Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
28.06.2018

Idzie lato, Żubr się chłodzi. Ruszyła nowa kampania reklamowa Żubra!

Dwa Szybkie Żubry nie zwalniają tempa, konsumenci nadal niestrudzenie tropią zwycięskie kapsle, tymczasem Żubr startuje już z kolejną letnią odsłoną. Nie tracąc pędu, wkroczył w sezon wakacyjny z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku czerwca. 

„Żubr się chłodzi, można wracać do domu” to hasło najnowszej reklamy telewizyjnej ulubionego piwa Polaków. Akcja spotu rozgrywa się, jak zawsze, w Puszczy Białowieskiej. Tym razem spotykamy w niej dawno niewidzianych bohaterów –  małe zapracowane mrówki. Po ciężkim dniu pracy ogromne wsparcie okaże im właśnie Żubr. Na jego pomoc może liczyć każdy mieszkaniec puszczy.

- Wiemy już, że Dwa Szybkie Żubry kolejny raz podbiły serca Polaków. Akcja powoli dobiega końca, Żubr jednak nie zwalnia tempa – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej. W nowym spocie przenosimy się w wakacyjny klimat. Tradycyjnie już, cała kreacja poprowadzona jest w humorystycznym, unikalnym dla marki stylu. Pogoda dopisuje, a my pokazujemy, że pod koniec upalnego dnia, po kilku godzinach spędzonych w pracy, czeka na nas nagroda, dla której warto wracać do domu – dodaje.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawiły się w TV oraz na profilu marki, dodatkowo na sezon letni zaplanowano liczne działania w digitalu oraz social mediach. Pod koniec wakacji zaplanowane są również obchody 250-lecia Browaru Dojlidy, w których nie zabraknie Żubra. Z tej okazji konsumenci z Podlasia mogą liczyć na różnorodne atrakcje i dedykowane aktywacje.  

Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Najnowszy spot można oglądać w TV i social mediach:
https://www.facebook.com/zubr/videos/2197861713562359/

Żubr na Instagramie: www.instagram.com/zubr/