Kompania Piwowarska gra z mistrzami – KKS Lech Poznań i GKS Tychy z przedłużonym partnerstwem
Marki Lech Pils i Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, kontynuują współpracę z dwoma zasłużonymi klubami – KKS Lech Poznań i GKS Tychy. To kontynuacja wieloletnich partnerstw opartych na wspólnych wartościach, lokalnej tożsamości i mistrzowskim podejściu – zarówno na boisku, jak i poza nim.
Lech Pils i Lech Poznań grają dalej razem
Dwie marki z serca Wielkopolski – Lech Pils i KKS Lech Poznań – kontynuują trwające ponad dekadę partnerstwo. Nowa umowa, obejmująca trzy kolejne sezony, obowiązuje do końca czerwca 2028 roku i podkreśla rolę Lecha Pilsa jako kluczowego partnera Kolejorza.
- Partnerstwo Lech Pilsa i KKS Lech Poznań znacznie wykracza poza współpracę biznesową – to przede wszystkim wspólna historia, pasja do piłki nożnej i silne więzi z lokalną społecznością. Od lat wspieramy klub, jego fanów i całe miasto, a wspólne wartości łączą nas w codziennej pracy i na stadionie. – mówi Paweł Drubkowski, brand director marki Lech.
Współpraca Lech Pilsa z klubem trwa od 2012 roku i obejmuje zarówno wsparcie codziennych działań sportowych, jak i inicjatywy skierowane do kibiców, które integrują społeczność i promują lokalną dumę.
- To już ponad dwanaście lat partnerstwa z marką Lech Pils i cieszymy się, że możemy współpracować z partnerem tak głęboko zakorzenionym w Poznaniu. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele wspólnych inicjatyw skierowanych do kibiców i mieszkańców, jak np. ‘Stawianie Legendy na Stacji Bułgarska’. Liczymy na to, że kolejne lata współpracy będą równie owocne i pozwolą jeszcze mocniej łączyć wielkopolską społeczność. – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor działu B2B KKS Lech Poznań.
Lech Browary Wielkopolski, należące do Kompanii Piwowarskiej, kontynuują ponad stuletnie tradycje piwowarskie w Poznaniu. Browar jest dziś jednym z najnowocześniejszych obiektów w Europie, w którym warzone są zarówno klasyczne piwa Lech, jak i lokalny symbol Wielkopolski – Lech Pils.
Tyskie niezmiennie na TY z GKS Tychy
Marka Tyskie od lat nierozerwalnie związana z GKS Tychy i samym miastem, przedłużyło współpracę z Trójkolorowymi. Nowa umowa, obejmująca sekcje hokeja i koszykówki, obowiązuje do końca czerwca 2026 roku. To dopełnienie partnerstwa lokalnych klubów, z którymi Tyskie jest na TY od pokoleń. W czerwcu br. ogłoszono także przedłużenie współpracy z Klubem Piłkarskim GKS Tychy.
- Partnerstwo Tyskiego i GKS Tychy to wspólne budowanie lokalnej wspólnoty, opartej na sporcie, pasji i dumie z bycia częścią miasta. Od lat jesteśmy na TY – z klubem, kibicami i całym miastem. Tyskie i Tychy to jedność. Chcemy dalej łączyć ludzi poprzez sportowe emocje i wspólne wartości. – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager marki Tyskie.
- Cieszymy się, że marka Tyskie po raz kolejny gra z nami w jednej drużynie. To silne i sprawdzone partnerstwo, które trwa od wielu lat i ma ogromne znaczenie dla naszego klubu. Dzięki wzorowej współpracy możemy rozwijać wszystkie sekcje GKS Tychy, inwestować w dalszy rozwój klubu i realizować nasze cele. Zarówno w sporcie, jak i w piwowarstwie ważne są konsekwencja, praca zespołowa i dążenie do mistrzostwa. – wartości, które łączą nasz klub i markę Tyskie” – mówi Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS Tychy.
Sponsoring GKS Tychy to element szerszych, lokalnych działań Kompanii Piwowarskiej i marki Tyskie, dla których Tychy są prawdziwym domem. Od 1629 roku Tyski Browar Książęcy jest integralną częścią miasta i symbolem polskiego piwowarstwa. Dziś marka aktywnie wspiera lokalne inicjatywy, a mieszkańców i gości zaprasza do browaru, gdzie działa centrum wycieczkowe, pub pod Browarem oraz muzeum prezentujące tradycję jednego z najstarszych browarów w Polsce.
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Borys Gryniewicz
Manager ds. Komunikacji
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.