Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Hołek przechodzi na TY nowym Tyskim 0,0%. Hołek przechodzi na TY nowym Tyskim 0,0%.

    Hołek przechodzi na TY nowym Tyskim 0,0%.

    Tyskie wzbogaca swoje portfolio o nowe piwo – bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania wprowadzająca produkt kierowana będzie w szczególności do kierowców, a działania w jej ramach odbywać się będą pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. Ambasadorem Tyskiego 0,0% został jeden z najlepszych polskich kierowców – Krzysztof Hołowczyc.

    Do udziału w tej kampanii nie trzeba było mnie długo namawiać, ponieważ jest zgodna z moimi przekonaniami i programem założonej przeze mnie fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W moim odczuciu Tyskie 0,0% to idealna alternatywa dla kierowców, którzy lubią smak piwa, ale jednocześnie chcą być odpowiedzialni na drodze. Podpisuję się również pod ideą przechodzenia na TY, bo to po prostu leży w moim charakterze.”

    Kampania Tyskiego 0,0% rusza już w marcu i obejmie spoty telewizyjne, radiowe, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Tailor Made PR, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA. 

    Opublikowano: 03.03.2020

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.