Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
29.04.2020

„Kapitalna domówka online” Captain Jack numerem 1 w kwietniowym rankingu AdForum

Od premiery najnowszego spotu Captain Jack minęło zaledwie kilka tygodni, a już doczekał się pierwszego wyróżnienia branżowego – tytułu Best Alcohol Ad of the Month. „Kapitalna domówka online” znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu opublikował serwis AdForum. 

Imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych dzięki sieci – taki sposób na zabawę, jednocześnie spontaniczny i bezpieczny, promuje „Kapitalna domówka online” Captain Jack. Spot jest emitowany w telewizji i Internecie od 11 kwietnia i już spotkał się z uznaniem branży.

Kampania piwa o smaku rumu trafiła na szczyt najnowszego zestawienia Best Alcohol Ads of the Month, stworzonego przez serwis AdForum. Jest to wybór najbardziej kreatywnych reklam wyrobów alkoholowych z całego świata, wyróżniających się jakością, oryginalnością i emocjonalnym oddziaływaniem, które swoją premierę miały w czasie minionego miesiąca. Captain Jack wyprzedził w rankingu zarówno znane marki piwne, jak i reprezentanta mocnych alkoholi. „Kapitalna domówka online” jest jedyną produkcją z Polski w kwietniowym TOP5, gdzie oprócz niej znalazły się spoty z USA, Danii, Czech i Belgii, przygotowane przez renomowane agencje. 

Podobne globalne zestawienia serwis publikuje także dla innych branż, takich jak żywność, napoje, technologia, motoryzacja czy finanse. Za całym przedsięwzięciem stoi AdForum, które powstało w 1999 r., by zapewniać rzetelną wiedzę o branży reklamowej i umożliwiać wymianę doświadczeń. Portal www.adforum.com stanowi wirtualną przestrzeń, gdzie agencje reklamowe i studia produkcyjne mogą prezentować swoje prace. Obecnie w swojej bazie ma ponad 200 tys. kampanii autorstwa 25 tys. agencji. 

- Pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu i tytuł Best Alcohol Ad of the Month to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do dumy – szczególnie że okoliczności powstania tego spotu były niecodzienne. Udowodniliśmy jednak, że mając dobry pomysł i sprawną ekipę, można uzyskać świetny efekt mimo trudnych warunków technicznych – mówi Izabela Ciupińska z zespołu marki Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.  

Najnowszą reklamę piwa o smaku rumu przygotowano z zachowaniem dystansu społecznego, a przy tym w ekspresowym tempie: począwszy od koncepcji, poprzez casting online i rejestrację materiału (samodzielnie przez aktorów w ich prywatnych domach), po montaż. Zrealizował ją reżyser Kuba Michalczuk, produkcją zajęła się Papaya Films, a za postprodukcję odpowiada Platige Image.

- Sukces spotu Captain Jack cieszy nas jeszcze z jednego powodu. To wciąż nowa marka, która cały czas się rozwija – także na polu reklamy. Docenienie przez branżę z pewnością doda nam skrzydeł i zachęci do realizacji kolejnych ciekawych, odważnych, odpowiadających na aktualne wyzwania produkcji – podsumowuje Izabela Ciupińska.

Pełny ranking znajduje się pod adresem: https://www.adforum.com/top5/alcohol/70