Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
06.06.2017

Graj o Spotify z Leszkiem – nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA

Leszek rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. „Graj o Spotify z Leszkiem” to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu z oznaczonych aktywacją, wybranych wariantów Lecha i rozwiązać quiz na stronie www. Wraz z promocją Leszek prezentuje także nową puszkę.

Lech Premium w limitowanym, muzycznym opakowaniu, Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free oraz Free Limonka z Miętą – pod zawleczką lub kapslem tych piw znajduje się kod dający dostęp do muzycznego quizu na stronie www.muzykaodleszka.pl. Jego rozwiązanie to szansa na nagrodę, o której uzyskaniu decyduje kolejność zgłoszeń i liczba poprawnych odpowiedzi. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 1000 miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify, dzięki którym można uzyskać dostęp do swojej ulubionej muzyki i  słuchać jej bez reklam.

- Leszek doskonale wie, że muzyka jest bardzo ważna dla młodych ludzi. Szczególnie w wakacje, kiedy towarzyszy im na koncertach, festiwalach, spotkaniach ze znajomymi, ale także na co dzień. Wiemy też, że w ciepłe dni często sięgają po Leszka, dlatego połączyliśmy siły ze Spotify i przygotowaliśmy akcję „Graj o Spotify z Leszkiem”. Do wygrania jest dostęp do ulubionej muzyki zawsze i wszędzie – mówi Natalia Kostera z  Kompanii Piwowarskiej.

W akcji biorą udział puszki i butelki w cztero- i sześciopakach
(o pojemności 0,33 l, 0,5 l, 0,55 l, w zależności od wariantu), oznaczone czerwonym logo aktywacji. Lech Premium jako jedyny dostępny będzie
w specjalnych puszkach, nawiązujących do identyfikacji wizualnej akcji.

Kampania mediowa aktywacji obejmuje 15-sekundowy spot, zrealizowany przez agencję Televizor, który będzie można zobaczyć na VOD, oraz działania digitalowe. Puszki zaprojektowała agencja  Czteryczwarte. Działania Social Media  koordynuje agencja Lubię to, a public relations – Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Promocja trwa od 5 czerwca do 28 sierpnia br.
Regulamin promocji dostępny jest na www.muzykaodleszka.pl

WARIANTY OBJĘTE PROMOCJĄ „GRAJ O SPOTIFY Z LESZKIEM":

Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA