Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas – ruszyła nowa kampania marki Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas – ruszyła nowa kampania marki

    Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas – ruszyła nowa kampania marki

    Tyskie wystartowało z nową kampanią i odświeżoną identyfikacją wizualną. 5 marca br. swoją premierę miał spot reklamowy podkreślający społeczny aspekt marki, która w swoim DNA ma integrowanie piwoszy wokół wspólnych pasji i działań. Łączenie ludzi, będące nieodzownym elementem tożsamości Tyskiego, stało się osią nowej komunikacji piwa.

    W najnowszym spocie można zauważyć zmieniony wygląd dwóch zasadniczych elementów – logotypu i charakterystycznej dla marki korony, które łączą tradycję z współczesnością. Nowa wersja zachowała typową dla Tyskiego biało-czerwoną kolorystykę, zyskała natomiast prostszą i lżejszą formę. Odświeżona identyfikacja wizualna Tyskiego Gronia pojawi się wszędzie tam, gdzie piwosz ma kontakt z marką – na butelkach, puszkach i opakowaniach zbiorczych, a także stopniowo na materiałach POS czy wyposażeniu lokali gastronomicznych. Ma przypomnieć odbiorcom, że historia Tyskich Browarów Książęcych związana jest z tradycją spotkań już od czterech wieków.

    - Przez ostatnie dwa lata piwosze kojarzyli Tyskie z przygodami Mecenasa i Mazura, których  konwencja i poczucie humoru inspirowane były bohaterami filmu „CK Dezerterzy”. Zadaniem nowego spotu i zmiany komunikacji wizualnej jest podkreślenie wieloletniej historii, która stoi za pozycją Tyskiego jako klasyka wśród piw. Kampania Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas ma na celu powrót do korzeni marki, która od lat kojarzona jest z jednoczeniem ludzi – mówi Szymon Skoczylas, Senior Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.

    30-sekundowa reklama Tyskiego 5 marca została zamieszczona na profilu marki na Facebooku, zaś tydzień później zadebiutowała w TV. Komunikacja prowadzona będzie również na kanałach digital oraz social media. Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiada agencja Bardzo, spot wyreżyserował duet Konqubinat. Za planowaniem i zakupem mediów stoi dom mediowy Zenith, nową identyfikacją wizualną – agencja BNA, działaniami PR – Tailor Made PR, zaś obsługą digital zajmuje się Hand Made.

    Zobacz spot  „Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas”  http://bit.ly/2GmVmH8
    Zobacz profil Tyskie na Facebooku https://www.facebook.com/tyskie/

    Opublikowano: 14.03.2018

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.