kampanii stał się dziecięcy smoczek z napisem FASO/FF.

– Cieszę się, że znaleźliśmy się wśród przykładów najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i przełomowych rozwiązań, zwłaszcza, że liczba zgłoszeń była imponująca. Jest to bardzo przyjemne wyróżnienie choć temat, który poruszamy nie jest już tak miły, bowiem dotyczy konsekwencji z podejmowanych decyzji przez osoby dorosłe, które mają wpływ na zdrowie dziecka. Staramy się w swojej codziennej pracy zwracać uwagę na takie sprawy i angażować w nie innych poprzez różne formy komunikacji – działamy w ten sposób już dekadę. W 2019 roku aż 273 tys. osób zostało zaangażowanych w nasze programy związane z odpowiedzialnością społeczną – są wśród nich również inicjatywy nawiązujące do uświadamiania w zakresie spożywania alkoholu w ciąży. Właściwe dotarcie, odpowiednia komunikacja może przyczynić się właśnie do tego, że nasze otoczenie będzie odpowiedzialnie sięgało po alkohol, i na tym nam zależy – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

W tegorocznej edycji konkursu nominowano 71 projektów, z czego 22 nagrodzono, a 28 zostało wyróżnionych. Prace można było zgłaszać w 20 kategoriach, w tym wyjątkowo w kategorii specjalnej „marketing w czasie pandemii”.

Golden Arrow organizowany jest od 2006 roku. Jego głównym celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji nagradza kampanie marketingowe pod kątem ich efektywności i innowacyjności.

Organizatorami konkursu są: Media Marketing Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.