Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
wstecz
17.03.2021

Hardmade – You can but you don't have to. Uwolnij swój wolny czas z nowym piwem Hardmade!

Hardmade to nowa marka piwa smakowego dla nowej generacji konsumentów. Hasło – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO jest zaproszeniem do świata marki, ale też nienachalną inspiracją do próbowania nowych rzeczy. Z Hardmade wolny czas – kiedy możesz wszystko, ale nie musisz nic – smakuje jeszcze lepiej. Na półkach znajdą się trzy warianty crushu piwa i smaków ice tea oraz mocno owocowych lemoniad od Kompanii Piwowarskiej. 

Hardmade będzie dostępny w całej Polsce w trzech wariantach: Peach Ice Tea Crush, Raspberry Crush i Grapefruit Crush. Z jednej strony jest to zupełnie nowe i innowacyjne połączenie piwa ze smakiem ice tea i lemoniad, a  z drugiej strony dobrze znane „evergreeny” – smaki malin, cytrusów i brzoskwiń są jednymi z najbardziej lubianych i popularnych. Efekt to niebanalne, smaczne i bardzo orzeźwiające kombinacje.

Hardmade wyróżnia przesłanie – YOU CAN BUT YOU DON'T HAVE TO. Nieważne co wybierasz - festiwal, wyjście do knajpy czy spotkanie/orzeźwienie z przyjaciółmi na balkonie. Hardmade niczego nie narzuca, możesz spędzać czas w sposób, który sam wybierzesz, w zgodzie ze sobą.

– Hardmade powstał dla wszystkich, którzy cenią wolność, swobodę wyboru i niezależność – mówi Anna Dzierżek senior brand manager marki Hardmade w Kompanii Piwowarskiej.  – Takich osób, które chcą doświadczać nowych rzeczy, ale na własnych zasadach, w myśl hasła „You can but you don’t have to”. Hardmade wspiera takie podejście na każdym poziomie.

Hardmade – w butelkach 400 ml z kapslem twist off – już od połowy marca zacznie się pojawiać w sklepach i lokalach gastronomicznych. Wejściu marki na rynek towarzyszyć będzie od II połowy kwietnia szeroko zakrojona, nowatorska kampania promocyjna. Oprócz spotu w TV zaplanowano działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych oraz współpracę z liderami opinii. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, których wygląd będzie bardzo wyróżnialny na tle kategorii piwa. Dodatkowo planowane są także dedykowane aktywacje dla wybranych lokali.  

Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Design opakowań i materiałów POSM to efekt współpracy z estońską agencją KOOR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Optimedia.